Evo mal UP-a, od @pomartina sem dobil obnovljen CTX cilinder brušen na 48mm+ nov nikasil, kupil sem še nov bat, tako da v kratkim se to namontira gor, ker e90 mi za vsakdanjo vožnjo ni bil všeč ( premalo navora)
Še ena slikca od zadnjič, malo sem sprobaval če ja kaj razlike med CTX oz. e90 glavo pa ni neke velike rezlike.
Priponke
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Evo motor nabira kilometre, predvsem na šiht pa nazaj, zaenkrat brez kakih problemov. Na motorju imam kratke prenose, tako da vleče itd. Končna itak v nobenem primeru nebi bla neki velika.
Še ena slikca
Priponke
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
To dolgem času sm šu na CTX-a pa se mal pelat, spotoma sm šu še k punci, grem od tam domov in mi gre menjalnik v kurac Šaltov sm 1 nižje, in mi zavrtel v prazno, prvo sm mislu da je vrgl s prestave, probavam, in negre več v prestavo Vglavnem po dolgem času grem na tomosa, pa še takrat se mi tole naredi
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa se meni zdi ali mam sam jst take izkušnje z ctx da je menjalnik prešvoh. sploh prestavne vilice se rade lomijo.
no men so se enkrat zlomle, moj bratranc je tud skos imel probleme z menjalnikom. je to šibka točka al ne?