Pusti original, ker s samim uplinjačem ne boš pridobil nič.Aljaž555 napisal/-a:Kateri uplinjač se po vaše najbol splača dat na a3 mašino izpuh lipnik nižana glava rahlo piljena izpušni(je še spoliran) in vsisni kanal cilinder fi 38 ?
Lp
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sepravi 14/12 oz dellorto sha 14/12 (encarwija ne mislim prenašat )
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ja, glej največ se pozna, če se poigraš z dizami in filtrom. Čim večja diza in čim bolj odprt filter.Aljaž555 napisal/-a:Sepravi 14/12 oz dellorto sha 14/12 (encarwija ne mislim prenašat )
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
To že vem filtra razen originala tako nebo ker ne paše odzadaj in bo filter nasploh dokonca odprt.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mene zanima kako ste vi stelali uplinjac, ko se cilinder ni utecen. Ker fora je, da ne mores preizkusit delovanje uplinjaca pri polnem plinu, ce je cilinder nov. Vsaj zdravo ni to za cilinder.
Lp!
Lp!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Daš malo večjo dizo, in potem ko je utečeno se naštela. Dodatna mešanca mu ne bo škodla (če je le v meji normale), če bo pa na suho laufal bo pa zagrablo.prlek napisal/-a:Mene zanima kako ste vi stelali uplinjac, ko se cilinder ni utecen. Ker fora je, da ne mores preizkusit delovanje uplinjaca pri polnem plinu, ce je cilinder nov. Vsaj zdravo ni to za cilinder.
Lp!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
aprilija je vodno hlajena boš to naredu na tomosu nebo uredu.macula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če je vodno hlajenje je še slabše, ker se cilinder manj raztegne ker je hladnejši. Prava toleranca Kakšno utekanje.aljo69 napisal/-a:aprilija je vodno hlajena boš to naredu na tomosu nebo uredu.macula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
Šele sedaj se mi je posvetilo v čem je point. Ko zamenjaš bat in pohonaš cilinder, motor pridobi cca 20% na moči, če ne še več, to mu je treba z utekanjem ubiti če ne zaradi večje termične obremenitve zariba. Ta fenomen pri klasičnih motorjih mi ni bil nikoli jasen, vedel sem, da se dirkalni motorji pripravljajo drugače kot normalni cestaki, toda do sedaj tega nisem poštekal. Pri karting motorjih 100ccm, vodno hlajenih, gus puša, 13 stotin lufta, 30 konjev, 21000rpm, dva kroga utekanja in takoj na polno. Prvih nekaj krogov pa dih jemajoča moč, fantje to bi morali poizkusit.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
tako sm naredu še z vsakim sveže sestavljenim cilindrom in batom, pa ni blo nikoli nobenih težav; nima veze al je zračno ali vodno hlajenmacula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka)
pa po utekanju vedno snamem cilinder ter bat in pogledam stanje, če kaj stiska ipd.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!