portmap-tema
Re: portmap-tema
nekaj sm poskušal izračunati kote odpiranja kanalov za moj moped in sicer vsisni kanal=141*, izpušni pa=132.8*, prelivni pa 100,5*
ali je to uredu za avtomatika???
ali je to uredu za avtomatika???
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: portmap-tema
če je original potem tak veš kak to zgleda in kak se moped obnaša. za automatika lahko daš kot izpuh okoli 160 in pretok 110. bo lepo šla zadeva
Re: portmap-tema
in če je prelivni 117.2 in izpušni 146.5 in sesalni 127.1?? za na avtomatika
Re: portmap-tema
ma zdej pa že kompliceraštomos65 napisal/-a:in če je prelivni 117.2 in izpušni 146.5 in sesalni 127.1?? za na avtomatika
maš tuki par dobrih razmerij in uporabi te
naredi tako, kot je @Pich napisal pa čao
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: portmap-tema
pr tistih prvih merah kotov nisem upošteval da se bo znižalo cilinder za 2mm(nevem točno) druge so prave!! in zato me zanima kako bi se ti koti obnesli oz. kaj predlagate da bi bilo bolš
hvala in lp
hvala in lp
Re: portmap-tema
če so pretočni 117, potem je izpušni 160+ nujen. vsis naredi pa nekje 135
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: portmap-tema
Piljen lamo od pivk123
izpuh 172.5*
pretok 114.3*
vsis se pa še odločam 149-151*
upam da mu bo dobro služil
na hitro narjen portmap, ampak se vidi za kaj se gre
izpuh 172.5*
pretok 114.3*
vsis se pa še odločam 149-151*
upam da mu bo dobro služil
na hitro narjen portmap, ampak se vidi za kaj se gre
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: portmap-tema
Lepo narejeno......................od tu naprej lahko cilinder samo podlagamo in se igramo z drugačnimi koti, brez nepotrebnega "piljenja". Glava ne bo problem, upinjač 18-20,................izpuh pa je zmeraj bolj zapleten.
En google prevod; Kreiler 60cc (po moje tudi na lamotu ne bi delal slabo; mogoče malo daljša krivina........resen kandidat tudi za na mojga lamota ). Max. obrati niso obrati za max. moč (junior se v leru vrti.........) . Zato brez hude panike
Dimenzije FTT Homoet 4P
Dolžina in končni premer v mm na delnico:
Cylinder 43-29
Curve 213-29
Difuzorja 307-81
Belly 85-81
Stena 179-17
Izpušne cevi približno 220-17
Rezultati največja hitrost
Rezultat je bistveno več moči. Znesek je odvisen predvsem od tuning valja Kreidler. Razpona moči, ki je v bistvu malo spremenila, kljub temu pa se poveča za veliko bolj učinkovito delovanje in še vedno razlikuje predvsem z obliko in časovni razpored izpušnih pristanišča. Na splošno lahko rečemo, da izgleda, kot najvišja hitrost.
Največja hitrost FTT Homoet 4P
Z izpušni čas:
175 stopinj okoli 10.600 rpm
180 stopinj okoli 10.900 rpm
185 stopinj okoli 11.250 rpm
190 stopinj okoli 11.600 rpm
195 stopinj okoli 11.900 rpm
Za uporabo ulici, to so zelo sprejemljive vrednote in še posebej za tiste, ki ljubijo lepo vožnjo. Za prave navdušence dirke, ki si želijo več hitrosti so različne standarde. Toda vedeti tudi, da obrabe, kot se poveča hitrost, bo višji ravni lahko dajo. Poleg tega, da še višje hitrosti, težje sesanja zraka za uplinjač skozi okvir gladko, še posebej, če je več kot 20 mm uporabo uplinjač. Nekaj, kar veliko ljudi raje, ker še zraka kmalu hrupno. Bom zagotovo v tem trenutku še kje drugje, da pridejo nazaj, ker tukaj so dobre rešitve je treba najti. Čeprav 4P prilagoditev, izdelane posebej za 60cc, pa kaže tudi, da na 50 cm pogosto, v manjši meri, prednost.
En google prevod; Kreiler 60cc (po moje tudi na lamotu ne bi delal slabo; mogoče malo daljša krivina........resen kandidat tudi za na mojga lamota ). Max. obrati niso obrati za max. moč (junior se v leru vrti.........) . Zato brez hude panike
Dimenzije FTT Homoet 4P
Dolžina in končni premer v mm na delnico:
Cylinder 43-29
Curve 213-29
Difuzorja 307-81
Belly 85-81
Stena 179-17
Izpušne cevi približno 220-17
Rezultati največja hitrost
Rezultat je bistveno več moči. Znesek je odvisen predvsem od tuning valja Kreidler. Razpona moči, ki je v bistvu malo spremenila, kljub temu pa se poveča za veliko bolj učinkovito delovanje in še vedno razlikuje predvsem z obliko in časovni razpored izpušnih pristanišča. Na splošno lahko rečemo, da izgleda, kot najvišja hitrost.
Največja hitrost FTT Homoet 4P
Z izpušni čas:
175 stopinj okoli 10.600 rpm
180 stopinj okoli 10.900 rpm
185 stopinj okoli 11.250 rpm
190 stopinj okoli 11.600 rpm
195 stopinj okoli 11.900 rpm
Za uporabo ulici, to so zelo sprejemljive vrednote in še posebej za tiste, ki ljubijo lepo vožnjo. Za prave navdušence dirke, ki si želijo več hitrosti so različne standarde. Toda vedeti tudi, da obrabe, kot se poveča hitrost, bo višji ravni lahko dajo. Poleg tega, da še višje hitrosti, težje sesanja zraka za uplinjač skozi okvir gladko, še posebej, če je več kot 20 mm uporabo uplinjač. Nekaj, kar veliko ljudi raje, ker še zraka kmalu hrupno. Bom zagotovo v tem trenutku še kje drugje, da pridejo nazaj, ker tukaj so dobre rešitve je treba najti. Čeprav 4P prilagoditev, izdelane posebej za 60cc, pa kaže tudi, da na 50 cm pogosto, v manjši meri, prednost.
Re: portmap-tema
Nekaj mi povejte Teh 70 % širine izpušnega okna se meri na portmap širini ali pravi širini v cilindru ?
Re: portmap-tema
eni merjo na portmapu, eni pa dejansko (v cilindru)ice t napisal/-a:Nekaj mi povejte Teh 70 % širine izpušnega okna se meri na portmap širini ali pravi širini v cilindru ?
važna je dejanska
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!