Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomaz30 napisal/-a:Torej za lamo 60 cilinder z junior koti bi bil boljši 15 ali 16.5mm !? Ali je stingler odvisen od izhodnega premera na cilindru, saj ima lamo izhod 26mm !?
Pusti 15 mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

denso26 napisal/-a:Na apn blokih sem naredil lamelni vsis v karter in me zanima kako kritično je lahko to da lamela ne pride čisto do karterja ampak je vmes cca 1cm lufta, ker sem naredil malo previsoko ohišje lamele, vem da bo pri tem večji podbatni prostor, to kar pa mene zanima je koliko bi pridobil če lamelo spustim za ta dober cm čisto do karterja. Usmerjenost lamele je taka kot mora bit. Mogoče je uprašanje malo mimo ampak me useeno zanima, če kdo zna na to odgovorit.
Najlažje bomo s sliko odgovoril. Je pa tako: verjetno nebi blo neke občutne razlike, če bi jo spustiu čisto do gredi. Ko pa se nabere par takih malenkosti, torej še kakšna štenga in neujemanje, pol si pa že mal na slabšem. Tkoda če loviš perfektnost predelaj ohišje oziroma nared novo.

To so ti mali konji o katerih je že Pich govoru ;)
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a denso26 »

KVAS napisal/-a:
denso26 napisal/-a:Na apn blokih sem naredil lamelni vsis v karter in me zanima kako kritično je lahko to da lamela ne pride čisto do karterja ampak je vmes cca 1cm lufta, ker sem naredil malo previsoko ohišje lamele, vem da bo pri tem večji podbatni prostor, to kar pa mene zanima je koliko bi pridobil če lamelo spustim za ta dober cm čisto do karterja. Usmerjenost lamele je taka kot mora bit. Mogoče je uprašanje malo mimo ampak me useeno zanima, če kdo zna na to odgovorit.
Najlažje bomo s sliko odgovoril. Je pa tako: verjetno nebi blo neke občutne razlike, če bi jo spustiu čisto do gredi. Ko pa se nabere par takih malenkosti, torej še kakšna štenga in neujemanje, pol si pa že mal na slabšem. Tkoda če loviš perfektnost predelaj ohišje oziroma nared novo.

To so ti mali konji o katerih je že Pich govoru ;)
Ja sej je res.Sem danes itak popravil in se lamelo spustil lepo do gredi, ker hočem da je vse tako kot mora bit, ampak sem vseeno vprašal. :D
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
nejc93
kriva felna
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Jun 22, 2011 11:43 pm
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a nejc93 »

mislim da imamo mi na mini moto top kar se tiče usmeritve lamel :)
takole izgleda org blok BZM slike so iz neta zelo rado razcefra včasih
celo rastrga spodnjo lamelo zato pa se menjajo lamele na vsako dirko..
spodaj pa še IAME blok ki je trenutno najboljši na tržišču dodelaš
še par malenkosti in imaš top mašino ;)
če bi lahko tako usmeril lamele na tomosu bi bilo to to....

Slika
Slika
frček
auspuh lager
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Apr 24, 2011 7:43 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a frček »

Kdo v okolici LJ dela puše za cilinder? Pa da je kvalitetno narejeno
Uporabniški avatar
pacnik5
batzajla
Prispevkov: 25
Pridružen: So Sep 29, 2012 3:17 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pacnik5 »

a bi blo bolje za ATX:

-Navaden Cilinder http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=392

ali

Lamo? In pa kaj vse moraš narediti pri lamotu da lahko KAPA http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=338 paše gor??
asdfghjkl:D
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

pacnik5 napisal/-a:a bi blo bolje za ATX:

-Navaden Cilinder http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=392

ali

Lamo? In pa kaj vse moraš narediti pri lamotu da lahko KAPA http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=338 paše gor??

Da paše kapa na lamota, moraš porezat rebra tako kot ima apn, porežeš pa samo na zgornji in spodnji strani, ob strani ne bojo motla nič
Uporabniški avatar
pacnik5
batzajla
Prispevkov: 25
Pridružen: So Sep 29, 2012 3:17 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pacnik5 »

apn ftw napisal/-a:
pacnik5 napisal/-a:a bi blo bolje za ATX:

-Navaden Cilinder http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=392

ali

Lamo? In pa kaj vse moraš narediti pri lamotu da lahko KAPA http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=338 paše gor??

Da paše kapa na lamota, moraš porezat rebra tako kot ima apn, porežeš pa samo na zgornji in spodnji strani, ob strani ne bojo motla nič
ampak a je LAMO potem še vseeno bolj močen ko navaden cilinder??
asdfghjkl:D
Uporabniški avatar
pacnik5
batzajla
Prispevkov: 25
Pridružen: So Sep 29, 2012 3:17 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pacnik5 »

a je kakšna razlika v glavi cilindrov.. ker navadna glava je 7€ LAMO glava pa je 23€.. še vedno pa hočem dati gor navadno APN kapo.
asdfghjkl:D
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

LAMO je močnejš ko apn cilinder ... več navora ;) kapa pa od apn6 tiste ko že majo squish najbolše
Odgovori