Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Aljaž555 napisal/-a:Kateri uplinjač se po vaše najbol splača dat na a3 mašino izpuh lipnik nižana glava rahlo piljena izpušni(je še spoliran) in vsisni kanal cilinder fi 38 ?

Lp
Pusti original, ker s samim uplinjačem ne boš pridobil nič.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Sepravi 14/12 oz dellorto sha 14/12 (encarwija ne mislim prenašat :D )
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Aljaž555 napisal/-a:Sepravi 14/12 oz dellorto sha 14/12 (encarwija ne mislim prenašat :D )
Ja, glej največ se pozna, če se poigraš z dizami in filtrom. Čim večja diza in čim bolj odprt filter.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

To že vem filtra razen originala tako nebo ker ne paše odzadaj in bo filter nasploh dokonca odprt.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

Mene zanima kako ste vi stelali uplinjac, ko se cilinder ni utecen. Ker fora je, da ne mores preizkusit delovanje uplinjaca pri polnem plinu, ce je cilinder nov. Vsaj zdravo ni to za cilinder.
Lp!
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

prlek napisal/-a:Mene zanima kako ste vi stelali uplinjac, ko se cilinder ni utecen. Ker fora je, da ne mores preizkusit delovanje uplinjaca pri polnem plinu, ce je cilinder nov. Vsaj zdravo ni to za cilinder.
Lp!
Daš malo večjo dizo, in potem ko je utečeno se naštela. Dodatna mešanca mu ne bo škodla (če je le v meji normale), če bo pa na suho laufal bo pa zagrablo.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a macula »

dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

macula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
aprilija je vodno hlajena :) boš to naredu na tomosu nebo uredu.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

aljo69 napisal/-a:
macula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka). Pri apriliji na dyno mizi so mašino ogrevali 10min na 10000rpm. Max moč ima nekje 11300
aprilija je vodno hlajena :) boš to naredu na tomosu nebo uredu.
Če je vodno hlajenje je še slabše, ker se cilinder manj raztegne ker je hladnejši. Prava toleranca Kakšno utekanje.



:idea: Šele sedaj se mi je posvetilo v čem je point. Ko zamenjaš bat in pohonaš cilinder, motor pridobi cca 20% na moči, če ne še več, to mu je treba z utekanjem ubiti če ne zaradi večje termične obremenitve zariba. Ta fenomen pri klasičnih motorjih mi ni bil nikoli jasen, vedel sem, da se dirkalni motorji pripravljajo drugače kot normalni cestaki, toda do sedaj tega nisem poštekal. Pri karting motorjih 100ccm, vodno hlajenih, gus puša, 13 stotin lufta, 30 konjev, 21000rpm, dva kroga utekanja in takoj na polno. Prvih nekaj krogov pa dih jemajoča moč, fantje to bi morali poizkusit. :o
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

macula napisal/-a:dirkalnik 3x ogreješ na delovno temperturo, potem pa teraš do konca (dirka)
tako sm naredu še z vsakim sveže sestavljenim cilindrom in batom, pa ni blo nikoli nobenih težav; nima veze al je zračno ali vodno hlajen
pa po utekanju vedno snamem cilinder ter bat in pogledam stanje, če kaj stiska ipd.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori