Stran 284 od 335

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: So Maj 21, 2016 9:27 am
Napisal/-a Pich
Bolj ko je uplinjač glasen bolj gre motor. ;)

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jun 06, 2016 8:55 pm
Napisal/-a arkas
Zanima me ali lahko med vožnjo menjaš krivulji predvžiga na CDI enoti? Ali je potrebo motor ugasnit?

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jun 06, 2016 9:26 pm
Napisal/-a Berty
arkas napisal/-a:Zanima me ali lahko med vožnjo menjaš krivulji predvžiga na CDI enoti? Ali je potrebo motor ugasnit?
Mogoče če bi imel dve pa preklopiš? Bodo mojstri povedal :D

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jun 06, 2016 9:51 pm
Napisal/-a ro-bi
To ti verjetno piše v navodilih in po moje ni pravila, ki bi veljalo za vse vžige z več krivuljami.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: To Jun 07, 2016 8:52 am
Napisal/-a arkas
Problem je da tega ne piše v navodilih. Gre za hpi vžig.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: To Jun 07, 2016 2:26 pm
Napisal/-a tomosjakarac
ni nič narobe če menjaš mapo med delovanjem. saj to je finta teh map, da lahko na različnih delih proge voziš z drugačno nastavitvijo.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jul 11, 2016 2:59 pm
Napisal/-a Berty
Zdravo, ob kafetu oz v tej vrocini je biu radler smo se menil in bi rad vprasal:
Ali je ze kdo poskusal na navadn frgazar pripeljat N2O pod pritiskom (bombice za potisk za smetano)? Recimo preko adapterja za airsoft da je šoba za odpiranje na zajlo na princip čoka..
Pomoje bi se dalo ampak bi moral tlak izenačit zunanjemu, da bi samo večji % kisika imel ter s tem boljše izgorevanje. Pod pritiskom bi verjetno potreboval večjo dizo in/ali atomizator ter uskladit da dela ko ni vzgan sistem.

Zdaj pa da slisim kako to nebi moglo delat? :lol:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jul 11, 2016 4:28 pm
Napisal/-a ro-bi
NOS je dokaj enostaven za naredit. Rabiš bombico, solenoid (dva- en za plin in en za bencin) in mešalno šobo, ki jo lahko izdelaš sam. Potem poguglaš, kak premer šobe je za koliko konjev in testiraš pod shootom in gledaš svečko. Potem nastaviš šobo za bencin glede na količino plina, da je svečka prave barve (kot bi nastavljal vplinjač). Bi prišla pa bencinska šoba verjetno kar velika, ker je samo prosti pad.
Mešalno šobo narediš tako, da je luknja v luknji, notranja manjša za plin in zunanja za bencin. Potem nekje na liniji vgradiš adapter, da lahko menjaš obe šobi. Pa bombica za plin mora stat z izhodom navzdol, da do šobe pride tekoč plin.
Nisem prepričan, a imam občutek, da za 5 konjev bi prišla tako mala šoba, da bi jo težko izdelal.
Pa NIKOLI ne smeš stisnit, če nimaš polnega plina in če motor nima vsaj 1/2 max vrtljajev!!!!

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jul 11, 2016 4:36 pm
Napisal/-a ro-bi
Na sliki je moj yugec, ki je bil 2. avto v slo z NOSom in pa druga slika vmesne plošče, ki je prišla med vplinjač in sesalni kolektro, notri pa mešalna šoba:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Jul 11, 2016 4:42 pm
Napisal/-a Pich
Berty napisal/-a:Zdravo, ob kafetu oz v tej vrocini je biu radler smo se menil in bi rad vprasal:
Ali je ze kdo poskusal na navadn frgazar pripeljat N2O pod pritiskom (bombice za potisk za smetano)? Recimo preko adapterja za airsoft da je šoba za odpiranje na zajlo na princip čoka..
Pomoje bi se dalo ampak bi moral tlak izenačit zunanjemu, da bi samo večji % kisika imel ter s tem boljše izgorevanje. Pod pritiskom bi verjetno potreboval večjo dizo in/ali atomizator ter uskladit da dela ko ni vzgan sistem.

Zdaj pa da slisim kako to nebi moglo delat? :lol:
Ni poanta v pritisku. NO2 na silo stisne molekule kisika, zato motor dobi več zgoščenega kisika, rezultat je pa :twisted: