Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Sem podobnega mnenja kot Franc. Navora se ne meri na zadnjem kolesu. S spreminjanjem verižnikov ne vplivaš na navor motorja, niti na navor na zadnjem kolesu nimaš vpliva. Kar doseže motor v četrti prestavi s 14 verižnikom, doseže tudi v peti prestavi s 13 verižnikom. Zato o pravem navoru tu ne moremo govoriti. Edini merodajni navor se meri na glavni gredi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Kaj pa če bi dal prestavno razmerje iz glavne gredi do zadnjega kolesa 1:500, kot recimo reduktor, potem bi na zadnjem kolesu dosegel tudi tisoč Nm. Problem je čas v katerem ti porabiš teh 1000Nm oz delo ki ga motor opravi. To je pa povezano z močjo. Sepravi mora biti moč z navorom pravilno kombinirana.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
strmec
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Po Dec 09, 2013 8:01 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a strmec »

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0 tukaj je kar podrobno razloženo o navoru avtomobilov za mopede je podobno
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

Hp= (Navor v lb-ft × rpm) ÷ 5252... se pravi konje se lahko poveča ali z navorom ali z obratmi. Torej tudi neki se da rešit z zunanjim prenosom... Kakor je rekel macula odvisno je od prenosa... Ti z nekim hudim reduktorjem lahko narediš na tomosu 1000Nm ampak si stem zmajnšal obrate... Se pravi recimo imaš 50nm navora in 5000 obratov torej to nanese 35hp... Sedaj pa zmanjšamo nek prenos da imamo samo 2500 obratov in dobimo ven 100nm se pravi je tole obratno sorazmerje. Ravno tako delujejo valji za avtomobile... Merijo obrate motorja, hitrost koles in navor na kolesih... Nato pa use skupaj preračunajo :) Ker če uzamemo za primer nek auto.. Nvem hondin motor B16A2 ima po tovarniških podatkih 160hp@7600rpm
in 111lb/ft oz. 150nm@ 7000rpm. Torej lahko si preračunate... Kjer dosega motor največji navor (150nm) ima 147hp zaradi obratov... pri 7600 obratih pa ima 160hp kar pomeni da od 7000-7600 je krivulja navora konstantna (ravna). lp
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Pich napisal/-a: niti na navor na zadnjem kolesu nimaš vpliva.
Nimaš vpliva na moč, navor pa na zadnjem kolesu s prestavo poljubno spreminjaš.
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a folc »

http://www.puchshop.de/catalog/dmp-50cc ... -1309.html
zanima me kolk bi se dal iztisnt iz tega cilindra če kdo ve? in če piliš cilinder (alu) kolk % je da morš potem še enkrat nikasilat? lp
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

Pozdrav!
Na koliko se najvec da napilit apn cilinder? Ce ima mogoce tak port ma alpa vsej mere.
Ker mam doma en ribnjen apn cilinder 38 in bi se mal poigrau med pocitnicami,ce mi rata ;)

L.p
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a folc »

aljo69 napisal/-a:vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)
kar je več kot 50 je za pičke :D no sej razmišljam da bom dal majstru napilit, malo bol hardcore ker bo za neke vrste specjalko...
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

folc napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)
kar je več kot 50 je za pičke :D no sej razmišljam da bom dal majstru napilit, malo bol hardcore ker bo za neke vrste specjalko...
če gre zadeva na hard pol edino PVL daš malo več ampak veš da je ziher in na koncu boš tako kot vsi zadovoljen z opravljenim delom :)
Odgovori