Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna uprašanja o tuningu
Ma ta posnetek je slabe kvalitete, ker je bil posnet z enim starim fotoaparatom. pa imel sem še prevelik zobnik spredaj, in nazajgrede mi je zmanjkovalo bencina zato tudi nisem odpiral plina do konca. škoda ker se ne šliši dejansko kakšen glas ima motor, ma povem vam da ni za med ljudi. sliši se me iz enega konca mesta na drugega, to je tudi eden izmed razlogov, da bo kmalu gor malo večji cilinder z manj vrtljaji, in približno isto močjo. skratka malo tišji in bolj vozen motor si želim pri podobni moči.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna uprašanja o tuningu
Sej žal nikol ni možno prenest tistga realnega zvoka na računalnik,ko zadevo vidiš šele občutiš tisto pravo Ctx mašina pa ima velik potencial,samo izkoristit ga je treba znat pravilno,kar pa je pri večini težava. Zelo dobro je ker se da pri solidni moči iztisnit ful navora in je motor zelo vozen in leti tok kokr ti omogoča okvir.
Re: Razna uprašanja o tuningu
kater cilinder pa ima pichova 4ka ?
Re: Razna uprašanja o tuningu
A je že kdo probal namontirat cilinder od 125ke na ctx bloke?
pa ne mislim da je e90 cilinder napilu na 125ccm, kšn drug 125 ciilinder.
pa ne mislim da je e90 cilinder napilu na 125ccm, kšn drug 125 ciilinder.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: Razna uprašanja o tuningu
macula napisal/-a:A je že kdo probal namontirat cilinder od 125ke na ctx bloke?
pa ne mislim da je e90 cilinder napilu na 125ccm, kšn drug 125 ciilinder.
Cilindra NEmoreš nikakor napilit na 125ccm, ker z pilažo kanalov ti ne dvigneš prostornine cilindra, kvečjemu obrate in moč.
Prostornina se veča z večanjem vrtine samega cilindra.
Za zamenjavo cilindra bi se pa načeloma dalo, vendar pa je spet v vprašaju standardni problem, in sicer kajla in prestavni avtomat terpiramida in sklopka.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: Razna uprašanja o tuningu
Hah, ne sej nisem mislu napilt kanale, sm hitro pisau pa sm napisau kar napilu, hotu sm rečt postružu in pol pohonav karkoli pač že..
imam doma cilinder od Harleya 125 pa bloke od ctx, pa bi mogoče pasalo če je enak hod bata.. sam pomoje ni, bi mogu zmerit..
imam doma cilinder od Harleya 125 pa bloke od ctx, pa bi mogoče pasalo če je enak hod bata.. sam pomoje ni, bi mogu zmerit..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna uprašanja o tuningu
use se da zrihtat... sam voljo morš met (pa z dnarm ne smeš stiskat)
bol star bol nor!
Re: Razna uprašanja o tuningu
zanima me koliko stopinj je odprt izpušni kanal(original velikosti) pri a35 agregatu?
in na katerem območju obratov je največja moč motorja(vse stvari na mašini original)?
hvala za odgovovor!
in na katerem območju obratov je največja moč motorja(vse stvari na mašini original)?
hvala za odgovovor!
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
ja original ma tajming izpuha okoli 145, mogoče 150 stopinj. res so zelo mali kanali. narejen pa je pač za male obrate sej logično že zaradi malih kanalov. ampak tudi to se zavrti na kakih 7000 obratov. z resonanco ti leti dobrih 65