Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

tomostuner napisal/-a:Slika

bi jo znižav al se ne splača.za probo bo gor.prvo morm pa ugotovit če bo cilinder direkt pasu.
Nižanje kar tako je neumnost! Najprej glavo namontiraš izmeriš volumen KP, na to izračunaš KR, šele na to se odločaš nižanje ali podlaganje. Seveda pa se moraš še prej odločiti kakšno KR želiš.
lp
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

zanima me kateri bat naj dam na lamota.navadnega al z l obročkom?
tomos 4 life
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuner napisal/-a:zanima me kateri bat naj dam na lamota.navadnega al z l obročkom?
Navadnega.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

Pich napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:zanima me kateri bat naj dam na lamota.navadnega al z l obročkom?
Navadnega.
razlog?
tomos 4 life
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

tomostuner napisal/-a:
Pich napisal/-a:
tomostuner napisal/-a:zanima me kateri bat naj dam na lamota.navadnega al z l obročkom?
Navadnega.
razlog?
dle zdrži ... L obroček ima veliko obrabo... tako kot cilindra kot obročka ... nekega haska pa tudi ni od njega
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Tudi jst bi ti raje priporočil navadnega zaradi razlogov ki jih je navedel aljo + lažje je sestavljanje (manj šans da polomiš obroček)
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

zankrzan napisal/-a:Tudi jst bi ti raje priporočil navadnega zaradi razlogov ki jih je navedel aljo + lažje je sestavljanje (manj šans da polomiš obroček)
bom dav kr navadnega pol noter. komu lahk rata da obroček zlomi :)
tomos 4 life
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Dlje zdrži in ni razlike v obratovanju. Kompresijo itak loviš z glavo, ne s postavitvijo obročkov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

download/file.php?mode=view&id=23351
Kaj mislite je dober portmap. To je cly od apn podložen za 1,5 mm. Gor pride dellorto 19 phbg ter izpuh od tomos 15 slc (od petke). Ali se bo dobro obnesel s tema dvema kombinacijema??? :D :D
Kolko pa bi stegnila ta štirka s tem frgajzerjem ter auspuhom in 14/34 prenosi. Not je še 5ta marča usi kanali razen usisnega pulirani in čelo bata ter glava, glava nižana za cca. 1mm. Bat je 39 vertex ;) ;)
p.s. auspuh zaradi podlaganja cly pride zrk na 25mm in ne 26.5

Hvala za odgovore!! lp Martin
Priponke
portmap
portmap
nejc1999
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: So Avg 08, 2015 7:57 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a nejc1999 »

Zanima me kako se ojaca okvir od tomos apn6. Ce ma kdo kaksno sliko bi bil vesel
Odgovori