Re: Razna vprašanja o tuningu
Objavljeno: Če Maj 15, 2014 9:24 pm
Na skuteristu majo kr ugodno v force okoli 60€ stanejo.
kaj pa priporočate za vsak dan, morda kak navaden cilinder apn z spremenjenimi koti kanalov, al kak ppdobnega? pa kateri izpuh? moram pa povedat da mam na tem lamotu samo postruzen vrat da pase v bloke, ni pa śe skrajsan (za 1,8mm bi menda naj bil) in pa ni podlozen. igra to veliko vlogo?Pich napisal/-a:Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...alenson napisal/-a:mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
bomo probalialjo69 napisal/-a:dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...alenson napisal/-a:mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.