Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

lojze-si napisal/-a: običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja.
S tem se pa ne strinjam.
Pri gokartih je pomembno, da se visoko zvrti po ravnini in se ga nastavi bolj na suho zmes, da se raje vrti, je pa v nevarnosti, da zariba. In na koncu ravnine mu tuš hladne mešanice blagodejno vpliva na drobovje, ga izdatno podmaže in ohladi. Če tega ne bi počeli, bi lahko motor ob taki suhi nastavitvi enostavno zaribal.
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a triac »

Pich, zakaj naj bi imel membranc večjo ustopno hitrost?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

triac napisal/-a:Pich, zakaj naj bi imel membranc večjo ustopno hitrost?
Zaradi manjšega venturija, ki poskrbi, da se zrak z večjo hitrostjo pomeša z bencinom.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

ro-bi napisal/-a:
lojze-si napisal/-a: običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja.
S tem se pa ne strinjam.
Pri gokartih je pomembno, da se visoko zvrti po ravnini in se ga nastavi bolj na suho zmes, da se raje vrti, je pa v nevarnosti, da zariba. In na koncu ravnine mu tuš hladne mešanice blagodejno vpliva na drobovje, ga izdatno podmaže in ohladi. Če tega ne bi počeli, bi lahko motor ob taki suhi nastavitvi enostavno zaribal.
Moram reči, da imaš tudi ti prav. Z pokrivanjem vstopa za zrak, dosežeš eno in drugo in to je prednost tega uplinjača, ki jo lahko izkoriščajo le v kartingu. Drugi oziroma moderni uplinjači to rešujejo z dodatnimi šobamo, ki delujejo v določenem območju uporabe, v prostem teku, pri pospeševanju, v vmesnem področju in pod polnim plinom. Mogoče ste že kdaj opazili, da imajo nekateri uplinjači posebno črpalkico, ki brizgne bencin direktno v venturi pri pospeševanju.
lp
janez.tatra
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Po Feb 25, 2013 10:57 pm
Kraj: novo mesto-podgurje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a janez.tatra »

do koliko obratov se vrti brezplatinski štrom od alpinota 2003 12v 50w :?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Ali kdo ve koliko bi moral biti cilinder večji od bata če je bat premera 68mm, gre se za ape mašino 250 kubikov, bat fi 68mm gus cilinder, zračno prisilno hlajen, obrati so max tja do 7000.
vem da bi moralo pisat v manualu samo ni za dobit teh stvari.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

macula napisal/-a:Ali kdo ve koliko bi moral biti cilinder večji od bata če je bat premera 68mm, gre se za ape mašino 250 kubikov, bat fi 68mm gus cilinder, zračno prisilno hlajen, obrati so max tja do 7000.
vem da bi moralo pisat v manualu samo ni za dobit teh stvari.
Pomojem da če bo bat 8 stotink manjši od cilindra ne bo nič narobe
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a folc »

živjo. kok bi blo idealno kompresijsko razmerje za original junior cilinder fi 39.5mm* 12:1? lp
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

folc napisal/-a:živjo. kok bi blo idealno kompresijsko razmerje za original junior cilinder fi 39.5mm* 12:1? lp
Korigirano med 7,9 in 8
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

mogoče kdo ve koliko predvžiga potebuje dmp 70cc kit? ko sem motor vžgal nikakor ni deloval normalno, nekaj je pokalo iz frgazerja. gre se pa za avtomatik a35 mašino in pa pikolo vžig.
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Odgovori