Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

tudi jaz dvomim da bil original 47mm, ker potem pride precej kratek timing, to da kanal odpre do konca, ni ravno nek indikator pravilne dolžine
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

golnar napisal/-a:tudi jaz dvomim da bil original 47mm, ker potem pride precej kratek timing, to da kanal odpre do konca, ni ravno nek indikator pravilne dolžine
Saj elko batov fi 38 mm daljših od 46 mm sploh ni bilo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

rad bi sfriziral eno apn-ko pa nevem kako. Naredil bi pa en tak bol srednji tuning.

Zanima me koliko naj skrajšam bat na vsisu da bu še vlekel v nizkih obratih? se splača krajšat l bat. Ma kdo kakšno 1 mm podložko za cilinder doma ker bi tudi nižal kapo. Katerega mojstra mi priporočate za obdelavo glave (nižanje)? Pa tako nebi neki veliko zapravljal za to. S čim bi še povečal kompresijo?
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

iskrademon napisal/-a:rad bi sfriziral eno apn-ko pa nevem kako. Naredil bi pa en tak bol srednji tuning.

Zanima me koliko naj skrajšam bat na vsisu da bu še vlekel v nizkih obratih? se splača krajšat l bat. Ma kdo kakšno 1 mm podložko za cilinder doma ker bi tudi nižal kapo. Katerega mojstra mi priporočate za obdelavo glave (nižanje)? Pa tako nebi neki veliko zapravljal za to. S čim bi še povečal kompresijo?

nek srednji tunning ki si ga jaz predstavljam je tole:

cilinder postružiš zgoraj za 2mm
spodaj podložiš 2mm (tako ti 4ka odpira pretocne in izpusni do konca)
izpuh pustis od apn-a z razliko da skrajšaš koleno.
Kapo znižaš,
Malo se poigraš z dizami pa iglo pri karburatorju,
kanale malo razširiš in spuliraš,
v mašino daš še V. prestavo pa je :D

to si jaz zamišljam kot nek srednji tunning (nameravam ga na 4ki nardit)
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

kaj pa nižanje glave ?
Verjetno bom naredil tole:

40l bat, mogoče malo lajšan
lipnik
nižanje glave za 1mm in spodaj podložen cilinder da bom pridobil kompresijo.
malo bom spremenil prenose, verjetno na 11-34.
Kanalov se pa nebom kej dotikal, ker potem je treba še fergazer menjat in krivino delat, pa še motr je manj vzdržljiv.
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

iskrademon napisal/-a:kaj pa nižanje glave ?
Verjetno bom naredil tole:

40l bat, mogoče malo lajšan
lipnik
nižanje glave za 1mm in spodaj podložen cilinder da bom pridobil kompresijo.
malo bom spremenil prenose, verjetno na 11-34.
Kanalov se pa nebom kej dotikal, ker potem je treba še fergazer menjat in krivino delat, pa še motr je manj vzdržljiv.
če kanale samo razširiš in spuliraš in se poigraš z original bingom bi ti tudi moralo drzat lep cajt,... za glavo sem ti napisal da jo znižas, cilinder podlozi za 2mm in postruzi zgoraj za 2mm ker original 4ka ne odpira do konca kanalov...
Uporabniški avatar
Igoor
kriva felna
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne Feb 05, 2012 2:32 pm
Kraj: Maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Igoor »

golnar napisal/-a:tudi jaz dvomim da bil original 47mm, ker potem pride precej kratek timing, to da kanal odpre do konca, ni ravno nek indikator pravilne dolžine
Teh 47mm sem mislil od zrk do zml, bat pa mam elkotov 42,5L dolg je 47mm in mi odpre celega sesalnega tak da sem s tem hotel povedat koliko je zrk ker ne vem na pamet... je pa možno da so timingi drugačni ker je junior srbski :?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Igoor napisal/-a:
golnar napisal/-a:tudi jaz dvomim da bil original 47mm, ker potem pride precej kratek timing, to da kanal odpre do konca, ni ravno nek indikator pravilne dolžine
Teh 47mm sem mislil od zrk do zml, bat pa mam elkotov 42,5L dolg je 47mm in mi odpre celega sesalnega tak da sem s tem hotel povedat koliko je zrk ker ne vem na pamet... je pa možno da so timingi drugačni ker je junior srbski :?
Ponavadi gre bat više od zgornjega roba kanala, zato da je kanal dlje časa odprt. Sem pa 101% prepričan, da original junior ni imel daljšega bata kot 46 mm. Original junior je imel sesanje odprto okrog 165°, kar pa je z 47 mm batom nemogoče. Pa Srbski junior je delan po istih kalupih, kot original, samo obdelava je malo boga. Drugače pa je bil tudi original junior cilinder odlit v Srbiji ( Kikinda ).
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Igoor
kriva felna
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne Feb 05, 2012 2:32 pm
Kraj: Maribor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Igoor »

Kaj bi blo če bi si jas bat zgoraj skrajšal za 1mm, kaj bi več zgubil kot pridobil al obratno?
ice t
zariban cilinder
Prispevkov: 131
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:35 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ice t »

Če misliš čelo bata pol je to podobno kot da bi kanale dvigno,če pa spodnji rob pa boš mel večji kot sesanja.Premeri,ki si zaj z sesanjem pol pa po potrebi odreži,da bo tam okrog 165°.
Odgovori