Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Kaj pa z uno mastjo, ki je v ležaju naredim? Jo pustim ali jo obrišem, ker me skrbi, da ta mast in mašinsko olje ne gresta skupaj?
Iz strojniškega vidika je obvezno oprati mast iz ležaja, ker je mazanje z mastjo za nižje obrate, z oljem pa za višje, v katalogu za vsak ležaj lepo piše, koliko obratov z kakšnim mazivom. Kar je pa najbolj pomembno mast se zlepa ne stopi in ne pusti olju blizu da bi učinkovito mazal. Še enkrat, največ napak delate, ko brez veze menjate ležaje!
LP
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm

Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

zankrzan napisal/-a:ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm

Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
Vse to je res. A pa si že kdaj videl, da so na kurbelveli zaprti ležaji. Še bolj nesmiselno pa se mi zdi menjavati ležaje kar brez veze, še sploh glede na zgornje tovarniške podatke.
LP
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Wilf »

domzi5 napisal/-a:Med bloki ki so bili porezkani vleče mašina fous zrk, v karterju je olje. Dihtmasa?
probej vrjetn bo dihtal
Lp
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

lojze-si napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm

Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
Vse to je res. A pa si že kdaj videl, da so na kurbelveli zaprti ležaji. Še bolj nesmiselno pa se mi zdi menjavati ležaje kar brez veze, še sploh glede na zgornje tovarniške podatke.
LP
Nisem videl, tut menjavanje se mi zdi včasih res precej nepotrebno. Kolega vem da pri avtomatiku ležaj zraven sklopke vgradi zatesnjen, ker drugače takoj začne hrustat
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
andro9814
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Jul 24, 2014 9:04 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a andro9814 »

Zanima me kako se priklopi tak regulator Slika
Na kateri prikluček gre rumen kabel...?
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.
LP
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

lojze-si napisal/-a:
DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.
LP
Zunaj sem mislil ja, znotraj pa se da naredit baje nek emajl al kaj že. nevem kako to zgleda sploh.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

DaNiLo napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.
LP
Zunaj sem mislil ja, znotraj pa se da naredit baje nek emajl al kaj že. nevem kako to zgleda sploh.
Rezervar se peska samo od zunaj. Verjemi mi da je bolje, da ga daš peskati, kajti le ta postopek pokaže vse hibe ( rjo, prerjavelost). Notranjost se lepo očisti z galvanskim postopkom, ali pa s Citronsko kislino, ki jo zliješ v rezervar in pustiš preko noči v " salamurci". Notranjost, ko je čista se premaže z katerokoli Epoksi barvo. Pri nas se jo dobi v embalaži" EPOLOR". Narediš dvojni preliv in s tem plastificiraš rezervar.
Odgovori