Stran 258 od 335

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: So Feb 07, 2015 9:04 pm
Napisal/-a tomosatx50s
Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 10:05 am
Napisal/-a cerar
brrm napisal/-a:
macula napisal/-a:
brrm napisal/-a:a se da dat na a3 (frčoplana) kapo/glavo cilindra, ki bi bila tako dobra kot od BT-ja? :)
?? Daj kapo od BT-ja ne?
Pozabil sem napisat: ...glavo cilindra od katerega drugega motorja....
Od BT-ja se jih je včasih več dobilo, gledam po bolhi in po avto.netu in bol kot ne revščina ;)
je še ena opcija: CTX/E90 glava s prestavljenimi luknjami za stojne vijake in na novo izdelanim vložkom

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 10:17 am
Napisal/-a Fakircek
Če mu že priporočate glave ki bi jih bilo potrebno obdelati bi mu lahko svetovali tudi od a35 glavo.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 11:38 am
Napisal/-a mamut007
Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima.. :D

Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 4:14 pm
Napisal/-a brrm
tomosatx50s napisal/-a:Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).
kaj pa če samo znižam glavo od a3? :)

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 5:21 pm
Napisal/-a tomosatx50s
Se ti nebo veliko poznalo.a3 cilinder in glava je najslabša kombinacija kar jih je tomos naredil.za po mestu še še.samo ko zagleda klanec...če imaš opcijo dobi a35 oz a5 cyl.lp

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Feb 08, 2015 6:38 pm
Napisal/-a Starie
mamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima.. :D

Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Ta izpuh ima najboljši navor na nizkih vtljajih napram ostalim izpuhom. Vse nad cca 4000 min-1je pa katastrofa, trokira motor z namenom da ne gre več kot 45, niti v dolino ne gre kaj boljše. Navaden a3 nezaviti izpuh je precej boljši za uporabo.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Feb 09, 2015 9:54 pm
Napisal/-a racing46
mamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima.. :D

Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Za flexerja oz. za katerega koli 25 frčota ti priporočam ta izpuh če hočeš imeti več navora v klanec: https://www.m2trading.com/en/webshop-2/ ... lack-tecno

Ta izpuh ti da veliko navora pri nizkih obratih (v klanec), končna hitrost pa se skoraj nič ne razlikuje kot z navadnim izpuhom od avtomatika (testirano na flexerju in tomos racingu)... Finta je v tem da ima manjši premer cevi, drugo je vse enako kot z klasičnim izpuhom od avtomatika :D Lahko prideš in sprobaš :D

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Feb 09, 2015 10:00 pm
Napisal/-a mamut007
Hvala, sem že slišal nekaj o tem :) Bom nabavil tega ali pa mogoče kar original izpuh od tomos flexerja 45 če se bo dalo kje dobiti :) pomoje ni kakšnih velikih razlik........ BOM JAVIL KAKO BO :P

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: To Feb 10, 2015 8:54 pm
Napisal/-a tomosjakarac
ima mogoče kdo izkušnje s GOL bati?