Stran 1838 od 1874

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Feb 14, 2023 9:14 am
Napisal/-a Flexer1234
Ok hvala

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Feb 14, 2023 12:45 pm
Napisal/-a Flexer1234
Imam še no vprašanje zdaj se bo hmal začela sezona in bi motor še malo predelal zdaj mi gre 40. Gor mam pa sledeče lipnik auspuh, manjši zobnik,frgazr 12/14 z dizo 53 in odstranjenim trnkom v filtru kaj jst bi rad da je končna hitrost tm okol 50km/h kaj bi Rabu še predelal.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: To Feb 14, 2023 11:03 pm
Napisal/-a yack_ass
Okoli zgornje ležajne skodelice (na vratu) sem imel uničen obroček, katerega ne najdem na seznamu rezervnih delov. Niti ne znam opisati kaj ta obroček je - bil je pod zgornjo ležajno skodelico in bil je prosto vrteč okoli skodelice.
Če bi želel omenjeni obroček nadomestiti bi moral odstraniti zgornjo ležajno skodelico, kar se mi zdi precej nemogoče (sta ležajni skodelici naprešani v vrat? je kdo že menjal ležajne skodelice na vratu, kako ste jih odstranili?).

(ne vem, če se bo dalo videti slike)
https://www.slo-foto.net/galerija_slika-178120.html
https://www.slo-foto.net/galerija_slika-178119.html

Če kdo ve o kakšnem obročku sprašujem, je ta zadeva nujno potrebna oz. ali je nadomestilo za omenjeni obroček "varovalni pokrov" - "št. 21 (šifra 200.715) - Prednje vilice, prednji blatnik" v seznamu rezervnih delov za Tomos A3 MS, ML, KL

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Ne Feb 19, 2023 4:52 pm
Napisal/-a dkamen2
zanima me zakaj so prednje vilice na tomos 15slc preveč mehke, vilice sem obnovil menjal sem manšeti (semering) spucal notranjost in v vsaki krak nalil sae30 olja po 1.1dcl v vsak krak, nisem pa zamenjal vzmeti, bi mogoče zaradi tega bile preveč mehke?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Sr Feb 22, 2023 11:40 pm
Napisal/-a pero3
zanima me ce se dejansko sploh da zmontirat nozno zavoro na automatic a35, kjer ni bila originalno dana?

zmontiral sem dejansko vse dele (spodnji kovinski del s pedalko, sipko, nov vzvod ki pride na boben) in ustavi se pri razmikaču zavornih ploscic in vzvodu ki pride na boben.
Ko namestim vzvod na razmikac zavor enostavno ni v pravi poziciji da deluje sinhrono s pedalom bremze.

kako ste resili drugi to rec? obstaja kaksen drugi razpirac zavor na katerega bi vzvod sedel drugace?

primer prave lege vzvoda, do katere jaz ne morem..

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Feb 23, 2023 8:11 am
Napisal/-a franc
Prestavi vzvod?
Vzvod je nasajen na "zvezdo" in ga lahko snameš in prestaviš.
lp

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Feb 23, 2023 3:30 pm
Napisal/-a pero3
ce ga obracam je prevec nazaj in ne pase dolzina sipke oz. je prevec kriva pod kotom..sem proval ze vse kombinacije..ocino mora bit komplet drugi zadnji boben.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Feb 23, 2023 5:06 pm
Napisal/-a automatic_7
Katere platišča imaš? Imaš kakšno sliko?
A35 je imel vedno na zajlo,
lahko pa pogledaš za primer A3 KLSG kako ima zadnji boben.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Feb 23, 2023 8:07 pm
Napisal/-a pero3
evo, resil tako da je vzvod malo bolj naprej nagnjen in sipko sem odrezal cca 5 cm, zvil konec in prevrtal z malim svedrom luknjo za kajlo..

alu feltne so, imel je na zadnjo zajlo, ampak mi je slabo bremzalo, ceprav sem menjal novo zajlo, kupil novo rocico, ki pa ni niti malo podobna originalu.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Feb 23, 2023 8:51 pm
Napisal/-a Živnorc
Največjo silo na vzvodu dosežeš, če je šipka v zavrtem položaju zavore pravokotna na ročico zavore...v tvojem primeru moraš gledati premico sredine osi na kateri je ročica in tisti sornik, v katerem je šipka....
..torej, ko je zavora popuščena, mora ročica gledati malo nazaj, ko pa imaš zavoro stisnjeno, pa mora biti pravokotna glede na šipko, kot sem prejle napisal. Na sliki zgleda, kot da je v popuščenem položaju zavore ta kot že kar precej odprt (moral bi biti zaprt)

glede problema razmikanja "paken", ki sem jih imel jaz:
Imel sem težave z razmikanjem paken, ko sem kupil 15 SLC.... je majstr pred mano nekaj podlagal na pakne pri razmikaču.... no in potem sem ugotovil, da je bilo kar precej zvito ohišje, oz, tisti del, kjer je luknja, v kateri je ta osovinica - razmikač. ... bil je precej zvit celoten alumijast del, kot stara LP plošča, ki sem jo uspešno poravnal. Verjetno je majstr enkrat skočil na pedal s celo svojo težo, ko je pohodil zavoro in vse skupaj kar precej zvil.