Stran 1242 od 1276

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Sr Jul 06, 2016 8:19 pm
Napisal/-a macula
ro-bi napisal/-a:Je pa treba bit po moje že prej zagret za razne fore obračanja z ročno, pa po snegu se igrat nonstop, pa po makadamu, da znaš avto lovit in peljat počez.
Rally ni drift. Je res, da se s tem naučiš lovit avto, ampak FWD avto bo vedno hitrejši s tekočo linijo kot pa z neko vožnjo počez, po asfaltu seveda. Tudi 4WD, če hočeš postavit dober čas, z drsenjem izgubljaš, razen v res ostrih "hardih", kjer je treba obrnit v trenutku za 180°. Makadam in sneg je drugo, tam brez drsenja ne gre. Najpogostejša napaka, ki lahko rečem da jo bo naredil vsak, ko bo "hitro" vozil, je, da se žaga z volanom.
Kilometri v vsakdanjem življenju ne pomenijo skoraj nič. Mogoče se dobi osnovni občutek širine avta, ter osnovno motoriko šaltanja, zavijanja. Pich, moraš vedet, da pol slovenije ni videlo ovinkov kot je zala, ker se vozijo po mestih in avtocestah, po možnosti imajo avtomatski menjalnik in vse kar znajo,se je pravilno razvrstit v 6 pasovnem križišču s sedmimi semaforji.

Čisto sem pozabil. Najbolj legalen način, da se naučiš rally vožnje je, da se prijaviš na rally school, tega imajo največ na finskem, švedskem, tudi po celi evropi praktično, učijo ponavadi kakšne legende wrc rallya.. Zna pa bit drago, na kar se pa pri rallyu moraš navadit :)

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Sr Jul 06, 2016 9:02 pm
Napisal/-a folc
https://youtu.be/IsFQymn43PU okol 25sekunde naprej :)

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Sr Jul 06, 2016 9:18 pm
Napisal/-a Pich
Malo si poglejte, koliko so stari zmagovalci rallyev, pa vam bo mogoče malo bolj jasno o čem govorim. -30 jih je bore malo.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 12:28 pm
Napisal/-a folc
Pich napisal/-a:Malo si poglejte, koliko so stari zmagovalci rallyev, pa vam bo mogoče malo bolj jasno o čem govorim. -30 jih je bore malo.
Povej mi, koliko voznikov -30ima konkurenčen avto za zmago? Tim Novak, ki pa je na zadnji dirki kar dobro lovil humarja .

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 7:06 pm
Napisal/-a folc
folc napisal/-a:
Pich napisal/-a:Malo si poglejte, koliko so stari zmagovalci rallyev, pa vam bo mogoče malo bolj jasno o čem govorim. -30 jih je bore malo.
Povej mi, koliko voznikov -30ima konkurenčen avto za zmago? Tim Novak, ki pa je na zadnji dirki kar dobro lovil humarja .
Se popravljam, Aljoša Novak

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 8:50 pm
Napisal/-a Pich
folc napisal/-a:
Pich napisal/-a:Malo si poglejte, koliko so stari zmagovalci rallyev, pa vam bo mogoče malo bolj jasno o čem govorim. -30 jih je bore malo.
Povej mi, koliko voznikov -30ima konkurenčen avto za zmago? Tim Novak, ki pa je na zadnji dirki kar dobro lovil humarja .
V vseh razredih, ne samo v najmočnejšem. Glej, saj se lahko lotiš, jaz ti samo povem, da boš prvih nekaj let samo razbijal avtomobile, ali pa ne bo rezultatov. Tako pač je, še vedno je bilo tako.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Pe Jul 08, 2016 2:51 pm
Napisal/-a ro-bi
Če nimaš zadaj neke močne firme, ki bo pripravljena plačat za avto in vzdrževanje, potem je brezveze razmišljat o dobrih rezultatih, neglede na talent in znanje.
To je tako drag šport, da padeš dol!
Tudi če vse delaš sam, stane ogromno.
Znanec je dirkal z yugom in nekajkrat bil celo prvi, a ves prosti čas je delal, da je zaslužil čimveč, avto je pripravljal sam, odrekala se je cela družina. Pa je bil to samo yugo. Da vzameš neko višjo klaso, so stroški x10 ali več.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Pe Jul 08, 2016 2:52 pm
Napisal/-a Pata
Vidim da se odvija debata o reliju,če lahko še jaz nekaj dodam. Kot gledalec sem bil udeležen na rally vipavska dolina in sem sem gledal super special in vse tri dirke nasledni dan na različnih etapah. Lahko povem tako spremljal sem vsakega dirkača na vsaki etapi in pri nobenemu ampak res nobenemu nisem zasledil tehniki kot so Heel and Toe in Rev Matching, ki so za moje pojme nujna tehnika prestavljanja pri dirkanju. Zgleda pa da slovenci za to niso še slišali niti. Pustimo sekvence itd ki delajo teve stvari same... Ampak navaden menjalnik v načinu dirkanja potrebuje nujno take tehnike pri downshiftu. To je že stvar ki te loči od pravega "dirkača". Še zmeraj svaka jim čast da vozijo nimam nič proti vsi so dobri od prvega do zadnjega ampak te reči bi kot pravi dirkači morali obvladati. Sam povem po pravici nisem noben dirkač, ampak vozim le v vsakdanjem življenu in v vsakem avtomobilu uporabljam stalno teve tehnike,ravno tako v traktorju in na mopedu. Res je da se ni enostavno navadit, z začetka greš parkrat skozi sprednje steklo hmali ampak ko se navadiš postane rutina in delaš samozavestno.

@macula: škoda da vam je šla turbina pri micki na vipavskem rallyu drugače bi zmagali ali se motim?

Lp.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Pe Jul 08, 2016 8:32 pm
Napisal/-a macula
Pata, te tehnike se uporablja, samo ne vedno in povsod. Ni pa tako lahko kot pri civilnem avtu. Probaj se postavit na rahel klanec, zategni ročno, ugasni avto. Nato napumpaj zavoro parkrat. Spusti ročno, pridobi 10km/h potem pa se probaj ustavit. Podobna zavora je v dirkalniku, kjer nimaš pomoči podtlaka. Potem si probaj predstavljaj, da v pedal tiščiš z kakimi 50kg, pa zraven delaš še vse te manevre.
Drugi dejavnik je še krajše prestavno razmerje v primerjavi s serijskim, tako da ni toliko časa med prestavami.

Ja, dobro je šlo, ena cevka se je snela, pa je turbino prevrtelo, potem jo pa zvije in odnese rotor.

Re: Nabijalnik

Objavljeno: Pe Jul 08, 2016 9:28 pm
Napisal/-a ro-bi
Jaz sem enkrat šel peljat avtoslalom z mazdo gtx turbo. In dogajalo se mi je točno to, kar je napisal Macula- ko sem pohodil, je turbina nabila tlak in ko sem trenutek zatem hotel ustavit, je bila stopalka trda ko pes. Sploh nisem mogel vozit, kot sem hotel.