Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
In kaj boš potem ti s tem tlakom? Mislim, zakaj sploh rabiš ta podatek?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ta podatek ti pove ubistvu zmogljivost motorja, brez da bi vedel ostale parametre. Rečeš, ta motor ima 17bar bmep, uu dober motor, drugi motor ima 5bar bmep, je pa recimo "slab". To je bolj specifičen podatek, kot recimo kW/kg. Lahko boš rekel, da je hitrejši motor z 200kW in 200kg kot pa avto z 700kg in 500kW.
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... dstick.htm
edit:
on je hotel preračunat koliko moči ima sedaj njegov motor. Če veš kakšen naj bi imel bmep, potem se to da po prejšnih enačbah.
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... dstick.htm
edit:
on je hotel preračunat koliko moči ima sedaj njegov motor. Če veš kakšen naj bi imel bmep, potem se to da po prejšnih enačbah.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja ma še vedno ne vem zakaj. Zame je edini merodajen podatek pospešek.macula napisal/-a:Ta podatek ti pove ubistvu zmogljivost motorja, brez da bi vedel ostale parametre. Rečeš, ta motor ima 17bar bmep, uu dober motor, drugi motor ima 5bar bmep, je pa recimo "slab". To je bolj specifičen podatek, kot recimo kW/kg. Lahko boš rekel, da je hitrejši motor z 200kW in 200kg kot pa avto z 700kg in 500kW.
http://www.epi-eng.com/piston_engine_te ... dstick.htm
edit:
on je hotel preračunat koliko moči ima sedaj njegov motor. Če veš kakšen naj bi imel bmep, potem se to da po prejšnih enačbah.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja, pospešek je ubistvu tisto kar na koncu želimo imeti. Oz, kot je Thiel rekel, njemu je bila pomembna samo moč, kar je dejansko res, saj je imel ves čas enak motor. Srednji efektivni tlak se bolj uporablja pri načrtovanju motorjev, oz. kot sem rekel pri primerjavi motorjev med seboj. Zelo po domače povedano lahko prideš do nekih rezultatov, recimo za tak preračun.. Koliko apn mašin bi moral zmontirat na avto, da bi imel enako (podobno) mašino kot v formuli 1.
Ali pa, bolj paktično.. Imam mašino 1,9tdi z x kilovati, x obrati x velikimi bati, hodi itd.. Zdaj pa hočem izdelat mašino 2.0 ki bo imela enako kilovatov (ker bi rad prišel v enak vrednostni razred), in ker imam zelo zelo podobno mašino, lahko uporabim enak srednji efektivni tlak, iz tega poračunam ven kakšne bom imel obrate, kakšen hod bom izbral itd..
Ali pa, bolj paktično.. Imam mašino 1,9tdi z x kilovati, x obrati x velikimi bati, hodi itd.. Zdaj pa hočem izdelat mašino 2.0 ki bo imela enako kilovatov (ker bi rad prišel v enak vrednostni razred), in ker imam zelo zelo podobno mašino, lahko uporabim enak srednji efektivni tlak, iz tega poračunam ven kakšne bom imel obrate, kakšen hod bom izbral itd..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
In kako bi ti s pospeskom gledal na moc? Potem tistim, ki prilagodijo prenose tako, da pridobijo na pospesku, se potem tudi dvigne motorna moc? Potem bi tudi 300 konjski traktor moral prehiteti avto z 100 konji. Moc je eno, kako pa bos ti to moc izkoristil je pa drugo.Pich napisal/-a: Ja ma še vedno ne vem zakaj. Zame je edini merodajen podatek pospešek.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
300 konjski traktor ne more prehititi avta s 100 konji zato, ker je težak 15 ton in ima full slabše razmerje med konji in težo. Če bi imel traktor 14 ton manj in enake prenose v menjalniku, kot jih ima zdaj bi kot za šalo pihnil avto s 100 konji. Govorim seveda o pospešku.prlek napisal/-a:In kako bi ti s pospeskom gledal na moc? Potem tistim, ki prilagodijo prenose tako, da pridobijo na pospesku, se potem tudi dvigne motorna moc? Potem bi tudi 300 konjski traktor moral prehiteti avto z 100 konji. Moc je eno, kako pa bos ti to moc izkoristil je pa drugo.Pich napisal/-a: Ja ma še vedno ne vem zakaj. Zame je edini merodajen podatek pospešek.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe, da ko je motor hladen normalno spelje, ko se pa ogreje težko spelje in se moram "porivat". Ko se pa obrati nekoliko dvignejo deluje in gre normalno. Zamenjal sem glavo z drugo, ki je bila nižja a je bilo še slabše. Gre se pa za piaggio ciao.
Hvala že v naprej.
Lp. petko.
Hvala že v naprej.
Lp. petko.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
zanima me kako naj ugotovim metrični navoj dize na delorto 17.???
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Z matico M5 ali M6.tomostuner napisal/-a:zanima me kako naj ugotovim metrični navoj dize na delorto 17.???
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
kje jo nej dobim? ma pa zlo na skupi navoj pa okol 6 mm je lukna
tomos 4 life