Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

ve kdo na pamet kolko je cirka polmer/premer avtomatikove špic feltne?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a Pich »

8". ena cola je 25,4 mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
linoldi
auspuh lager
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Nov 21, 2010 2:31 pm

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a linoldi »

Zdravo zanima me koliko olja pride v mašino od tomos flexer?
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a pomartin »

linoldi napisal/-a:Zdravo zanima me koliko olja pride v mašino od tomos flexer?
kolikor je men znano ma mašina 3 šraufe za olje. odvi tistega zgorej in na sredini bloka in začni nalivat olje. ko bo začelo teči skozi luknjo unga k je na sred bloka nehaj nalivati in šraufe privij nazaj. to je to.
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a koroman »

malo več ko 3 deci je olja. drugače pa tak ko so ti povedli ko začne tečt ven nehaj nalivat. če bi pa rad malo bolj "športno" kuplungo pa vlij še deci olja več
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

koroman napisal/-a:malo več ko 3 deci je olja. drugače pa tak ko so ti povedli ko začne tečt ven nehaj nalivat. če bi pa rad malo bolj "športno" kuplungo pa vlij še deci olja več
zna bit da ti sploh ne bo šaltalo v drugo brzino? al si sprobal?
sem se marsikaj iz tega nauču ko sm pred cirka 8 leti popravljal frčka in smo nalili do vrha olje(mulci pač :) ) in ni dalo v drugo tako da 1 deci je kr dosti proti količini ki je do sredine šraufa
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a koroman »

malo kasneje prestavi. ampak je pa res da če je preveč pa sploh nebo. meni je špilalo. ampak res pa ej da nevem točno kolko olja sem nalil. vem samo da sem nalil noter dva platična lončka tista navadna
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
Koral65
zariban cilinder
Prispevkov: 107
Pridružen: Če Jul 29, 2010 10:22 pm
Kraj: Tacen (Ljubljana)

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a Koral65 »

LP
Mene pa zanima ce je vazno kako so gor djani bat obrocki pač to ja ker je zgorn pa spodn sam to ko ima tam obrocek prekinjeno ce je vazno kje tocno je al sam da gre bat lepo u cilinder? Pa če more bit dihtunga (avtomatik a3) točno tko ko je blok al jahko ni tocno nrjena ker ko sem dal gor eno se mi ni izsla tak ko imas na levi in desni strani mal izboceno k ni kroga
Slika:
Slika
Ker sem jo zamenu in zdej ne gre vec tok ko je sou prej k vrjetn ne dihta uredu.

Hvala pa upam da ste razumel kwa mislm :D
Žakl s.p.
nrossi
zobnik
Prispevkov: 199
Pridružen: Ne Avg 01, 2010 11:00 am

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a nrossi »

Koral65 napisal/-a:LP
Mene pa zanima ce je vazno kako so gor djani bat obrocki pač to ja ker je zgorn pa spodn sam to ko ima tam obrocek prekinjeno ce je vazno kje tocno je al sam da gre bat lepo u cilinder? Pa če more bit dihtunga (avtomatik a3) točno tko ko je blok al jahko ni tocno nrjena ker ko sem dal gor eno se mi ni izsla tak ko imas na levi in desni strani mal izboceno k ni kroga
Slika:
Slika
Ker sem jo zamenu in zdej ne gre vec tok ko je sou prej k vrjetn ne dihta uredu.

Hvala pa upam da ste razumel kwa mislm :D
dihtunga more pasat točno, ker drugač uhaja kompresija...če prevš da ti nikamor ne gre je to vzrok
batni obročki pa so prekinjeni zato, ker imaš na batu taka dva utorčka, pač tko da more bit prekinen...podrobn si oglej bat pa boš vidu kj mislem...obročkov pa ne moreš dat noter napačno zarad teh utorčkov ;)
Rajko, Rajko kak si lep,
manjka ti še svinjski rep,
manjka ti še svinjska glava,
pa boš svinja čisto prava!
Uporabniški avatar
Koral65
zariban cilinder
Prispevkov: 107
Pridružen: Če Jul 29, 2010 10:22 pm
Kraj: Tacen (Ljubljana)

Re: Razna vprašanja!

Odgovor Napisal/-a Koral65 »

a pol ce sm po pou ure muke notr dubu obrocka sta sigurno prov notr ker nism nc gledu na utorcke?
nrossi napisal/-a:
Koral65 napisal/-a:LP
Mene pa zanima ce je vazno kako so gor djani bat obrocki pač to ja ker je zgorn pa spodn sam to ko ima tam obrocek prekinjeno ce je vazno kje tocno je al sam da gre bat lepo u cilinder? Pa če more bit dihtunga (avtomatik a3) točno tko ko je blok al jahko ni tocno nrjena ker ko sem dal gor eno se mi ni izsla tak ko imas na levi in desni strani mal izboceno k ni kroga
Slika:
Slika
Ker sem jo zamenu in zdej ne gre vec tok ko je sou prej k vrjetn ne dihta uredu.

Hvala pa upam da ste razumel kwa mislm :D
dihtunga more pasat točno, ker drugač uhaja kompresija...če prevš da ti nikamor ne gre je to vzrok
batni obročki pa so prekinjeni zato, ker imaš na batu taka dva utorčka, pač tko da more bit prekinen...podrobn si oglej bat pa boš vidu kj mislem...obročkov pa ne moreš dat noter napačno zarad teh utorčkov ;)
Žakl s.p.
Odgovori