lojze-si napisal/-a: običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja.
S tem se pa ne strinjam.
Pri gokartih je pomembno, da se visoko zvrti po ravnini in se ga nastavi bolj na suho zmes, da se raje vrti, je pa v nevarnosti, da zariba. In na koncu ravnine mu tuš hladne mešanice blagodejno vpliva na drobovje, ga izdatno podmaže in ohladi. Če tega ne bi počeli, bi lahko motor ob taki suhi nastavitvi enostavno zaribal.
lojze-si napisal/-a: običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja.
S tem se pa ne strinjam.
Pri gokartih je pomembno, da se visoko zvrti po ravnini in se ga nastavi bolj na suho zmes, da se raje vrti, je pa v nevarnosti, da zariba. In na koncu ravnine mu tuš hladne mešanice blagodejno vpliva na drobovje, ga izdatno podmaže in ohladi. Če tega ne bi počeli, bi lahko motor ob taki suhi nastavitvi enostavno zaribal.
Moram reči, da imaš tudi ti prav. Z pokrivanjem vstopa za zrak, dosežeš eno in drugo in to je prednost tega uplinjača, ki jo lahko izkoriščajo le v kartingu. Drugi oziroma moderni uplinjači to rešujejo z dodatnimi šobamo, ki delujejo v določenem območju uporabe, v prostem teku, pri pospeševanju, v vmesnem področju in pod polnim plinom. Mogoče ste že kdaj opazili, da imajo nekateri uplinjači posebno črpalkico, ki brizgne bencin direktno v venturi pri pospeševanju.
lp
Ali kdo ve koliko bi moral biti cilinder večji od bata če je bat premera 68mm, gre se za ape mašino 250 kubikov, bat fi 68mm gus cilinder, zračno prisilno hlajen, obrati so max tja do 7000.
vem da bi moralo pisat v manualu samo ni za dobit teh stvari.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
macula napisal/-a:Ali kdo ve koliko bi moral biti cilinder večji od bata če je bat premera 68mm, gre se za ape mašino 250 kubikov, bat fi 68mm gus cilinder, zračno prisilno hlajen, obrati so max tja do 7000.
vem da bi moralo pisat v manualu samo ni za dobit teh stvari.
Pomojem da če bo bat 8 stotink manjši od cilindra ne bo nič narobe
mogoče kdo ve koliko predvžiga potebuje dmp 70cc kit? ko sem motor vžgal nikakor ni deloval normalno, nekaj je pokalo iz frgazerja. gre se pa za avtomatik a35 mašino in pa pikolo vžig.
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)