Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sem podobnega mnenja kot Franc. Navora se ne meri na zadnjem kolesu. S spreminjanjem verižnikov ne vplivaš na navor motorja, niti na navor na zadnjem kolesu nimaš vpliva. Kar doseže motor v četrti prestavi s 14 verižnikom, doseže tudi v peti prestavi s 13 verižnikom. Zato o pravem navoru tu ne moremo govoriti. Edini merodajni navor se meri na glavni gredi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kaj pa če bi dal prestavno razmerje iz glavne gredi do zadnjega kolesa 1:500, kot recimo reduktor, potem bi na zadnjem kolesu dosegel tudi tisoč Nm. Problem je čas v katerem ti porabiš teh 1000Nm oz delo ki ga motor opravi. To je pa povezano z močjo. Sepravi mora biti moč z navorom pravilno kombinirana.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0 tukaj je kar podrobno razloženo o navoru avtomobilov za mopede je podobno
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hp= (Navor v lb-ft × rpm) ÷ 5252... se pravi konje se lahko poveča ali z navorom ali z obratmi. Torej tudi neki se da rešit z zunanjim prenosom... Kakor je rekel macula odvisno je od prenosa... Ti z nekim hudim reduktorjem lahko narediš na tomosu 1000Nm ampak si stem zmajnšal obrate... Se pravi recimo imaš 50nm navora in 5000 obratov torej to nanese 35hp... Sedaj pa zmanjšamo nek prenos da imamo samo 2500 obratov in dobimo ven 100nm se pravi je tole obratno sorazmerje. Ravno tako delujejo valji za avtomobile... Merijo obrate motorja, hitrost koles in navor na kolesih... Nato pa use skupaj preračunajo Ker če uzamemo za primer nek auto.. Nvem hondin motor B16A2 ima po tovarniških podatkih 160hp@7600rpm
in 111lb/ft oz. 150nm@ 7000rpm. Torej lahko si preračunate... Kjer dosega motor največji navor (150nm) ima 147hp zaradi obratov... pri 7600 obratih pa ima 160hp kar pomeni da od 7000-7600 je krivulja navora konstantna (ravna). lp
in 111lb/ft oz. 150nm@ 7000rpm. Torej lahko si preračunate... Kjer dosega motor največji navor (150nm) ima 147hp zaradi obratov... pri 7600 obratih pa ima 160hp kar pomeni da od 7000-7600 je krivulja navora konstantna (ravna). lp
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Razna vprašanja o tuningu
Nimaš vpliva na moč, navor pa na zadnjem kolesu s prestavo poljubno spreminjaš.Pich napisal/-a: niti na navor na zadnjem kolesu nimaš vpliva.
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://www.puchshop.de/catalog/dmp-50cc ... -1309.html
zanima me kolk bi se dal iztisnt iz tega cilindra če kdo ve? in če piliš cilinder (alu) kolk % je da morš potem še enkrat nikasilat? lp
zanima me kolk bi se dal iztisnt iz tega cilindra če kdo ve? in če piliš cilinder (alu) kolk % je da morš potem še enkrat nikasilat? lp
dizel sploh ne!
Re: Razna vprašanja o tuningu
vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdrav!
Na koliko se najvec da napilit apn cilinder? Ce ima mogoce tak port ma alpa vsej mere.
Ker mam doma en ribnjen apn cilinder 38 in bi se mal poigrau med pocitnicami,ce mi rata
L.p
Na koliko se najvec da napilit apn cilinder? Ce ima mogoce tak port ma alpa vsej mere.
Ker mam doma en ribnjen apn cilinder 38 in bi se mal poigrau med pocitnicami,ce mi rata
L.p
Re: Razna vprašanja o tuningu
kar je več kot 50 je za pičke no sej razmišljam da bom dal majstru napilit, malo bol hardcore ker bo za neke vrste specjalko...aljo69 napisal/-a:vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)
dizel sploh ne!
Re: Razna vprašanja o tuningu
če gre zadeva na hard pol edino PVL daš malo več ampak veš da je ziher in na koncu boš tako kot vsi zadovoljen z opravljenim delomfolc napisal/-a:kar je več kot 50 je za pičke no sej razmišljam da bom dal majstru napilit, malo bol hardcore ker bo za neke vrste specjalko...aljo69 napisal/-a:vzami 65 ali 70cc varjanto ... z piljenjem je pa tako odvisno od spretnosti alu je lažje pilit ker je mehkejši material je pa problem nikasil in če ti uide al pa se ti odlušči nikasil lahko vržeš stran ker te bo nikasil prišel več kot nov cilinder ... vzami v osnovi močnejši pa ne friziraj ali pa da ti to naredi nekdo, ki ima izkušnje z alu cilindri (PVL naprimer)