Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kaj pa z uno mastjo, ki je v ležaju naredim? Jo pustim ali jo obrišem, ker me skrbi, da ta mast in mašinsko olje ne gresta skupaj?
Iz strojniškega vidika je obvezno oprati mast iz ležaja, ker je mazanje z mastjo za nižje obrate, z oljem pa za višje, v katalogu za vsak ležaj lepo piše, koliko obratov z kakšnim mazivom. Kar je pa najbolj pomembno mast se zlepa ne stopi in ne pusti olju blizu da bi učinkovito mazal. Še enkrat, največ napak delate, ko brez veze menjate ležaje!
LP
Iz strojniškega vidika je obvezno oprati mast iz ležaja, ker je mazanje z mastjo za nižje obrate, z oljem pa za višje, v katalogu za vsak ležaj lepo piše, koliko obratov z kakšnim mazivom. Kar je pa najbolj pomembno mast se zlepa ne stopi in ne pusti olju blizu da bi učinkovito mazal. Še enkrat, največ napak delate, ko brez veze menjate ležaje!
LP
Re: Razna vprašanja (delavnica)
ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm
Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm
Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Vse to je res. A pa si že kdaj videl, da so na kurbelveli zaprti ležaji. Še bolj nesmiselno pa se mi zdi menjavati ležaje kar brez veze, še sploh glede na zgornje tovarniške podatke.zankrzan napisal/-a:ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm
Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
LP
Re: Razna vprašanja (delavnica)
probej vrjetn bo dihtaldomzi5 napisal/-a:Med bloki ki so bili porezkani vleče mašina fous zrk, v karterju je olje. Dihtmasa?
Lp
Live life at full throttle! ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Nisem videl, tut menjavanje se mi zdi včasih res precej nepotrebno. Kolega vem da pri avtomatiku ležaj zraven sklopke vgradi zatesnjen, ker drugače takoj začne hrustatlojze-si napisal/-a:Vse to je res. A pa si že kdaj videl, da so na kurbelveli zaprti ležaji. Še bolj nesmiselno pa se mi zdi menjavati ležaje kar brez veze, še sploh glede na zgornje tovarniške podatke.zankrzan napisal/-a:ležaj (FAG 6203 rsr) zatesnjen z gumo ima limitirane obrate 12000rpm
ležaj (FAG 6203 2z) zaprt s pločevino ima limitirane obrate 18000rpm
ležaj (FAG 6203) odprt ima limitirane obrate 22000rpm
Uglavnem karkoli pustiš njebi smel bit problema, dvomim da se ti neka rahlo dodelana štirka vrti 12krpm. Zgornji podatki se povzeti po FAG katalogu iz leta 2006.
LP
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zanima me kako se priklopi tak regulator ![Slika](http://www.frcomoto.si/image/cache/data/Elektrika/regulator%20tomos%2012v60w-500x500.png)
Na kateri prikluček gre rumen kabel...?
![Slika](http://www.frcomoto.si/image/cache/data/Elektrika/regulator%20tomos%2012v60w-500x500.png)
Na kateri prikluček gre rumen kabel...?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
LP
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zunaj sem mislil ja, znotraj pa se da naredit baje nek emajl al kaj že. nevem kako to zgleda sploh.lojze-si napisal/-a:A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
LP
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Rezervar se peska samo od zunaj. Verjemi mi da je bolje, da ga daš peskati, kajti le ta postopek pokaže vse hibe ( rjo, prerjavelost). Notranjost se lepo očisti z galvanskim postopkom, ali pa s Citronsko kislino, ki jo zliješ v rezervar in pustiš preko noči v " salamurci". Notranjost, ko je čista se premaže z katerokoli Epoksi barvo. Pri nas se jo dobi v embalaži" EPOLOR". Narediš dvojni preliv in s tem plastificiraš rezervar.DaNiLo napisal/-a:Zunaj sem mislil ja, znotraj pa se da naredit baje nek emajl al kaj že. nevem kako to zgleda sploh.lojze-si napisal/-a:A zunaj a znotraj. Zunaj ni noben problem samo vse luknje je treba dobro zatesniti. Znotraj pa ne priporočam razen, če ga razžagaš, da ga po peskanju lahko dobro očistiš.DaNiLo napisal/-a:Ali je pametno dat peskat rezervar od apn 4 ?
LP