Pich napisal/-a:Tak menjalnik bi bil vsekakor boljši od originala, ma to je spet za stroje ki se vrtijo visoko. Prlekova štirka bi s takim cilindrom z lahkoto dosegla hitrost preko 100 kmh, ampak to je traktor, ki ima zelo široko območje uporabnih vrtljajev. Šeststopenjski menjalnik pa je namenjen motorjem z ozkim območjem delovanja.
Torej je to slabo, ce ima siroko obmocje delovanja za sest stopenjski menjalnik. Jas sem pa mislil, da ce ima toliko moci, da mi peto lepo povlece, da bi tudi kaj iz seste iztisnil. Kako pa bi bilo potem v praksi z predlogom, ki ga je postavil @tomosatx50s?
Saj ti je že napisal v istem postu kot si ga sedaj objavil
Ma ni slabo, je samo brez potrebe. 6-stopenjski menjalnik pride v poštev na mašinah, ki na navadnem 5-stopenjskem menjalniku ne morejo izkoristi svoje moči, ker so padci vrtljajev med menjavanjem navzgor za njihovo ozko območje delovanja preveliki in se mašina zato težko pobira. Ti pa s tem cilindrom nimaš takih težav, še zdaleč ne. Tebi prestave lepo pobira, probleme imaš samo z zunanjimi prenosi. Kolikor vem je Prlekija bolj ali manj ravninska dežela, zato ti priporočam, da daš predelati sprednji verižnik 16 zob od pony exspresa, da bo pasal na 4-ko. Moči ima ta cilinder dovolj, da ti zvrti take prenose, verižnik pa tudi gre na knap gor.
LP ! Imam eno vprašanje... Kupil sem flexerja, letnik 2012 in na njem odstranil puši iz kolena, menjal uplinjač na 14-12 (diza 56), zamenjal originalen bat z tistim, ki ima sesalne luknje, odstranil podložko iz glave ter iz izpuha odstranil katalizator in prevrtal dušilec, prav tako sem prestavil elektriko... Po teh predelavah, mi moped pride do max. 30-33km/h in začne trokirat, sploh ga ne spusti dalje!?? Kaj bi bil vzrok ? Hvala !
aljo69 napisal/-a:predvžig ... pa izpuh menjaj z kromiranim a3... to razno vrtanje in to je bol tko ker še vedno je tanko koleno
Sem probal z laserjem, ki je enak kot od avtomatika, mpak je vse enako, razlika je le da se hitrost poveča na max. 36 km/h merjeno z gps-om... Glede predvžiga.. Na bloku sta dve črtici, v katero smer premaknem levo ali desno ? Ker mi vsak pove drugače, pa tudi probal sem že v obe smeri in se ne spremeni nič..
aljo69 napisal/-a:predvžig ... pa izpuh menjaj z kromiranim a3... to razno vrtanje in to je bol tko ker še vedno je tanko koleno
Sem probal z laserjem, ki je enak kot od avtomatika, mpak je vse enako, razlika je le da se hitrost poveča na max. 36 km/h merjeno z gps-om... Glede predvžiga.. Na bloku sta dve črtici, v katero smer premaknem levo ali desno ? Ker mi vsak pove drugače, pa tudi probal sem že v obe smeri in se ne spremeni nič..
aljo69 napisal/-a:predvžig ... pa izpuh menjaj z kromiranim a3... to razno vrtanje in to je bol tko ker še vedno je tanko koleno
Sem probal z laserjem, ki je enak kot od avtomatika, mpak je vse enako, razlika je le da se hitrost poveča na max. 36 km/h merjeno z gps-om... Glede predvžiga.. Na bloku sta dve črtici, v katero smer premaknem levo ali desno ? Ker mi vsak pove drugače, pa tudi probal sem že v obe smeri in se ne spremeni nič..
delam en projekt pa bo spredaj 16 zadaj pa 14 col kolo.sedaj pa me zanima kakšen zobnik naj dam zadaj da bo vlekel in imel končno takšno kot z 18 col kolesom ? spredaj pa imam 13 zobnik.