Pri mojem avtomatiku (A3 ms) opažam slabo moč motorja (ne razvije visokih obratov) - in tudi drugačen zvok.
Ko sem odprl blok menjalnika, opazim da olja ni nič (nalil sem ga 1 teden prej). Po mojem mnenju olje iz menjalnika prehaja v cilinder in zato se tudi pozna na moči in glasu. Zanima me kako rešiti problem oz. kako odšraufati sklopko
LP
zjmnc3 napisal/-a:Pri mojem avtomatiku (A3 ms) opažam slabo moč motorja (ne razvije visokih obratov) - in tudi drugačen zvok.
Ko sem odprl blok menjalnika, opazim da olja ni nič (nalil sem ga 1 teden prej). Po mojem mnenju olje iz menjalnika prehaja v cilinder in zato se tudi pozna na moči in glasu. Zanima me kako rešiti problem oz. kako odšraufati sklopko
LP
vrjetn ti je šou semering na gredi matico sklopke je najlaži na s pnevmatsko pištolo odšraufat dol potegnt jo je najlaži z acbigerjem oz.snemalcem (dvokrakem)
Imam apn 6. cilinder je brušen na 40 in temu ustrezen L bat. Prvi zobnik imam 11 zadnji pa je original. izpuh pa je laser. vplinjač pa original bing12. Nedavno je motor imel moč, je vleku, tazga klanca ni blo da nebi prsu u drugi. včeraj pa je izgubu moč, ne vleče več tak kot je. obrate ma pa še zmer iste. kaj bi to blo? mogoče kej z vplinjačem?
mene zanima kolko je debelo tesnilo med cilindrom in glavo na flexer-ju in a bi se kej poznal če bi dau tanjšiga.
Lp
še vedno me zanima
To imaš 25 verzijo?
Debelo je dober mm (ali nekaj takega) , če lepo sestaviš gre brez tesnila, pozna se malenkost na moči/pospeških (ampak res malenkost) , predelava (tesnilo, filter, reducirka) je na službenem flexerju "dvignila" hitrost na 32 km/h (pa še to po števcu, tako da neke resne razlike ni) .
lp