Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Na skuteristu majo kr ugodno v force okoli 60€ stanejo.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
pozdravljeni zanima me mnenje poznavalca, in sicer ali se mi splača za apn z lamo setupom itd. kupit zobnik piramide oz. vztrajnik ki je od specialk, sprintov itd...torej vzrajnik ki ima luknje oz. krake in ni poln kot so serijski. koliko bi se poznalo na odzivnosti ? namreč je za kakšno četrtino lažji od orginala, Lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Nič. Oziroma premalo da bi se splačalo.
lp
lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj pa priporočate za vsak dan, morda kak navaden cilinder apn z spremenjenimi koti kanalov, al kak ppdobnega? pa kateri izpuh? moram pa povedat da mam na tem lamotu samo postruzen vrat da pase v bloke, ni pa śe skrajsan (za 1,8mm bi menda naj bil) in pa ni podlozen. igra to veliko vlogo?Pich napisal/-a:Lamo je vol, ki vleče in ne dela na nekih hudih vrtljajih, zato se lažji vztrajnik ne pozna nič ali zelo malo, kot je že Franc napisal.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
Re: Razna vprašanja o tuningu
dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...alenson napisal/-a:mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
Re: Razna vprašanja o tuningu
bomo probalialjo69 napisal/-a:dihtunge se sčasoma stisnejo in začne uhajat kompresija ... vzami dihtungo in pleh 1mm in samo po dihtungi obriši in izreži oz spili ...alenson napisal/-a:mislim da ga bom vrgel pod struznico za 1-1,5 mm pa odspodaj dal 3,4 dihtnge. ce nebo vredu mam še vseenk en lamo za rezervo. hvala za mnenja;)Pich napisal/-a:Za vsakdanjo rabo je lamo super cilinder. Če ga boš podložil za 1mm je sicer tvoja stvar, dela dobro tudi brez distančnika. S podloženim cilindrom pridobiš nekaj več motorne moči, ker ti prej odpre izpušni kanal in pretok. Priporočena dolžina bata za nepiljen, nepodložen lamo cilinder je 46mm, za podloženega pa 45mm.
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Razna vprašanja o tuningu
A kdo ve za koliko se lahko skrajša feder sklopke na A3? Imam airsal kit gor pa dellorto 16/16 pa se mi zdi da sklopka zelo dolgo drži, speljuje zelo počasi, pa bi rad da malo hitreje potegne.