l bat ti ne priporočam zarad večje obrabe zgornjega obročka ... razlika je minimalna sploh na nepredelanih ... opcija je da dobiš bat z luknjam če gre za a35 gus cilinder ... če je a55 potem pa pusti originaljerjer napisal/-a:Pozdravljeni,
koliko bi se poznalo na hitrosti, če se zamenja original bat 38, verzije 25km/h z običajnim L batom?
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kaj pa opcija z original cilindrom, batom in kapo od alpinota. Tu bi se verjetno poznalo pri sami hitrosti?aljo69 napisal/-a:l bat ti ne priporočam zarad večje obrabe zgornjega obročka ... razlika je minimalna sploh na nepredelanih ... opcija je da dobiš bat z luknjam če gre za a35 gus cilinder ... če je a55 potem pa pusti originaljerjer napisal/-a:Pozdravljeni,
koliko bi se poznalo na hitrosti, če se zamenja original bat 38, verzije 25km/h z običajnim L batom?
Re: Razna vprašanja o tuningu
če maš pa alpino cilinder, oziroma ker kol drug alu cilinder pa kr pust org bat, zrd ubročkou k so za alu cilindre iz drugega materiala. glede alpino cilindra ti loh svetujm da se kr neki pozna če bat sam ustrazno skrajšaš, pa znižaš glavo.
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Nimam še tega, sedaj je original. imam pa možnost dobit komplet od alpinota, pa me zanima če se splača. Krajšati bata in nižat glavo pa nimam namena.a35 napisal/-a:če maš pa alpino cilinder, oziroma ker kol drug alu cilinder pa kr pust org bat, zrd ubročkou k so za alu cilindre iz drugega materiala. glede alpino cilindra ti loh svetujm da se kr neki pozna če bat sam ustrazno skrajšaš, pa znižaš glavo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj je sploh a55 al a35 ?jerjer napisal/-a:Nimam še tega, sedaj je original. imam pa možnost dobit komplet od alpinota, pa me zanima če se splača. Krajšati bata in nižat glavo pa nimam namena.a35 napisal/-a:če maš pa alpino cilinder, oziroma ker kol drug alu cilinder pa kr pust org bat, zrd ubročkou k so za alu cilindre iz drugega materiala. glede alpino cilindra ti loh svetujm da se kr neki pozna če bat sam ustrazno skrajšaš, pa znižaš glavo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
a55,aljo69 napisal/-a:kaj je sploh a55 al a35 ?jerjer napisal/-a:Nimam še tega, sedaj je original. imam pa možnost dobit komplet od alpinota, pa me zanima če se splača. Krajšati bata in nižat glavo pa nimam namena.a35 napisal/-a:če maš pa alpino cilinder, oziroma ker kol drug alu cilinder pa kr pust org bat, zrd ubročkou k so za alu cilindre iz drugega materiala. glede alpino cilindra ti loh svetujm da se kr neki pozna če bat sam ustrazno skrajšaš, pa znižaš glavo.
Lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
to kar sem naštel narediš za minimalen strošek, + se nejbl pozna, mam pa tut jst oboje doma če bi te slučajn zanimal
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdravljeni!
zanima me zakaj sploh se zamaši luknje na gredi? ter pri čem se to pozna?
l.p
zanima me zakaj sploh se zamaši luknje na gredi? ter pri čem se to pozna?
l.p
Re: Razna vprašanja o tuningu
Večji podtlak in malenkost bolj gre drugače ti pa bojo drugi znali bolje razložit in preberi knjigo F bizjak imaš jo v tehničnem arhivu pa ti bo use jasno.
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
[quote="strmec"]Večji podtlak in malenkost bolj gre drugače ti pa bojo drugi znali bolje razložit in preberi knjigo F bizjak imaš jo v tehničnem arhivu pa ti bo use jasno.[/quoteok hvala