Stran 235 od 335

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Maj 15, 2014 9:24 pm
Napisal/-a strmec
Na skuteristu majo kr ugodno v force okoli 60€ stanejo.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Če Maj 15, 2014 11:16 pm
Napisal/-a alenson
pozdravljeni zanima me mnenje poznavalca, in sicer ali se mi splača za apn z lamo setupom itd. kupit zobnik piramide oz. vztrajnik ki je od specialk, sprintov itd...torej vzrajnik ki ima luknje oz. krake in ni poln kot so serijski. koliko bi se poznalo na odzivnosti ? namreč je za kakšno četrtino lažji od orginala, Lp

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 9:17 am
Napisal/-a franc
Nič. Oziroma premalo da bi se splačalo.
lp

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 11:03 am
Napisal/-a Pich
Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 11:32 am
Napisal/-a alenson
Pich napisal/-a:Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
kaj pa priporočate za vsak dan, morda kak navaden cilinder apn z spremenjenimi koti kanalov, al kak ppdobnega? pa kateri izpuh? moram pa povedat da mam na tem lamotu samo postruzen vrat da pase v bloke, ni pa śe skrajsan (za 1,8mm bi menda naj bil) in pa ni podlozen. igra to veliko vlogo?

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 12:18 pm
Napisal/-a Pich
Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 5:26 pm
Napisal/-a alenson
Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 8:53 pm
Napisal/-a aljo69
alenson napisal/-a:
Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Pe Maj 16, 2014 9:01 pm
Napisal/-a alenson
aljo69 napisal/-a:
alenson napisal/-a:
Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...
bomo probali :)

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Maj 18, 2014 9:49 am
Napisal/-a kirezagar
A kdo ve za koliko se lahko skrajša feder sklopke na A3? Imam airsal kit gor pa dellorto 16/16 pa se mi zdi da sklopka zelo dolgo drži, speljuje zelo počasi, pa bi rad da malo hitreje potegne.