portmap-tema

Odgovori
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

nekaj sm poskušal izračunati kote odpiranja kanalov za moj moped in sicer vsisni kanal=141*, izpušni pa=132.8*, prelivni pa 100,5*

ali je to uredu za avtomatika???
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a koroman »

če je original potem tak veš kak to zgleda in kak se moped obnaša. za automatika lahko daš kot izpuh okoli 160 in pretok 110. bo lepo šla zadeva
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

in če je prelivni 117.2 in izpušni 146.5 in sesalni 127.1?? za na avtomatika
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a cerar »

tomos65 napisal/-a:in če je prelivni 117.2 in izpušni 146.5 in sesalni 127.1?? za na avtomatika
ma zdej pa že kompliceraš
maš tuki par dobrih razmerij in uporabi te

naredi tako, kot je @Pich napisal pa čao
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

pr tistih prvih merah kotov nisem upošteval da se bo znižalo cilinder za 2mm(nevem točno) druge so prave!! in zato me zanima kako bi se ti koti obnesli oz. kaj predlagate da bi bilo bolš :idea:

hvala in lp
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a golnar »

če so pretočni 117, potem je izpušni 160+ nujen. vsis naredi pa nekje 135
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a cerar »

Piljen lamo od pivk123
izpuh 172.5*
pretok 114.3*
vsis se pa še odločam 149-151*

upam da mu bo dobro služil :)

na hitro narjen portmap, ampak se vidi za kaj se gre
Slika

Slika
Slika
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
motomot
Mojster
Prispevkov: 33
Pridružen: Ne Jan 23, 2011 8:39 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a motomot »

Lepo narejeno......................od tu naprej lahko cilinder samo podlagamo in se igramo z drugačnimi koti, brez nepotrebnega "piljenja". Glava ne bo problem, upinjač 18-20,................izpuh pa je zmeraj bolj zapleten.

En google prevod; Kreiler 60cc (po moje tudi na lamotu ne bi delal slabo; mogoče malo daljša krivina........resen kandidat tudi za na mojga lamota ;) ). Max. obrati niso obrati za max. moč (junior se v leru vrti.........) ;) . Zato brez hude panike :oops:

Dimenzije FTT Homoet 4P
Dolžina in končni premer v mm na delnico:
Cylinder 43-29
Curve 213-29
Difuzorja 307-81
Belly 85-81
Stena 179-17
Izpušne cevi približno 220-17

Rezultati največja hitrost
Rezultat je bistveno več moči. Znesek je odvisen predvsem od tuning valja Kreidler. Razpona moči, ki je v bistvu malo spremenila, kljub temu pa se poveča za veliko bolj učinkovito delovanje in še vedno razlikuje predvsem z obliko in časovni razpored izpušnih pristanišča. Na splošno lahko rečemo, da izgleda, kot najvišja hitrost.

Največja hitrost FTT Homoet 4P
Z izpušni čas:
175 stopinj okoli 10.600 rpm
180 stopinj okoli 10.900 rpm
185 stopinj okoli 11.250 rpm
190 stopinj okoli 11.600 rpm
195 stopinj okoli 11.900 rpm

Za uporabo ulici, to so zelo sprejemljive vrednote in še posebej za tiste, ki ljubijo lepo vožnjo. Za prave navdušence dirke, ki si želijo več hitrosti so različne standarde. Toda vedeti tudi, da obrabe, kot se poveča hitrost, bo višji ravni lahko dajo. Poleg tega, da še višje hitrosti, težje sesanja zraka za uplinjač skozi okvir gladko, še posebej, če je več kot 20 mm uporabo uplinjač. Nekaj, kar veliko ljudi raje, ker še zraka kmalu hrupno. Bom zagotovo v tem trenutku še kje drugje, da pridejo nazaj, ker tukaj so dobre rešitve je treba najti. Čeprav 4P prilagoditev, izdelane posebej za 60cc, pa kaže tudi, da na 50 cm pogosto, v manjši meri, prednost.
ice t
zariban cilinder
Prispevkov: 131
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:35 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a ice t »

Nekaj mi povejte :) Teh 70 % širine izpušnega okna se meri na portmap širini ali pravi širini v cilindru ?
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: portmap-tema

Odgovor Napisal/-a cerar »

ice t napisal/-a:Nekaj mi povejte :) Teh 70 % širine izpušnega okna se meri na portmap širini ali pravi širini v cilindru ?
eni merjo na portmapu, eni pa dejansko (v cilindru)

važna je dejanska
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori