aljo69 napisal/-a:kaj bi sploh rad imel ? za dnevno vožnjo ali za nedeljski odklop ? pa pri poljskem cilindru ne gledat samo ceno pa 90cc ... važno je kaka je obloga nikasila ... kakšni porting ma itd ... če maš dnevno vožnjo tak nimaš kaj več razmišlat kot ostat na 50cc ali pa it na 70cc sport kar je še vzdržljivo nekak ... bolj ko pa je cilinder tunan večja je obraba delov več crkuje več boš šraufu .... kakšne predelave pa maš trenutno ? al maš original
Z originala štartam.. edino odprt denfer.... jaz gledam da bi bilo tak tunano kot tudi za dnevne vožnje...
pol bolje vzet dober 70cc kit... recimo DR evolution BIG BORE.... pa nek 19 fergi.... pa dize..... dokler vreme ga vozit, gred pa na spomlad menjat... je to to?
odvisn kok si prpravljen dat naenkrat notr vložit k če maš enkrat razdrt je bolj vse zamenat (gred,lamele,vzmeti,ležaje,semeringe) če mislš met za vsak dan uzam 70cc pa 19 ferg če pa bol občasno vožnjo pa 90cc uzam pa 21-24mm ferg
ni problem finance... delam in to.. in raje za ene dobre M6 felne dam za predelavo supermotoja...
bi pa rad da bi ga imel registriranega dalje pod 45kmh.... omejevalec obratov... ampak tak... me zanima.... tu pa tam bi se peljal kake fure... saj je vodno hlajen... recimo samo po pomurju... na kavice... pa vmes kaj na goričko....
pol 90cc uzam pa obvezno gred zameni...naj bi omejevalec obratov neki škodoval elektriki zato ga jst tut nimam gor za tehničnga boš pa mogu dat v original stanje fajn je če maš kr 2 mašini eno original eno pa natunano usaj tko mam jst