Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Motiš se, Pitch.
N2O pri visoki temperaturi razpade na dušik in kisik. Dušik hladi motor, kisik pa pripomore k zgorevanju dodatnega bencina.
In občutek je fenomenalen, ko stisneš
Na yugecu sem imel namerjenih 109km brez plina in pa 45km plina. Je v tretji začelo kopat, ko sem stisnil.
N2O pri visoki temperaturi razpade na dušik in kisik. Dušik hladi motor, kisik pa pripomore k zgorevanju dodatnega bencina.
In občutek je fenomenalen, ko stisneš
Na yugecu sem imel namerjenih 109km brez plina in pa 45km plina. Je v tretji začelo kopat, ko sem stisnil.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Huhu no lepa hvala za te informacije, se bo nadaljevalo u tej smeri. Kako je bilo pa narejeno pritrjevanje na fergazar, a je bila za njim med sesalnim kolektorjem oz. v primeru mopeda med cilindrom in fergazarjem ali pred njim da gre na vsisno stran zraka?
Mogoče bi se dala priredit z šobo za airsoft pištole na plin? Tam je semizdi manjša od te na sliki.
Bomo pazil in uzel strokovni pristop na tole
Mogoče bi se dala priredit z šobo za airsoft pištole na plin? Tam je semizdi manjša od te na sliki.
Bomo pazil in uzel strokovni pristop na tole
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Imel sem med sesalnim kolektorjem in fergazerjem.
Vendar bodi pazljiv, ko se boš igral! Revna zmes plina in bencina je eksplozivna! Meni je 1x motor ugasnil, ko sem testiral in ko sem ga spet vžgal, je počilo in mi odneslo pokrov filtra v havbo. Druge škode na srečo ni bilo.
Če se prav spomnim, ga lahko na grobo nastaviš tudi tako, da na mestu, pri 1/3 obratov stisneš gumb in obrati morajo narast točno do začetka rdečega polja. Potem je bencina ravno prav.
Ne delaj pa na suho, sam plin.
Lahko bi morda skombiniral z čokom, če imaš za čok posebej dizo?
Potegneš čok in hkrati odpreš plin?
Pa bombice od smetane bodo hitro prazne. Jaz sem imel v prtljažniko bombo, ki je gledala skozi polico in do dna (ne vem, koliko L) pa je bila prazna v enem dnevu, če sem dosti pritiskal.
Vendar bodi pazljiv, ko se boš igral! Revna zmes plina in bencina je eksplozivna! Meni je 1x motor ugasnil, ko sem testiral in ko sem ga spet vžgal, je počilo in mi odneslo pokrov filtra v havbo. Druge škode na srečo ni bilo.
Če se prav spomnim, ga lahko na grobo nastaviš tudi tako, da na mestu, pri 1/3 obratov stisneš gumb in obrati morajo narast točno do začetka rdečega polja. Potem je bencina ravno prav.
Ne delaj pa na suho, sam plin.
Lahko bi morda skombiniral z čokom, če imaš za čok posebej dizo?
Potegneš čok in hkrati odpreš plin?
Pa bombice od smetane bodo hitro prazne. Jaz sem imel v prtljažniko bombo, ki je gledala skozi polico in do dna (ne vem, koliko L) pa je bila prazna v enem dnevu, če sem dosti pritiskal.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Bo držalo, kar praviš, vendar tudi voda pri visokih temperaturah razpade v vodik in kisik, kar bi teoretično moralo biti še bolje, kot dovajanje dušikovega oksida. Saj bi s tem dovajal motorju ne samo kisik, ampak tudi dodatno gorivo ( vodik ). Ampak temu ni tako. Res je, da razpade N2O v dušik in kisik, toda zaradi zelo nizke temperature plina se molekule kisika še dodatno zgostijo, zato pride v motor še več kisika, kot bi ga sicer, če bi naprimer uporabil, kako drugo zmes, ki vsebuje kisik.ro-bi napisal/-a:Motiš se, Pitch.
N2O pri visoki temperaturi razpade na dušik in kisik. Dušik hladi motor, kisik pa pripomore k zgorevanju dodatnega bencina.
In občutek je fenomenalen, ko stisneš
Na yugecu sem imel namerjenih 109km brez plina in pa 45km plina. Je v tretji začelo kopat, ko sem stisnil.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Motor pa verjetno ni šel dolgo ne?ro-bi napisal/-a:Motiš se, Pitch.
N2O pri visoki temperaturi razpade na dušik in kisik. Dušik hladi motor, kisik pa pripomore k zgorevanju dodatnega bencina.
In občutek je fenomenalen, ko stisneš
Na yugecu sem imel namerjenih 109km brez plina in pa 45km plina. Je v tretji začelo kopat, ko sem stisnil.
Ali se motim?
TOMOS
Re: Razna vprašanja o tuningu
To pa drži, ja!
Ko se plin uplini, postane tam zelo hladno .
Ko se plin uplini, postane tam zelo hladno .
Re: Razna vprašanja o tuningu
tekočina uplini s mislil, verjetno?ro-bi napisal/-a:To pa drži, ja!
Ko se plin uplini, postane tam zelo hladno .
lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Motiš se. Motor je delal normalno, dokler sem ga imel in še potem nekaj časa.smrekca napisal/-a: Motor pa verjetno ni šel dolgo ne?
Ali se motim?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Plin v tekočem stanju sem mislil.lojze-si napisal/-a:tekočina uplini s mislil, verjetno?ro-bi napisal/-a:To pa drži, ja!
Ko se plin uplini, postane tam zelo hladno .
lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Lepa hvala za info.ro-bi napisal/-a:[...]
Ne delaj pa na suho, sam plin.
Lahko bi morda skombiniral z čokom, če imaš za čok posebej dizo?
Potegneš čok in hkrati odpreš plin?
Pa bombice od smetane bodo hitro prazne.
Haha toliko že vem iz enga simulator programa, kako lepo raznese vseskupaj če ni dovolj bencina
Am ne, mislil sem da bo šlo vkup z bing 18 na BT cilinder, tako da nimam čoka. Bi se pazilo da se ne pritiska po nepotrebi, samo ko so dirke/testing (no pa včasih bi blo to fajn ko so meli plavi še Yugote da bi mu pr 120 stegnu )
Za avto bi ble sigurno takoj, na mopedu pa mislim da bi ena zdržala za nekaj vbrizgov, če bi naštimou na adapter od airsoft da je bombica skoz odprta, vendar je ševedno stvar pod pritiskom, in tako lepo reguliraš koliko vbrizgaš s stiskanjem.
Bi šlo na cafe racer projekt, bi blo hudo za vidt kkšn sponzorski NOS sticker na njemu
Prvo bo treba mašino razstavit, centrirat ojnico če bo potrebno, sestaviti z novimi ležaji ter testirati brez tega.
Imaš mogoče še tisto mešalno šobo in vseskupaj kje?
APN4M 83'