GILARDONI 74CC SPRINTER
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Super, take rabmo!
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Lepo videti domaco livarno S cim ste kurili, s koksom?
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
kurili smo z ogljem. prvo smo poskusili s briketi, a ni zadosti dvignilo temperature. potem smo vzeli navadno lesno oglje in zadeva je segrela brez problemaprlek napisal/-a:Lepo videti domaco livarno S cim ste kurili, s koksom?
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Koliko litrov ima priblizno tale "posoda" v kateri si talil. Midva z bratom sva talila tako svinec za potapljaške uteži, 10kg cca 10l kvadratni profil podoben tvojemu sva zakopala med žareče oglje, vse skupaj pa je bilo v pol metra globoki luknji skopani v pesek, pa sva potrebovala nekje 1 uro da sva stalila 10kg svinca.
Kaj nebi bilo bolje od gline uporabiti livarski pesek? Čeprav še vedno nevem kje ga lahko v sloveniji kupim. Videl pa sem tudi neke doma zmešane peske..
Kaj nebi bilo bolje od gline uporabiti livarski pesek? Čeprav še vedno nevem kje ga lahko v sloveniji kupim. Videl pa sem tudi neke doma zmešane peske..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
En nasvet. Namesto peska ali gline lahko drugič uporabiš aluinvest. To je podobna zadeva kot mavec, le da se strjuje počasneje. Tudi mavec je za litje aluminija dovolj dobra rešitev.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Menda zelo dobra rešitev, na netu je kar neka za videt od tega. Zanima me pa zato ker bom očitno tudi sam moral uliti kakšen cilinder ali glavo.Pich napisal/-a:En nasvet. Namesto peska ali gline lahko drugič uporabiš aluinvest. To je podobna zadeva kot mavec, le da se strjuje počasneje. Tudi mavec je za litje aluminija dovolj dobra rešitev.
LP
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Moram reči da ste carji, vsa čast vam.tomosjakarac napisal/-a:največji problem je izdelava dobrega kalupa...s prijateljem sva po več poskusih na koncu izbrala glino. v posodo smo dobro natlačili glino in nato vanjo uprešala originalno gilardonijevo glavo (zaradi ujemanja reber). potem sem kalup "izrezljal" v takšno obliko kot sem si zamislil (večja rebra, drugačna postavitev stojnih vijakov). potem smo na kovaškem kurišču s podpihom stalili uničene tomosove glave (tako smo bili prepričani, da bo material pravi) in nato zalili kalup. edino napako smo naredili, ker gline nismo spekli in je zato v sebi imela še nekaj vlaga, katera je pri litju zavrela in v območju zgorevalnega prostora naredila poroz. ta poroz sem kasneje izreskal in ga nanovo navaril. glavo je potrebno le še speskati in ji ostružiti zgorevalni prostor.
LP
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Mi smo talili bate od avtomobilov in kamjonov, pa nam je tudi kar dobro uspelo, breh kake poroznosti. Smo pa samo zalivali vsisne kanale na alu cilindrih in en blok pri izdelavi lamele.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
@macula: posoda ima prostornino 1,2l aluminija je pa bilo 1l se pravi okrog 7.8kg sicer je bilo preveč, ampak rajši preveč kot premalo. za stalit smo potrebovali recimo pol do 3/4 ure.
@Pich: problem s mavcem je, da bi originalno glavo precej težko potegnili ven brez poškodbe kalupa...idealna rešitev bi bila livarski pesek...
drugače pa hvala za spodbudo se trudimo po najboljših močeh
@Pich: problem s mavcem je, da bi originalno glavo precej težko potegnili ven brez poškodbe kalupa...idealna rešitev bi bila livarski pesek...
drugače pa hvala za spodbudo se trudimo po najboljših močeh