Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

No tako je tudi kolega predvideval, ki mi jih je izdelal, da so cementirani. Zato ni bil 100%, da bo zadeva zdržala. Moram jih čimhitreje stestirat :)
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Pich napisal/-a:
irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Slika
Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.
To pa ne bo držalo, ta stari so bili ziher cementirani. Če so cementirani imajo nekaj čez 60 Hrc če pa so samo kaljeni pa nekaj čez 40 Hrc. V konkretnem primeru bi sigurno popokali, če bi bili cementirani, ker imajo tako tanko steno (če odštejemo cementacijsko plast 2x0,3mm, nam ostane samo 1,4 mm nosile stene). V moji izvedbi pa pride 2mm krajši zatič in tako je stena 1mm debelejša.
lp.
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

Lp, kaj če je dolžina od vrha cly in bata ko je na zmt 0.3mm namesto 0.5mm je to ok?. Squish daljava pride pol prau 0.6-0.7mm.
Hvala ;)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

lojze-si napisal/-a:
Pich napisal/-a:
irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Slika
Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.
To pa ne bo držalo, ta stari so bili ziher cementirani. Če so cementirani imajo nekaj čez 60 Hrc če pa so samo kaljeni pa nekaj čez 40 Hrc. V konkretnem primeru bi sigurno popokali, če bi bili cementirani, ker imajo tako tanko steno (če odštejemo cementacijsko plast 2x0,3mm, nam ostane samo 1,4 mm nosile stene). V moji izvedbi pa pride 2mm krajši zatič in tako je stena 1mm debelejša.
lp.
Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.
LP
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

lojze-si napisal/-a:
Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.
LP
Da se, samo potreben je pravi pristop. Tudi zobnike iz kamjonovega menjalnika se da stružit ;)
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

lojze-si napisal/-a:
Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.
LP
s ploskovnim brusilnim strojem gre za šalo :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

cerar napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.
LP
s ploskovnim brusilnim strojem gre za šalo :)
Je pa zamudno.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Jaz sem stanjšal tudi nute na zobniku, da sem ohranil originalno debelino pretičnega trna. Na stružnici.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
zzz
zažgan bat
Prispevkov: 84
Pridružen: So Feb 18, 2012 1:37 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zzz »

mene pa zanima kako bi lahko iz kinroad xt50q (čoper 50ccm) odstranil blokade. če ima slučajno kdo kakšne izkušnje
Odgovori