Kar se dirke in mize tiče, so dokazovali veliko večji mojstri, kot smo mi na profesionalnih mizah in na dirkah svetovnega ranga, da je tillotson trenutno najboljši uplinjač za dvotaktne motorje.lojze-si napisal/-a:Za mene je podatek dirka ali pa testna miza, ostalo je pa samo rekla kazala!
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
13 let smo dirkali z gokartom in dobro poznam tillotson, in prednosti in slabosti membranskega uplinjača tudi. Ne poznam ne serisjkega in ne dirkalnega motorja na menjalnik, ki bi vozil membranski uplinjač, še več kot dve tetini kartingov brez prestav sadaj vozi klasični uplinjač. Lahko, da obstajajo izjeme, prav veliko jih pa ni. Konec koncev ni pomembno kakšno je moje ali vaše mnenje, ni pa prav, da nekdo, ki ne pozna stvari dobi napačne podatke.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Problem miz ni v natančnosti, absolutno natančnost je težko doseči, ponovljivost pa ne bi smela biti problem. Problem pa nastane pri samem načinu merjenja, lahko pomerimo največjo moč za 10 sekund, ali pa moč, ki jo imamo na razpolago od prvega do zadnjega kroga dirke. Obe sta uporabni vendar ne primerljivi.zanek46 napisal/-a:mize dandanes niso kaj prida natančne.. na vsek kaj sem mero z nespremenjinm agregatom je kazaalo popolnoma različni rezultat.. dirka je lahko nekaj dobrega.. ampak tu ne odloča največ motor ampak sam voznik.. (kaj ti bo ferari z slabim vouznikm, če te fičo z najbolšim voznikom premaga).. namerno pretiran primer..
ampak vsak svojega konja hvali.. nič pa ni dandanes več 90% natančnosti
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zakaj je večina uplinjačev na dirkah običajnih? Zato, ker je tako zapisano v pravilniku. Verjetno gre za močne lobije. Tudi v vašem dirkaškem pravilniku piše, da so prepovedani. Če je membranski uplinjač slabši, se pravi ne moreš doseči z njim dobrih rezultatov. Zakaj hudiča je torej prepovedan? In ti ne verjamem, da imaš veliko izkušenj s Tillotsonom, sicer bi bil do njega bolj spoštljiv.lojze-si napisal/-a:13 let smo dirkali z gokartom in dobro poznam tillotson, in prednosti in slabosti membranskega uplinjača tudi. Ne poznam ne serisjkega in ne dirkalnega motorja na menjalnik, ki bi vozil membranski uplinjač, še več kot dve tetini kartingov brez prestav sadaj vozi klasični uplinjač. Lahko, da obstajajo izjeme, prav veliko jih pa ni. Konec koncev ni pomembno kakšno je moje ali vaše mnenje, ni pa prav, da nekdo, ki ne pozna stvari dobi napačne podatke.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- kriva felna
- Prispevkov: 72
- Pridružen: Po Feb 25, 2013 10:57 pm
- Kraj: novo mesto-podgurje
Re: Razna vprašanja o tuningu
kakšne pa so prednosti pa slabosti membranskih uplinjačev?
Re: Razna vprašanja o tuningu
slabost je da se z spremembo nadmorske višine uplinjač razštela zaradi pritiska membranjanez.tatra napisal/-a:kakšne pa so prednosti pa slabosti membranskih uplinjačev?
slabost je da ga je težko naštelat
dizel sploh ne! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- kriva felna
- Prispevkov: 72
- Pridružen: Po Feb 25, 2013 10:57 pm
- Kraj: novo mesto-podgurje
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj so prednosti?pa če to kej več pije v primerjavi z navadnim uplinjačemfolc napisal/-a:slabost je da se z spremembo nadmorske višine uplinjač razštela zaradi pritiska membranjanez.tatra napisal/-a:kakšne pa so prednosti pa slabosti membranskih uplinjačev?
slabost je da ga je težko naštelat
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Največja prednost je, da deluje v vseh položajih, ker nima plovca ampak membrano za odpiranje dotoka bencina. Poleg tega ima svojo črpalko za gorivo, ki jo poganja sprememba tlaka v karterju, zato mora imeti neko povezavo z karterjem, odvisno od izvedbe. Membrane so občutljive in jih je treba pogosto menjavat za zanesljivo in kvalitetno delovanje. Namesto diz -šob ima dve nastavljivi šobi, eno za delovanje pri odprti loputi in eno pri zaprti. Zelo dobro deluje pri do konca odprti loputi in zelo enostavno ga je tudi nastavit pri do konca odprti loputi. Nastavitev spodnjega in srednjega območja pa je bolj stvar izkušenj. V kartingu, kjer se je do nedavnega množično uporabljal, so to nekateri reševali z tem, da so pred zavojem običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja. Običajno se uporablja na motorjih brez menjalnika in ki imajo delovno območje pod polnim plinom, to so motorne žage in tu pride tudi najbolj do izraza delovanje v vseh položajih.
