Stran 3 od 5

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Sr Feb 15, 2012 8:32 pm
Napisal/-a DMTuning
Pata napisal/-a:
smejko1 napisal/-a:
apn ftw napisal/-a:to je od motorja za čoln cilinder ne? od kjerega modela pa?
sej ti piše tomos 4.8 ;)

drugače pa filius kako boš rešu stojne vijake?
hočeš rečt kako bom jz rešu stojne vijake? :) use bomo še uštimal ne skrbet tale cilinder bo bil na apn blokih absolutno kolkr sm gledu temo od tomotos-a če hočeš cilinder v fazo postavt ga morš full dvignt ne? torej tole bom rešu z krajšo ojnico (85mm) sam pol bo pich povedu kaj bo narobe k je nek pravu da je bolš če je dalš ojnica.
sej sm omeno,. morš pogledat kak je cilinder,. ker so baje 2 vrste tej cilindrov ,. z ojnico je tko da če je prekratka je večji vstopni kot ,.. ;)

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Sr Feb 15, 2012 8:35 pm
Napisal/-a golnar
gledano s tega portmapa http://imageshack.us/photo/my-images/259/umo48.png/ in računano s pomartinovim kalkulatorjem

prvo je itak treba gledat da mora bit cilinder visok 67mm, torej odštejemo teh 1.4mm kolikor je previsok, in dobimo kanale pretok 100°izpuh pa 130°

če to podložimo za 1.5mm in zgoraj še toliko dodatno postružimo, dobimo pretok 112°in izpuh 140°. od tu pa izpušnega dvignemo za 2.5mm in dobimo kot 155°. taki timingi pa v primerjavi z originalom še vedno ohranjajo veliko navora, veliko pa dodajo na moči. z takimi timingi se tudi kakšna resonanca že lepo pozna.

vsis bi pa spustil nekje na 64 do 64.5mm, pri originalni dolžini bata.

torej za ta 2.5mm je pa skoraj zagotovo dovolj mesa na izpušnem kanalu. višje z timingi jaz nebi šel, če bi ga radi imeli za na traktor ali kakrkšen koli 4cikel.

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Sr Feb 15, 2012 9:19 pm
Napisal/-a Pata
hvala za tole golnar :)

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Če Feb 16, 2012 6:40 pm
Napisal/-a nikel
js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš?? :D

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Če Feb 16, 2012 9:50 pm
Napisal/-a Pata
nikel napisal/-a:js mam gred z ojnico od kosilnice s tem cilindrom če rabš?? :D
hm če pomeriš od centra sornikov ojnice koliko je dolga bi bilo fajn ja pol ti povem. :)

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Pe Feb 17, 2012 10:10 am
Napisal/-a nivko
Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Pe Feb 17, 2012 1:21 pm
Napisal/-a Pich
nivko napisal/-a:Če gledaš tehnični arhiv - kataloge, imata UMO 06 in UMO 08
enaki kataloški številki motorne gredi! Tomos je vgrajeval isto ojnico za obe kubaturi !!
Tudi bt ima enako.

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Pe Feb 17, 2012 4:54 pm
Napisal/-a Pata
po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Pe Feb 17, 2012 7:40 pm
Napisal/-a KVAS
Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...

Re: Lamo 4.8 80ccm

Objavljeno: Pe Feb 17, 2012 7:44 pm
Napisal/-a Pata
KVASoooO napisal/-a:
Pata napisal/-a:po nasvetu golnarja se bom kar odloču za njegov predlog glede kotov... 155-112 kaj menite še drugi? dost navora loh bi bli še malo višji timingi al ne? drgač pa rabm še mnenja za ojnico oz. BE ležaj.
Pomojm maš dost, s pravo resonanco bo res kot je reku golnar pravi traktor. Predvsem rabiš moč na nizkih, da neboš kuple zažgau ko boš speljevou...
jap enkake misli mam jz... problem je pri ojnici oz Be ležaju zaradi težkega bata? in veliko moči ubistvu.