Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Koliko bi rekli da more biti lufta na stiku obročka za navitega bt-ja(190, 170, 130), ima samo zgoren obroček.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Tipična frizura velikih mojstrovapn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sklepam da je za nič pol haha :Vlojze-si napisal/-a:Tipična frizura velikih mojstrovapn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Jaz bi ga z epoxyjem mal polimau....tako sm jaz naredu na usisnem, ker je blo isto, pa še zdaj dela.apn ftw napisal/-a:Sklepam da je za nič pol haha :Vlojze-si napisal/-a:Tipična frizura velikih mojstrovapn ftw napisal/-a:Je cilinder bolj neuporaben kot uporaben? (pretočni kanali, ni moje maslo)
Lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Da ja? z epoksijem zalit noter v kanal?
Mogoče pa bi bil uporaben za pušo, al bi bla stena pre tanka (1,5mm)?
Mogoče pa bi bil uporaben za pušo, al bi bla stena pre tanka (1,5mm)?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Re: Razna vprašanja o tuningu
Jaz imam pri svojem menjalniku na oko enako mesa in tudi okoli 54HRc trdote, pa zadeva brez problemov laufa.
Bolj je problem pomoje pri višji trdoti, ker je žilavost manjša in zato pride do pokanja zobnikov.
Bolj je problem pomoje pri višji trdoti, ker je žilavost manjša in zato pride do pokanja zobnikov.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
No ravno to me je skrbelo, da niso prekrhki. Hvala za odgovor.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Original zobniki pri apn-u so kaljeni in ne cementirani. Ko ga stanjšaš, naprimer za šeststopenjski menjalnik je v notranjosti trdota enaka, kot na površini. Sem tudi jaz mislil, da so cementirani, a očitno temu ni tako.irman napisal/-a:Zdravo. Dobil sem narejeno 6. prestavo in sedaj me zanima, če bo zadeva zdržala. Ker je bila kaljena na 54HRC, na originalu pa je bila izmerjena trdnost 60HRC, kjer je cementirana le površina zob, ni kaljen cel zobnik. Kakšno je vaše mnenje? In pa zobnik na menjalni gredi ima le 2mm "mesa" (glejte sliko, kje točno mislim).. Hvala za vaša mnenja
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa