Re: Razna vprašanja o tuningu
Objavljeno: So Feb 07, 2015 9:04 pm
Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).
je še ena opcija: CTX/E90 glava s prestavljenimi luknjami za stojne vijake in na novo izdelanim vložkombrrm napisal/-a:Pozabil sem napisat: ...glavo cilindra od katerega drugega motorja....macula napisal/-a:?? Daj kapo od BT-ja ne?brrm napisal/-a:a se da dat na a3 (frčoplana) kapo/glavo cilindra, ki bi bila tako dobra kot od BT-ja?
Od BT-ja se jih je včasih več dobilo, gledam po bolhi in po avto.netu in bol kot ne revščina
kaj pa če samo znižam glavo od a3?tomosatx50s napisal/-a:Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).
Ta izpuh ima najboljši navor na nizkih vtljajih napram ostalim izpuhom. Vse nad cca 4000 min-1je pa katastrofa, trokira motor z namenom da ne gre več kot 45, niti v dolino ne gre kaj boljše. Navaden a3 nezaviti izpuh je precej boljši za uporabo.mamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima..
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Za flexerja oz. za katerega koli 25 frčota ti priporočam ta izpuh če hočeš imeti več navora v klanec: https://www.m2trading.com/en/webshop-2/ ... lack-tecnomamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima..
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih