GILARDONI 74CC SPRINTER
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Nisem dobro pogledal. Hehe super zadeva drugače.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
nisem še pretirano razmišljal o tem, verjetno bo pa 220° (140/80)...okvirna številka, za natančnejšo bom pa moral še malenkost naštudirat zadeve...
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
220' se mi zdi veliko. 50 ccm racerji imajo ponavadi okrog 210' vsisa.tomosjakarac napisal/-a:nisem še pretirano razmišljal o tem, verjetno bo pa 220° (140/80)...okvirna številka, za natančnejšo bom pa moral še malenkost naštudirat zadeve...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
kot pravim, so to neke približne številke. takšne kote kot sem napisal imajo karti...Pich napisal/-a:220' se mi zdi veliko. 50 ccm racerji imajo ponavadi okrog 210' vsisa.tomosjakarac napisal/-a:nisem še pretirano razmišljal o tem, verjetno bo pa 220° (140/80)...okvirna številka, za natančnejšo bom pa moral še malenkost naštudirat zadeve...
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Update!
izvedli smo en poizkus litja glave doma in moram rečt, da je uspelo Izdelala se je tudi nova sklopka druge prestave in dušilec s menljivimi stingerji. Tudi obdelava cilindra gre proti koncu.
Domov je prišel rezkalni stroj, tako da se bomo zdaj lahko lotili tudi česa bolj resnega.
izvedli smo en poizkus litja glave doma in moram rečt, da je uspelo Izdelala se je tudi nova sklopka druge prestave in dušilec s menljivimi stingerji. Tudi obdelava cilindra gre proti koncu.
Domov je prišel rezkalni stroj, tako da se bomo zdaj lahko lotili tudi česa bolj resnega.
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Daj kaj več nam napiši od litja glave, to bi bilo zanimivo videt.
Lp.
Lp.
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Livarska peč na oglje in sušilec za lase?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
Tut mi (@kvas, @mahkota) smo enkrat probavali nekaj vlivat. Bi bilo ql če deliš iskušnjo
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: GILARDONI 74CC SPRINTER
največji problem je izdelava dobrega kalupa...s prijateljem sva po več poskusih na koncu izbrala glino. v posodo smo dobro natlačili glino in nato vanjo uprešala originalno gilardonijevo glavo (zaradi ujemanja reber). potem sem kalup "izrezljal" v takšno obliko kot sem si zamislil (večja rebra, drugačna postavitev stojnih vijakov). potem smo na kovaškem kurišču s podpihom stalili uničene tomosove glave (tako smo bili prepričani, da bo material pravi) in nato zalili kalup. edino napako smo naredili, ker gline nismo spekli in je zato v sebi imela še nekaj vlaga, katera je pri litju zavrela in v območju zgorevalnega prostora naredila poroz. ta poroz sem kasneje izreskal in ga nanovo navaril. glavo je potrebno le še speskati in ji ostružiti zgorevalni prostor.