Re: Tomos Laura, problem, neznano kje...!
Objavljeno: To Maj 13, 2014 11:59 am
predelavat tak motor je škoda pusti ga raje org. serje ti ga zaradi fergazarja imam iste probleme sam
Forum za vse ljubitelje mopedov!
http://mopedist.si/
In kako se da to uredit?ctxe90 napisal/-a:predelavat tak motor je škoda pusti ga raje org. serje ti ga zaradi fergazarja imam iste probleme sam
Nočem pametovat, ampak "grafitni klingerit" se uporablja za popolnoma druge namene. Za tako tesnilo bo najbolj primeren TESNIT BA-U od proizvajalca DonitMorbus napisal/-a:»LauraTomos« in »ctxe90« preverita delovanje sesalnega (protipovratnega) ventila. Lamele se morajo lepo prilegati, saj drugače vleče odvečen zrak. Na vsako stran ventila pa tesnilo (grafitni klingerit, deb. 0,4 mm).
na APN 6SLauraTomos napisal/-a:Na Lauri? Al na drugem mopedu....Tomzib napisal/-a:če hočeđ imeti večjo moč na mopedu brusi cilinder jaz imam L42 brušeno original pa je 38 se mi zdi potegne nenormalno a tudi hitreje se obrabi potem daš večji zobčenik na motor mopeda in majnši zobčenik na zadnjo gumo zaradi večje bata ti bo moped prenesel večjo prestavo zobčenikov in bo tudi večje hitrost a pazi zaradi brušenja se lahko zgodi da ojnica ne zdrži moči in lahko vse skupaj (ojnica) razleti igličasti ležaj ter zariba moped. se mi je že zgodilo a na mojo srečo v malih obratih in se je vse dalo rešiti samo ojnico zamenjati je bilo treba
in kaj ne vidiš naslova teme ?Tomzib napisal/-a:na APN 6SLauraTomos napisal/-a: Na Lauri? Al na drugem mopedu....