Mogoče ve kdo, od česa je lahko tale cilinder ?
Je pa gus.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
ro-bi napisal/-a:Pred leti sem popravljal yamaho DT50. Lastnik je dal brusit cilinder in namesto 5 stotink, so naredili 5 desetink!! lufta. Na željo lastnika sem vseeno sestavil in se je vozil kar nekaj časa, preden je zaružilo.
jaz močno dvomim v to...nevem če bi motor sploh vžgal s pol milimetra manjšim batom.
To so tvoje domneve praksa pa pokaže drugače. Tesijo itak obročki ne bat.
lp
ro-bi napisal/-a:Pred leti sem popravljal yamaho DT50. Lastnik je dal brusit cilinder in namesto 5 stotink, so naredili 5 desetink!! lufta. Na željo lastnika sem vseeno sestavil in se je vozil kar nekaj časa, preden je zaružilo.
jaz močno dvomim v to...nevem če bi motor sploh vžgal s pol milimetra manjšim batom.
brezskrbi da. samo greje se in tud pregreje. sm že vidu frčke k je dau človk cilinder brusit na 38.5 pa kupu bat 38 . motor ni mu moči in se je greu posledično zaribou
Lp
V to močno dvomim, Jaz vozim starodobnika v prvenstvu Slovenije (Puch DS 60) na 2,5 desetinke zračnosti in ni problema. Pod to zračnostjo zariba. Toleranca pri Sl cilindru se z večanjem obratov in močjo, drastično povečuje (raztezanje Al pri višjih temperaturah je bistveno večje kot pri Sl). Če pa je hlajenje vodno pa je toleranca še večja, ker je cilinder hladnejši in se še manj rastegne. https://www.youtube.com/watch?v=quA4u-NeDVU
lp.
Mene pa zanima: imam atx cilinder pa mam bing 18 od btja pa sm doma en kolen naredu sam ni gli najbolsi pa bom kupu od bt-ja kolen k pase na ferg sam me zanima ce pase tut na atx cilinder(se vijaki ujemajo...)
Živjo ,fantje mi lahko kdo pove kako doma vi krivite pločevino, ko delate izpuh, sem sredi izdelave izpuha in nevem kako bi lepo izoblikoval stožce imate kak predlog ?