Stran 3 od 4

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Sr Jun 23, 2010 3:37 pm
Napisal/-a P Blade
na mestu bl težko. Morš mal zobnike obračat (simuliraš vrtenje). Lahko da si dobil zob na zob.
Ni to sekvencar al pa avtomobilski menjalnik s sinhroni, ko loh na mest šaltaš.
Najslabši primer pa je, da ti je un velik rahel feder izpadu , kuglce da si pogubi iz avtomata, al pa menjalne vilce stru.

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Sr Jun 23, 2010 6:01 pm
Napisal/-a lucija
ne na mestu..sm mašino že gor dal..peljem in včasih brzina prime včasih ne.edino prva vedno prime..kajla je bla ok..pri podlganju pa pretičnega mehanizma sploh tikal nisem in feder uni tanotranji je bil lepo pod unim obročkom..edino pete se ne spomnim če sem prav obrnil..je možno da me samo zaradi napačno vstavljene pete zajebava in random prijemlje vse brzine razen prve?

upam da ima kdo podobno izkušnjo

lp

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Če Jun 24, 2010 12:28 am
Napisal/-a P Blade
Pol je sam peto jebalo. Oz ven metalo.
Hm. Un obroček je pr men 3x vzmet čez spustil, in sem trikrat podiral (pr frčiju z apn mašino), tretjič sem dal nova fedra in tiste 4 obročke.
Jz pr teb sumim izgubo kuglice v menjalnem avtomatu. Ker je not sam ena, včasih potegne s sabo uno notranjo šalt osovino v votli gredi, včasih pa ne.

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Če Jun 24, 2010 1:04 am
Napisal/-a lucija
bom jutri podru in pogledu..ko sem dajal narazen pretičnega mehanizma in piramide sploh nisem tikal razen pete..sem pustil vse v levem bloku..kje točno je una kuglica?

lp

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Če Jun 24, 2010 1:27 pm
Napisal/-a Turbo
jas bi samo nekai napisal glede podlaganja prestavne gredi: že original mašina,ko še ima 4 prestave,ima neko zračnost gredi,tako da če primeš za sprednji zobnik se premakne not-ven okrog 1mm....to sem povedau samo tak informativno,kr do zdaj še nisem vido orig. mašine ki nebi imela skoraj nič lufta not-ven. smo pa že pred časom experimentirali,in smo podložli enkrat tako da gred skoraj ni imela lufta,ampak potem je na "šalt heblu"pri šaltanju navzdol(najbol iz 3 v 2 ali iz prve v drugo)se slišalo in čutlo da ne šalta lepo,in tak je po cirka 2 mescih zlamalo prestavne vilice. drugi primer je biu ko je gred bila premalo podložena: včasih nisi trofo v 1 brzino,kr se je seveda gred preveč premikala in ni vedno štift zagrabo,šaltanje seveda spet ni blo gladko,tako da je čez nekaj časa nastrado menjalni štift,pa tudi po nekaterih zobnikih so se na notranji strani kjer se premika štift zaoblili robovi... ko se je trofla" tista prava zračnost špila seveda vse tipi topi.(apn6 mašina) kot sem že napisau sem to povedau samo tak za informacijo,tak da nerabi bit zaj 2 strani ZA ali PROTI, lahko pa povete svoje mnenje! LP iz MB

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Če Jun 24, 2010 7:53 pm
Napisal/-a P Blade
Jz e90 furam tako. Pa ma 50kkm, nič polomljeno-na cca 0,3mm.
3 kajle sem pa odtrgal v 14 dneh zato, ker sem po zadnjem odpiral.
Ni mi jasno, kako odtrgate menjalne vilce.
Ko zložiš mašino na frišn, ko si menju štift, se neki časa trdo šalta, da se štift malenkost zaobli.

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Pe Jun 25, 2010 7:56 am
Napisal/-a jdivja2
Turbo napisal/-a:jas bi samo nekai napisal glede podlaganja prestavne gredi: že original mašina,ko še ima 4 prestave,ima neko zračnost gredi,tako da če primeš za sprednji zobnik se premakne not-ven okrog 1mm....to sem povedau samo tak informativno,kr do zdaj še nisem vido orig. mašine ki nebi imela skoraj nič lufta not-ven. smo pa že pred časom experimentirali,in smo podložli enkrat tako da gred skoraj ni imela lufta,ampak potem je na "šalt heblu"pri šaltanju navzdol(najbol iz 3 v 2 ali iz prve v drugo)se slišalo in čutlo da ne šalta lepo,in tak je po cirka 2 mescih zlamalo prestavne vilice. drugi primer je biu ko je gred bila premalo podložena: včasih nisi trofo v 1 brzino,kr se je seveda gred preveč premikala in ni vedno štift zagrabo,šaltanje seveda spet ni blo gladko,tako da je čez nekaj časa nastrado menjalni štift,pa tudi po nekaterih zobnikih so se na notranji strani kjer se premika štift zaoblili robovi... ko se je trofla" tista prava zračnost špila seveda vse tipi topi.(apn6 mašina) kot sem že napisau sem to povedau samo tak za informacijo,tak da nerabi bit zaj 2 strani ZA ali PROTI, lahko pa povete svoje mnenje! LP iz MB
moja apn 4 mašina letnik 1997 še nikoli odprta nima nič lufta no kakih 0,3mm ma več ne

