APN6 Avtomatska sklopka

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Le pravilni "REV match" moraš narediti pa je use uredu. :ugeek:

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a akasa »

uf kukrat jst šaltam brez sklopke pa ni nikol nobenih problemou blo z menjalnikom (od apn, ctx, 15slc...) sam občutek moreš met... tut parkrat je blo probano iz 4. v 2. pa še kr dela :D tak da če uničiš menjalnik morš že bit kr dobr :P
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Na apnu sem parkrat šaltal brez sklopke, ampak zato, ker se mi je utrgala zajla in sem imel do doma 30km še. Moreš res ujet pravi trenutek, da ne cukne pa gre, pač bolj nežno, kot pri ženksah...

Drugače pa sem imel tudi kx125 in z sklopko sem samo speljal pa je nisem nikoli stiskal med prestavljanjem, pa sem imel 3 leta motor pa ni bilo ene tažave, tudi bratranec ko je vozi open r2 z yamaho ni uporablal sklopke med prestavlanjem, pa ni bilo težav...je pa res da je čist drug sistem menjalnika kot pri tomosu...

Glede avtomatske sklopke pa nevem no, da bi tak delala kot pri kitajcu, pol bi moral cel blok preuredit pa ogromno zadev, pa nevem če bi to spravil skup.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a franc »

Avtomatska sklopka je "cela znanost" , izdeluje jih npr. Rekluse. Pri vseh motorjih niti ni možno predelati. Cene so na nivoju cene dobro ohranjenega mopeda (ali dveh) , tako da predelava serijskega mopeda ni smiselna.
lp
bacnar
batzajla
Prispevkov: 38
Pridružen: To Avg 07, 2012 6:40 pm

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a bacnar »

S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a Pich »

bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.

Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.

Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a Pata »

Jaz sm tudi malo enkrat se ubadal s tem brez sklopke menjavanjem pri tomosu ipd... in malo naštudiru zadevo ugotoviu sem da vsi kros in drugi motorji kjer je menjavanje brez sklopke enostavno imajo zelo velike "lufte" v menjalniku recimo pri kros motorju ena cagiva sm gledu ima stransko upaljavanje brzine torej zobnik se pomakne v zraven zobnika z aksialnimi uklopniki... bili so trije in v zobniku so imeli 40° lufta... Zato smo enkrat sprakticirali tomosov menjalnik in pofrezali prestavi trn (ožji) in pofrezali notranje uklopno ozobljenje v zobnikih na menjalni piramidi da je tudi bilo tanjše dosegli smo 30° lufta (izmerjeno točno) in v praksi je menjavanje brez sklopke postalo mala šala... Je pa res da 50cc LC, 190°~130°pravilno narejenega setupa ni zdržalo niti 3 delovne ure... ampak verjetno original mašino bi. Drugače je pa res bilo odlično prestavljat minimalno spusti gas in enostavno šaltanje brez cukanja ali kar koli.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
bacnar
batzajla
Prispevkov: 38
Pridružen: To Avg 07, 2012 6:40 pm

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a bacnar »

Pich napisal/-a:
bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.

Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.

Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Mogoče pri polnem gasu menjavajo tisti, ki so v vrhu, kjer je $$$. Drugače pa ljudje, ki sami zaslužijo, menjavajo s sklopko, ker če ne, lahko to tudi veliko stane, drugače pa tudi pri hondi crf250 menjavanje brez sklopke, pri pospeševanju je zelo težko, ker moraš obrate zadeti.
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a franc »

Pich napisal/-a:
bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.

Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.

Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Zakaj hudiča pa bi na 50ccm rabil drsečo sklopko?
Jaz jo imam na 650ccm (serijsko) v originalu se ji reče "anti hopping" in ji je edini "uporabni namen" da ti ne zablokira kolo pri menjanju navzdol, navzgor nima veze, ker kolikor sem jaz razumel njeno delovanje "zagrabi" na razliko obratov, navzgor običajno pospešuješ pa takoj prime, navzdol pa za par trenutkov "zmehča" da ti ne zdrsne zadnje kolo (če prestavljaš res agresivno) . 50 ccm enostavno nima (saj vse ki sem jih jaz imel do sedaj priložnost videti/voziti) dovolj "moči" da bi blokiralo zadnje kolo. Lahko da se motim ampak take so moje izkušnje.
lp
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN6 Avtomatska sklopka

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

bacnar napisal/-a:
Pich napisal/-a:
bacnar napisal/-a:S sklopko si hitrejši, pri večjih motorjih, ker če boš brez sklopke pri polnem gasu, bo joj, zato se ponavadi gas spušča, pri krosu, še posebej na tekmovanjih se zelo veliko uporablja sklopka, tudi pri šaltanju, s tem da se ne spusti gasa, ampak samo stisneš sklopko, tako da malo zdrsne in nato višje v brzino, to se zgodi v stotinki sekunde. Ker brez sklopke menjalniki pri polnem gasu preveč trpijo, še posebej, če maš 55 ks na zadnji kolesi.
Pa ravno pri cross motorjih se pri menjavanju ne uporablja sklopke, pogosto tudi pri polnem gasu. med samo dirko jo uporabljaš, ma to bolj zaradi tega, da spraviš motor v obrate.

Pri tomosih nastane problem pri menjavanju brez sklopke, zaradi velike vztrajnosti motorja. Drugače je pri specijalkah oz predelanimi motorji z majhno vztrajnostjo magneta.

Sem pa že resno razmišljal, da bi izdelal na apn mašini drsečo sklopko. Se pravi menjalniška mašina z drsečo sklopko. po moje bi se full dobro obneslo.
Mogoče pri polnem gasu menjavajo tisti, ki so v vrhu, kjer je $$$. Drugače pa ljudje, ki sami zaslužijo, menjavajo s sklopko, ker če ne, lahko to tudi veliko stane, drugače pa tudi pri hondi crf250 menjavanje brez sklopke, pri pospeševanju je zelo težko, ker moraš obrate zadeti.
CRF 250 šaltat brez sklopke je mala malica (govorim iz lastnih iskušenj na motorju iz leta 2008)
Odgovori