yamaha zakonfilius napisal/-a:Potovalno hitrost maš pri 2t mogoče 100, pri običnih 4T je to praktično top speed. Sam vem da je blo na moji DT-ki se najlepše peljat tam okoli 90 in je bila nekako glede na porabo, glastnost in vibracije najbolša hitrost. Medtem ko je 90 račmo na YBR-ju skoraj že teranje.
Gede porabe je pa tako. sam sem DT spravu na 3.3l, pot na morje, po omejitvah, oz. za nazaj gor sm jo raztišavu na črnem kalu.Povprečno pa tam 4-4.3L normalne vožnje. Kar mi ni blo nekam vleiko, glede na to, da sm YBR-ja spravil na 3.5L, s tem da je šu YBR do podna, DT pa lagano.
Evo še moje mnenje o Tomos SM-u. Ko sm kupoval 125 sm šel pogledat v ljubljano v BTC enga. Motor je imel narejenih nekaj čez 9T km. Se vsedem nanj, vžgem ok, navdušen nad zvokom. Pustim par min lavfat, nato grem en krog, zadna bremza cvilila, ko da bi dajal nekoga iz kože, hitrosti nobene, gre YBR/XT dosti boljše, prva luč sveti ko na frčku, avspuh žge zadnji smernik, zic totalno neudoben, po parih km, me je bolela rit za znort.
Tip ko ga je mel, je 2x peljal na servis zaradi zadne bremze, ki mu je cvilil od novega, pa niso nč zrihtal, vmes je 1x menjal rele smernikov...
S tem da ne govorim kakšen je prišel nov iz tomosa. Naktigal v kranju ga je imel kar nekaj časa še enega novega. Ročka za bremzo obrnjena nekam gor v pm, nalepke debele 1mm, ki so se pri novem z 0km žačele odlepovat...
So rekl ko greš enkrat na yamaho negreš več dol, in dejansko je tako da zdej samo še yamahe gledam, s tem da so deli napram /aprili/ hondi vsaj 30% cenejši itd.
Prvi motocikel
Re: Prvi motocikel
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Prvi motocikel
sam ko bi bla tenerejka kj cenejša pa bi tut jz reku jamaha zakon xD
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Prvi motocikel
Sem v zelo veliki dilemi kaj vzeti. Čas nakupa bo maj oz. junij. tako da morem že zdaj nekaj nagledat vsaj model.
Odločen sem da bo 4t! Nekaj kaj stegne vsaj 100 realnih.
Pogoji
-naked,supermoto
-deli
-kakovost
-100km
-udobje
Glede na moje brskanje so primerni nasljednji motorji
-wr125x
-tomos 125f
-duke 125 ktm
in še ena možnost je ampak nevem če mogoča.
In sicer nek 125 sport motor in vzamem dol sprednji oklep in namontiram naked luč menjam belanco in je to to (bi bilo treba to homologirat? ker to zgleda ubijalsko pol)
Odločen sem da bo 4t! Nekaj kaj stegne vsaj 100 realnih.
Pogoji
-naked,supermoto
-deli
-kakovost
-100km
-udobje
Glede na moje brskanje so primerni nasljednji motorji
-wr125x
-tomos 125f
-duke 125 ktm
in še ena možnost je ampak nevem če mogoča.
In sicer nek 125 sport motor in vzamem dol sprednji oklep in namontiram naked luč menjam belanco in je to to (bi bilo treba to homologirat? ker to zgleda ubijalsko pol)
Re: Prvi motocikel
Našel sem pa še enga kandidata za moj budget in sicer derbi senda sm 125. menja?
Re: Prvi motocikel
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7017058
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6952359
drugače pa naj te ne bo strah vzet 2t kakšno aprilio rs 125 ali pa yamaho DT 125 ... bolš da se peleš z čebelico in z nasmeškom na obrazu kot pa da ožemaš tist bogi traktor
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6952359
drugače pa naj te ne bo strah vzet 2t kakšno aprilio rs 125 ali pa yamaho DT 125 ... bolš da se peleš z čebelico in z nasmeškom na obrazu kot pa da ožemaš tist bogi traktor
Re: Prvi motocikel
Vem za oglase vse. Šport odpade. Glede 2t ni problem vzdrževanje ampak že to delavno območje ki je visoko me moti (kot pri am6) raje mam da dam gaspa vleče od nule do konca prestave. dtjka mi je še kar všeč in je edina supermoto 2t v mojem cenovne rangu. Ali pač?
Re: Prvi motocikel
To da vleče na obratih velja samo za odprte 125-ke. Original z RAVE ventilom gredo lepo čez obrate. Sploh pa ker ne gledaš cestakov te naj luknja iz niskih ne skrbi. Ravno dotična DT125X, gre odlično, z niskih, tudi ko pobereš ven blokade in menjaš izpuh. Fora je da so cestaki narejeni za hitrost, medtem ko te bo pri supermototu že pri 120 kar pošteno prepihal. Pa tudi zaradi svoje oblike je sam upor motorja in tudi voznika večji.zanski18 napisal/-a:Vem za oglase vse. Šport odpade. Glede 2t ni problem vzdrževanje ampak že to delavno območje ki je visoko me moti (kot pri am6) raje mam da dam gaspa vleče od nule do konca prestave. dtjka mi je še kar všeč in je edina supermoto 2t v mojem cenovne rangu. Ali pač?
Pejt sprobat čimveč različnih motorjav, potem pa boš videl. Sam sem jih sprbal caa 10, in mi je DT izmed vseh najbol sedla. Sem jo pa kupil takrat za 1500€, malce poškodovano, ampak sem bil zadovoljen
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Prvi motocikel
Sem sprobal že precej, na vseh pa sigruno vsaj sedel
Dosedaj se mi vozi najlepše ktm duke, nasplošno pa vožnja in udobje x-road (sachs).
Nevem bom moral pošteno premislit.
Dosedaj se mi vozi najlepše ktm duke, nasplošno pa vožnja in udobje x-road (sachs).
Nevem bom moral pošteno premislit.
Re: Prvi motocikel
Pejt sprobat DT, mislm da ti bi tut mogla ustrezatzanski18 napisal/-a:Sem sprobal že precej, na vseh pa sigruno vsaj sedel
Dosedaj se mi vozi najlepše ktm duke, nasplošno pa vožnja in udobje x-road (sachs).
Nevem bom moral pošteno premislit.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Prvi motocikel
golnar napisal/-a:sam ko bi bla tenerejka kj cenejša pa bi tut jz reku jamaha zakon xD
Tenere je neroden motor, je xt dosti bolj uporabna. Fazer pa sploh najboljši.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa