predelava mopeda garelli

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

ma prow nikamor ni šlo :lol: samo pokalo pa je kot se spodobi ;)
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

in kaj bi še lahko predelal u zvezi z performancem??? 8-)
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

tomos65 napisal/-a:in kaj bi še lahko predelal u zvezi z performancem??? 8-)
kapa na squish al kko se ze rece temu...
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

ja kapa na squish in kaj bi potem še predelu.prosim kak predlog!!!
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

kdo pa bi mi lahko naredil ta squish pas????? :roll:
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a macula »

Zdavnlovdej si graham bell 2t tuning priročnik, ki ga najdeš tehničnem arhivu tukaj na mopedistu, preberi, naštudiraj in daj squish izdelat strugarju..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

bom najlepša hvala :)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a Pich »

Včasih squishov sploh nismo računali, enostavno smo naredili eno glavo s pretirano plitko kupolo in potem, toliko časa postopoma poglabljali kupolo, dokler motor ni nehal klenkati. ti se samo odločiš koliko procentov squisha boš imel in tisto pustiš primiru, potem pa samo kupolo poglabljaš. danes stvar ni dosti drugačna, le da, ko neha klenkati izmerim kubike glave in naredim novo z istimi kubiki in pravilno izdelano kupolo, ker pri postopnem poglabljanju, ni nujno, da najdeš pravo obliko. točno izračunati glavo, pa je praktično nemogoče, lahko samo zamenjaš uplinjač, pa ti bo klenkalo, medtem ko ti s prejšnim uplinjačem tega ni delalo. zato ostajam pristaš preizkušanja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

evo in še nekaj slik napredka :)
Priponke
IMG_4728.JPG
IMG_4726.JPG
IMG_4736.JPG
IMG_4739.JPG
IMG_4741.JPG
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: predelava mopeda garelli

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

prosim povejte če bi vi kaj spremenili :D
Odgovori