Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

KVASoooO napisal/-a:
Po simptomih, ki si jih napisu je motor mnogo premokr, ne presuh. Če tebi lepo dela z 1/4 gasa, pol pa zamori verjetno dobi preveč bencina in ga ustavi. Men je tko delalo, ko sm od K&N-na filter premočno namazu z oljem in ni mogu zraka vlečt, zato je muku. Po svečki je mogoče res presuh, sam probaj odstranit filter al karkoli že imaš.
Ne trokira, ampak muka. Filtra nimam gor, svečka je suha, po 1km svetlo siva. Sem prepričan, da je presuh, ampak po oceni bo rabil šobo 100, kar mi je nenavadno.
Moram nekje dobit kako šobo, potem bom sprobal tudi z manjšo, pa da vidim.
Hvala,
lp
Robi
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

ro-bi napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:
Po simptomih, ki si jih napisu je motor mnogo premokr, ne presuh. Če tebi lepo dela z 1/4 gasa, pol pa zamori verjetno dobi preveč bencina in ga ustavi. Men je tko delalo, ko sm od K&N-na filter premočno namazu z oljem in ni mogu zraka vlečt, zato je muku. Po svečki je mogoče res presuh, sam probaj odstranit filter al karkoli že imaš.
Ne trokira, ampak muka. Filtra nimam gor, svečka je suha, po 1km svetlo siva. Sem prepričan, da je presuh, ampak po oceni bo rabil šobo 100, kar mi je nenavadno.
Moram nekje dobit kako šobo, potem bom sprobal tudi z manjšo, pa da vidim.
Hvala,
lp
Robi
Čudno mi je to, ker z manj gasa lepo dela... Če je presuh bi moglo bit obratno.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Sem povrtal šobo na 1mm in zdaj je približno dobro. Skrajšal sem MF power v midu za 13 cm!!! in zdaj zagrabi na 7.000, vrti se do 9.000 pri 185° izpuha. Dolžina od bata do sredine konusa je okrog 75cm.
Bom moral naredit nov izpuh, ker s tem ne bo šlo dobro, kot kaže.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ali kdo ve, če je tale vplinjač o.k.:
http://www.puchshop.de/catalog/keihin-p ... p-127.html
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

ro-bi napisal/-a:Ali kdo ve, če je tale vplinjač o.k.:
http://www.puchshop.de/catalog/keihin-p ... p-127.html
iz mojih izkušenj ne.
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
DeFacto
vplinjač
Prispevkov: 405
Pridružen: Če Avg 18, 2011 11:45 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a DeFacto »

Ker cilinder, bat, auspuh in ferg bi bli najboljši za na APN 6/6S? V smislu "najboljši" kot za največjo končno hitrost...
Vozi Tomos ali pojdi peš. :P
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

DeFacto napisal/-a:Ker cilinder, bat, auspuh in ferg bi bli najboljši za na APN 6/6S? V smislu "najboljši" kot za največjo končno hitrost...
Če ga mislš po cesti terat, bi bil pomojm še najbolši en sl komplet.
jerguc
auspuh lager
Prispevkov: 6
Pridružen: To Apr 17, 2012 10:01 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jerguc »

sm dau brusit cilinder na 42mm od bt-ja, zej pa mi bat zabija u glavo cilindra, ko pa dam gor še svečko pa še prej bat zabije.
a morm zj podložit cilindr tolk da nau več notr zabijal??
zanima tudi to kako se ga podloži ker to delam prvič.
hvala za odgovore
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

jerguc napisal/-a:sm dau brusit cilinder na 42mm od bt-ja, zej pa mi bat zabija u glavo cilindra, ko pa dam gor še svečko pa še prej bat zabije.
a morm zj podložit cilindr tolk da nau več notr zabijal??
zanima tudi to kako se ga podloži ker to delam prvič.
hvala za odgovore
To ti pa ne dela zato ker si cilinder dau honat. Pomer če je bat kej daljši. Zdej če ti bat pride do glave, dej kakšno dihtungo še med cilindrom in glavo al pa podloži cilinder kot si reku. Zdej če ga boš podložu za kak milimeter morš vedt, da se ti tudi koti odpiranja kanalov mal spremenijo, kar ni slabo, le motor bo delu na malo višjih obratih. Kot sesanja se ti v takem primeru zmanjša, tkoda morš bat na sesalni strani naravnost odrezat za tok kokr si cilinder podložu al pa mogoče kakšno desetinko več da ohraniš prejšno razmerje med koti odpiranja kanalov. Lahko tudi kanal malo na dol zapiliš. Za podložit cilinder se ponavadi vzame milimeter debel aluminij, po se ga pa oblikuje po obliki dihtunge, še bolje pa po obliki cilindra, ker so tut dihtunge kdaj malo mimo. Za svečko sploh ni problem, daš pa samo bakreno podložko pa bo štimal. :D
Uporabniški avatar
DeFacto
vplinjač
Prispevkov: 405
Pridružen: Če Avg 18, 2011 11:45 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a DeFacto »

KVASoooO napisal/-a:Če ga mislš po cesti terat, bi bil pomojm še najbolši en sl komplet.
Ka pa avspuh bo vredu original al bi s kerim drugim še bolj šlo? Al pa kakšen E90 cilinder?
Vozi Tomos ali pojdi peš. :P
Odgovori