Evo spet en mali update, da naute misnli da sm odustau od projekta, res da bol počasa delam, ampak neki bo mnda ratalo, POČASA
Za enkrat sm še pri obdelavi alu plošče, prvo ka sm še naredo je, da si jo odzgori mal znižo, zarad lamelnega ventila, da je čim bližje cilindru:
od zgori bo pa treba še mal pošvasat, ker je bla prej izvrtina za pršraufat ploščo skup, al pa tut ne, bom mogoč sam distančnik naredo, no bom še vido naprej kako bo stanje
pol pa je blo treba lamelni ventil premaknt še bol proti boost kanalu, za enkrat sm ga približo za 9mm, dva milimetra bosta pa šla dol še na sprednjem delu alu plošče, ko bojo zvareni bloki, če bo slučajno kej zvilo, da bom zraunau,..:
pol začeu sm tut z obdelavo pretočnih kanalov:
na sliki je desn že končan levi pa v začetku obdelave ( no na sliki prvi je že obdelan, drugi na začetku,..):
nekak tko bo pa stvar zgledala, ko bo končana, z seveda še popravkom alu plošče od zunaj,.:
taka je pa stvar v prerezu :
na sliki desni pretok končan,.. ( no na sliki je glih obratno, levi končan,..)
začetek obdelave levega pretočnega ( na sliki desnega)
dokončana oba pretočna:
nekak tko pa zgleda končni izdelek, no ki pa ki je potrebno še kak detaljček popravt, drgač pa z pretočnimi in boost kanalom spredaj je fertik, od zadaj bom pa obdelo, ko bom pofrezo bloke, tko da bom uskladiu bloke in ploščo:
Zdej mam še neki obdelave pri lamelnem ventilu, tko da bo zmes čimlepše potovala v boost kanal, to morm še mal obdelat na alu plošči, ko bom končau s tem, grejo bloki na frezanje, potem pa še obdelava blokov, in še dodatne obdelave alu plošče, potem pa varjenje teh dveh delov skup
potem pa še ohišje za lamelni ventil ( tri stranice še, ena je že na alu plošči), in še to pol navarit gor, potem sledi predelave gredi, in potem pa seveda najvažnejše, ZAGON MOTORJA, če seveda ne bo prišlo kej umes,..
to je za enkrat to,.