Stran 211 od 335

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: To Avg 13, 2013 3:50 pm
Napisal/-a tjaz051
kocancDOO napisal/-a:

če prou vidm je ja :)


ok hvala,super :) :) :D

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Sep 01, 2013 3:19 pm
Napisal/-a NitroSiimon
jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore :?:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Sep 01, 2013 8:45 pm
Napisal/-a jernej1997
zdravo!
v bližnji prihodnosti bom poskušal izvesti nek projekt na lamotu pa me zanima če bi se teli koti poklapal
izpuh-185 sesanje-163 pretok-128 boost-124(potegnjen iz sesalnega z uporabo lamele). zraven seveda uplinjač 24 in izpuh po meri.

bi pa lepo prosil da mi malo obrazloži delovanje exhaust calculatorja. zanima me kako je treba nastaviti: header lenght factor, header angle, midsection factor in cone angle?

lep pozdrav! :D

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Sep 02, 2013 10:06 am
Napisal/-a jerjer
Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Sep 02, 2013 10:16 am
Napisal/-a macula
jernej1997 napisal/-a:zdravo!
v bližnji prihodnosti bom poskušal izvesti nek projekt na lamotu pa me zanima če bi se teli koti poklapal
izpuh-185 sesanje-163 pretok-128 boost-124(potegnjen iz sesalnega z uporabo lamele). zraven seveda uplinjač 24 in izpuh po meri.

bi pa lepo prosil da mi malo obrazloži delovanje exhaust calculatorja. zanima me kako je treba nastaviti: header lenght factor, header angle, midsection factor in cone angle?

lep pozdrav! :D
mid factor se pomnoži s premerom headerja in ti da največji fi oziroma premer mida.
header lenght f. ti da dolžino headerja, header angle je kot headerja, cone angle je pa kot protikonusa.
kakšne kote moraš nastavit in za kakšen motor so kateri primerni si pa v knjigi preberi, so tabele. S tem da moraš tiste kote malo prilagodit oz z logiko jemat, ker so za zelo navite 125cc+ motorje.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Sep 02, 2013 10:56 am
Napisal/-a aljo69
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Sep 02, 2013 11:00 am
Napisal/-a gogiiiii
NitroSiimon napisal/-a:jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore :?:
Jaz sem imel Bt lipnika in bing 18 in pa sukoki bat sem bil zelo zadovoljen.Če imaš pa 10 sorno gred pa daj notri pušo in ne igličnega ležaja ker ga uniči...vsaj meni ga je.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Sep 02, 2013 1:26 pm
Napisal/-a NitroSiimon
gogiiiii napisal/-a:
NitroSiimon napisal/-a:jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore :?:
Jaz sem imel Bt lipnika in bing 18 in pa sukoki bat sem bil zelo zadovoljen.Če imaš pa 10 sorno gred pa daj notri pušo in ne igličnega ležaja ker ga uniči...vsaj meni ga je.
hvala :twisted:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Sr Sep 04, 2013 3:31 pm
Napisal/-a jerjer
aljo69 napisal/-a:
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila
Kaj pa tesnila pod cilindrom? Pri verziji 25 so kar 3je kosi. Verjetno tudi to ni najbolje glede hitrosti. Kaj predlagaš?
l.p. J.

Re: Razna vprašanja o tuningu

Objavljeno: Sr Sep 04, 2013 3:53 pm
Napisal/-a aljo69
jerjer napisal/-a:
aljo69 napisal/-a:
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila
Kaj pa tesnila pod cilindrom? Pri verziji 25 so kar 3je kosi. Verjetno tudi to ni najbolje glede hitrosti. Kaj predlagaš?
l.p. J.
tesnila med cilindrom in bloki dvignejo kanale malo kar bi moglo doseči večje hitrosti ne manjše ... vendar res neke opazne razlike vrjetno ni ker se stisnejo z časom... če je original tako pusti saj škodi ne edino če vleče fouš luft...