![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
No tako je tudi kolega predvideval, ki mi jih je izdelal, da so cementirani. Zato ni bil 100%, da bo zadeva zdržala. Moram jih čimhitreje stestirat ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
To pa ne bo držalo, ta stari so bili ziher cementirani. Če so cementirani imajo nekaj čez 60 Hrc če pa so samo kaljeni pa nekaj čez 40 Hrc. V konkretnem primeru bi sigurno popokali, če bi bili cementirani, ker imajo tako tanko steno (če odštejemo cementacijsko plast 2x0,3mm, nam ostane samo 1,4 mm nosile stene). V moji izvedbi pa pride 2mm krajši zatič in tako je stena 1mm debelejša.Pich napisal/-a:Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
lp.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Lp, kaj če je dolžina od vrha cly in bata ko je na zmt 0.3mm namesto 0.5mm je to ok?. Squish daljava pride pol prau 0.6-0.7mm.
Hvala![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hvala
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.lojze-si napisal/-a:To pa ne bo držalo, ta stari so bili ziher cementirani. Če so cementirani imajo nekaj čez 60 Hrc če pa so samo kaljeni pa nekaj čez 40 Hrc. V konkretnem primeru bi sigurno popokali, če bi bili cementirani, ker imajo tako tanko steno (če odštejemo cementacijsko plast 2x0,3mm, nam ostane samo 1,4 mm nosile stene). V moji izvedbi pa pride 2mm krajši zatič in tako je stena 1mm debelejša.Pich napisal/-a:Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
lp.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
Da se, samo potreben je pravi pristop. Tudi zobnike iz kamjonovega menjalnika se da stružitlojze-si napisal/-a:Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
LP
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
s ploskovnim brusilnim strojem gre za šalolojze-si napisal/-a:Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
LP
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Live life at full throttle! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Je pa zamudno.cerar napisal/-a:s ploskovnim brusilnim strojem gre za šalolojze-si napisal/-a:Le redkim uspe stanjšati zobnike, to pomeni da so bili res mehki ali pa imaš tako dober nož,kajti 60Hrc ni kar tako stružiti.Pich napisal/-a: Ko sem jaz tanjšal zobnike sicer nisem meril trdote, vendar vem, da so v notranjosti enako trdi kot na površini, se je čutilo pri obdelavi.
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
Jaz sem stanjšal tudi nute na zobniku, da sem ohranil originalno debelino pretičnega trna. Na stružnici.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
mene pa zanima kako bi lahko iz kinroad xt50q (čoper 50ccm) odstranil blokade. če ima slučajno kdo kakšne izkušnje