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Pe Jun 25, 2010 1:33 pm
Napisal/-a automatic_7
jdivja2 napisal/-a:
Turbo napisal/-a:jas bi samo nekai napisal glede podlaganja prestavne gredi: že original mašina,ko še ima 4 prestave,ima neko zračnost gredi,tako da če primeš za sprednji zobnik se premakne not-ven okrog 1mm....to sem povedau samo tak informativno,kr do zdaj še nisem vido orig. mašine ki nebi imela skoraj nič lufta not-ven. smo pa že pred časom experimentirali,in smo podložli enkrat tako da gred skoraj ni imela lufta,ampak potem je na "šalt heblu"pri šaltanju navzdol(najbol iz 3 v 2 ali iz prve v drugo)se slišalo in čutlo da ne šalta lepo,in tak je po cirka 2 mescih zlamalo prestavne vilice. drugi primer je biu ko je gred bila premalo podložena: včasih nisi trofo v 1 brzino,kr se je seveda gred preveč premikala in ni vedno štift zagrabo,šaltanje seveda spet ni blo gladko,tako da je čez nekaj časa nastrado menjalni štift,pa tudi po nekaterih zobnikih so se na notranji strani kjer se premika štift zaoblili robovi... ko se je trofla" tista prava zračnost špila seveda vse tipi topi.(apn6 mašina) kot sem že napisau sem to povedau samo tak za informacijo,tak da nerabi bit zaj 2 strani ZA ali PROTI, lahko pa povete svoje mnenje! LP iz MB
moja apn 4 mašina letnik 1997 še nikoli odprta nima nič lufta no kakih 0,3mm ma več ne
am apn4 letnik 1997 ?? al si mislu 1977 ?

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: Pe Jun 25, 2010 8:57 pm
Napisal/-a Turbo
vilice je zlamalo zaradi kontra sile,ko sn prešalto z 3 v 2. Je nekaj v menjalniku ruknilo kontra in to je blo to,čutil se je sunek na šalt heblu.lp

Re: ctx-metanje iz brzine?!

Objavljeno: So Jun 26, 2010 10:32 am
Napisal/-a jdivja2
automatic_7 napisal/-a:
jdivja2 napisal/-a:
Turbo napisal/-a:jas bi samo nekai napisal glede podlaganja prestavne gredi: že original mašina,ko še ima 4 prestave,ima neko zračnost gredi,tako da če primeš za sprednji zobnik se premakne not-ven okrog 1mm....to sem povedau samo tak informativno,kr do zdaj še nisem vido orig. mašine ki nebi imela skoraj nič lufta not-ven. smo pa že pred časom experimentirali,in smo podložli enkrat tako da gred skoraj ni imela lufta,ampak potem je na "šalt heblu"pri šaltanju navzdol(najbol iz 3 v 2 ali iz prve v drugo)se slišalo in čutlo da ne šalta lepo,in tak je po cirka 2 mescih zlamalo prestavne vilice. drugi primer je biu ko je gred bila premalo podložena: včasih nisi trofo v 1 brzino,kr se je seveda gred preveč premikala in ni vedno štift zagrabo,šaltanje seveda spet ni blo gladko,tako da je čez nekaj časa nastrado menjalni štift,pa tudi po nekaterih zobnikih so se na notranji strani kjer se premika štift zaoblili robovi... ko se je trofla" tista prava zračnost špila seveda vse tipi topi.(apn6 mašina) kot sem že napisau sem to povedau samo tak za informacijo,tak da nerabi bit zaj 2 strani ZA ali PROTI, lahko pa povete svoje mnenje! LP iz MB
moja apn 4 mašina letnik 1997 še nikoli odprta nima nič lufta no kakih 0,3mm ma več ne
am apn4 letnik 1997 ?? al si mislu 1977 ?
ne sem mislu 1979 vsaj tako piše na tisti tablici na gruštu piše pa da je model apn 4 MS