APN6 Avtomatska sklopka
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Le pravilni "REV match" moraš narediti pa je use uredu.
LP M
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: APN6 Avtomatska sklopka
uf kukrat jst šaltam brez sklopke pa ni nikol nobenih problemou blo z menjalnikom (od apn, ctx, 15slc...) sam občutek moreš met... tut parkrat je blo probano iz 4. v 2. pa še kr dela tak da če uničiš menjalnik morš že bit kr dobr
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Na apnu sem parkrat šaltal brez sklopke, ampak zato, ker se mi je utrgala zajla in sem imel do doma 30km še. Moreš res ujet pravi trenutek, da ne cukne pa gre, pač bolj nežno, kot pri ženksah...
Drugače pa sem imel tudi kx125 in z sklopko sem samo speljal pa je nisem nikoli stiskal med prestavljanjem, pa sem imel 3 leta motor pa ni bilo ene tažave, tudi bratranec ko je vozi open r2 z yamaho ni uporablal sklopke med prestavlanjem, pa ni bilo težav...je pa res da je čist drug sistem menjalnika kot pri tomosu...
Glede avtomatske sklopke pa nevem no, da bi tak delala kot pri kitajcu, pol bi moral cel blok preuredit pa ogromno zadev, pa nevem če bi to spravil skup.
Drugače pa sem imel tudi kx125 in z sklopko sem samo speljal pa je nisem nikoli stiskal med prestavljanjem, pa sem imel 3 leta motor pa ni bilo ene tažave, tudi bratranec ko je vozi open r2 z yamaho ni uporablal sklopke med prestavlanjem, pa ni bilo težav...je pa res da je čist drug sistem menjalnika kot pri tomosu...
Glede avtomatske sklopke pa nevem no, da bi tak delala kot pri kitajcu, pol bi moral cel blok preuredit pa ogromno zadev, pa nevem če bi to spravil skup.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Avtomatska sklopka je "cela znanost" , izdeluje jih npr. Rekluse. Pri vseh motorjih niti ni možno predelati. Cene so na nivoju cene dobro ohranjenega mopeda (ali dveh) , tako da predelava serijskega mopeda ni smiselna.
lp
lp
Re: APN6 Avtomatska sklopka
S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.
Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Jaz sm tudi malo enkrat se ubadal s tem brez sklopke menjavanjem pri tomosu ipd... in malo naštudiru zadevo ugotoviu sem da vsi kros in drugi motorji kjer je menjavanje brez sklopke enostavno imajo zelo velike "lufte" v menjalniku recimo pri kros motorju ena cagiva sm gledu ima stransko upaljavanje brzine torej zobnik se pomakne v zraven zobnika z aksialnimi uklopniki... bili so trije in v zobniku so imeli 40° lufta... Zato smo enkrat sprakticirali tomosov menjalnik in pofrezali prestavi trn (ožji) in pofrezali notranje uklopno ozobljenje v zobnikih na menjalni piramidi da je tudi bilo tanjše dosegli smo 30° lufta (izmerjeno točno) in v praksi je menjavanje brez sklopke postalo mala šala... Je pa res da 50cc LC, 190°~130°pravilno narejenega setupa ni zdržalo niti 3 delovne ure... ampak verjetno original mašino bi. Drugače je pa res bilo odlično prestavljat minimalno spusti gas in enostavno šaltanje brez cukanja ali kar koli.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Mogoče pri polnem gasu menjavajo tisti, ki so v vrhu, kjer je $$$. Drugače pa ljudje, ki sami zaslužijo, menjavajo s sklopko, ker če ne, lahko to tudi veliko stane, drugače pa tudi pri hondi crf250 menjavanje brez sklopke, pri pospeševanju je zelo težko, ker moraš obrate zadeti.Pich napisal/-a:Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.
Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Re: APN6 Avtomatska sklopka
Zakaj hudiča pa bi na 50ccm rabil drsečo sklopko?Pich napisal/-a:Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.
Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Jaz jo imam na 650ccm (serijsko) v originalu se ji reče "anti hopping" in ji je edini "uporabni namen" da ti ne zablokira kolo pri menjanju navzdol, navzgor nima veze, ker kolikor sem jaz razumel njeno delovanje "zagrabi" na razliko obratov, navzgor običajno pospešuješ pa takoj prime, navzdol pa za par trenutkov "zmehča" da ti ne zdrsne zadnje kolo (če prestavljaš res agresivno) . 50 ccm enostavno nima (saj vse ki sem jih jaz imel do sedaj priložnost videti/voziti) dovolj "moči" da bi blokiralo zadnje kolo. Lahko da se motim ampak take so moje izkušnje.
lp
Re: APN6 Avtomatska sklopka
CRF 250 šaltat brez sklopke je mala malica (govorim iz lastnih iskušenj na motorju iz leta 2008)bacnar napisal/-a:Mogoče pri polnem gasu menjavajo tisti, ki so v vrhu, kjer je $$$. Drugače pa ljudje, ki sami zaslužijo, menjavajo s sklopko, ker če ne, lahko to tudi veliko stane, drugače pa tudi pri hondi crf250 menjavanje brez sklopke, pri pospeševanju je zelo težko, ker moraš obrate zadeti.Pich napisal/-a:Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.
Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.