Toliko mislm da bo dovolj.
lp
Toliko mislm da bo dovolj.
lp
-
- kriva felna
- Prispevkov: 72
- Pridružen: Po Feb 25, 2013 10:57 pm
- Kraj: novo mesto-podgurje
Re: Razna vprašanja o tuningu
hvala za odgovorlojze-si napisal/-a:Največja prednost je, da deluje v vseh položajih, ker nima plovca ampak membrano za odpiranje dotoka bencina. Poleg tega ima svojo črpalko za gorivo, ki jo poganja sprememba tlaka v karterju, zato mora imeti neko povezavo z karterjem, odvisno od izvedbe. Membrane so občutljive in jih je treba pogosto menjavat za zanesljivo in kvalitetno delovanje. Namesto diz -šob ima dve nastavljivi šobi, eno za delovanje pri odprti loputi in eno pri zaprti. Zelo dobro deluje pri do konca odprti loputi in zelo enostavno ga je tudi nastavit pri do konca odprti loputi. Nastavitev spodnjega in srednjega območja pa je bolj stvar izkušenj. V kartingu, kjer se je do nedavnega množično uporabljal, so to nekateri reševali z tem, da so pred zavojem običajno po koncu ravnine pokrivali z roko vstop za zrak, tako da je vakum, ki je nastal nalil mešanico v motor za boljši pospešek iz zavoja. Običajno se uporablja na motorjih brez menjalnika in ki imajo delovno območje pod polnim plinom, to so motorne žage in tu pride tudi najbolj do izraza delovanje v vseh položajih.
Toliko mislm da bo dovolj.
lp
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Največja prednost membranskega uplinjača je večja vstopna hitrost zmesi v karter, kar posledično pomeni boljšo atomizacijo. Se pravi, ustvari se finejša meglica. Druga prednost je v tem, da uplinjač nastavljaš po potrebi med samo dirko. Pri zaviranju ga pripreš, pri pospeševanju iz ovinka pa odpiraš, kar mu spet doda nekaj prednosti pred klasičnim uplinjačem, ki se ne pobira tako hitro iz ovinkov. To sta dve prednosti, ki pripomoreta k temu da je krog z membranskim uplinjačem hitrejši.
Slabe lastnosti tega uplinjača so velika občutljivost na vsako spremembo v ozračju, dirkač ki ga ni vajen bo z njim počasnejši, ker je potrebno dobiti občutek, koliko ga odpreti pri pospeševanju, skoraj nemogoče ga je optimalno nastaviti, če je mašina neobremenjena...
Seveda je tukaj govora o nažgečkanih mašinah, ki imajo na uplinjaču minimalen filter, če ga sploh imajo. Pri dobro zafiltriranem uplinjaču se njegova občutljivost zelo zmanjša, naprimer pri motornih žagah.
Če je dotok goriva nad uplinjačem, povezava s karterjem ni potrebna.
Pokrivanje filtra z roko????? S tem zaliješ mašino in povzročiš trokiranje.
Slabe lastnosti tega uplinjača so velika občutljivost na vsako spremembo v ozračju, dirkač ki ga ni vajen bo z njim počasnejši, ker je potrebno dobiti občutek, koliko ga odpreti pri pospeševanju, skoraj nemogoče ga je optimalno nastaviti, če je mašina neobremenjena...
Seveda je tukaj govora o nažgečkanih mašinah, ki imajo na uplinjaču minimalen filter, če ga sploh imajo. Pri dobro zafiltriranem uplinjaču se njegova občutljivost zelo zmanjša, naprimer pri motornih žagah.
Če je dotok goriva nad uplinjačem, povezava s karterjem ni potrebna.
Pokrivanje filtra z roko????? S tem zaliješ mašino in povzročiš trokiranje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa