Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Ne poznam te grope B in sem moral it pogledat na net malo, včasih pogledam wrc po tvju, ampak tale grupa B pa ga je sekala, za audija quattro sem vedel da je šel dobro, ampak lancia je tudi letela. Kot je napisal en na spletu:
WRC is for boys, group B was for men.
Zakaj pa so ukinili tole grupo B ?
Kurja polt ob zvokih avtomobilov.
WRC is for boys, group B was for men.
Zakaj pa so ukinili tole grupo B ?
Kurja polt ob zvokih avtomobilov.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Pika na i je bila smrt dveh peugeotovih dirkačev. Pa že prej so se pobijali.DaNiLo napisal/-a:Ne poznam te grope B in sem moral it pogledat na net malo, včasih pogledam wrc po tvju, ampak tale grupa B pa ga je sekala, za audija quattro sem vedel da je šel dobro, ampak lancia je tudi letela. Kot je napisal en na spletu:
WRC is for boys, group B was for men.
Zakaj pa so ukinili tole grupo B ?
Kurja polt ob zvokih avtomobilov.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
A tako. Zgledala je kar divja klasa tole, pa verjetno je bilo kar nekaj smrtnih žrtev ja.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Evo tole je "pokopalo" grupo B:
https://www.youtube.com/watch?v=mHDIhqTOrS4
https://www.youtube.com/watch?v=mHDIhqTOrS4
Re: Nabijalnik
Se strinjam franc.
Sama moč, plesanje avtomobilov in konstantno drsenje ni bil problem. Tisti zgoreli dirkalnik, poln tank goriva in vse v magneziju, je bil tempirana bomba, ampak bi se vse dalo tehnično rešit. Problem so bili gledalci, človeški koridor. Oče je rekel, da ga je bilo strah vozit monte carlo, samo zato ker se je bal, da bo koga zbil. Že če gledaš rally saturnus tam leta 95, ostri ovinek, hard po domače, nabit z gledalci, nekje 300 do 500 ljudi v enem ovinku, avti pa napočez 20cm od kolen z odbijači.
Če danes vozijo formule na gorskih, bi tudi grupa b na relijih lahko. So pa danes wrc dirkalniki hitrejši kot včasih grupa b, ni vse v konjih, kot ima večina ljudi v glavi, več naredi pravo podvozje.
Sama moč, plesanje avtomobilov in konstantno drsenje ni bil problem. Tisti zgoreli dirkalnik, poln tank goriva in vse v magneziju, je bil tempirana bomba, ampak bi se vse dalo tehnično rešit. Problem so bili gledalci, človeški koridor. Oče je rekel, da ga je bilo strah vozit monte carlo, samo zato ker se je bal, da bo koga zbil. Že če gledaš rally saturnus tam leta 95, ostri ovinek, hard po domače, nabit z gledalci, nekje 300 do 500 ljudi v enem ovinku, avti pa napočez 20cm od kolen z odbijači.
Če danes vozijo formule na gorskih, bi tudi grupa b na relijih lahko. So pa danes wrc dirkalniki hitrejši kot včasih grupa b, ni vse v konjih, kot ima večina ljudi v glavi, več naredi pravo podvozje.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
A si predstavljaš, da bi grupo B do sedaj razvijali? To bi bilo nepopisno!macula napisal/-a: So pa danes wrc dirkalniki hitrejši kot včasih grupa b, ni vse v konjih, kot ima večina ljudi v glavi, več naredi pravo podvozje.
Kdor pa z formulo vozi gorske, mora bit pa itak usekan 100 na uro.
Re: Nabijalnik
Velika tragedija grupe B je bila tudi smrt Henry-a Toivonena, ki je zgorel v svoji Lanci.
Re: Nabijalnik
Sej to sem imel v mislih z zgorelim dirkalnikom. Pa se nisem kogel spomnit niti imena niti avta
Bi se pa dalo danes vse rešit, dirkalniki imajo varne rezervoarje in jekleno konstrukcijo, pri nesreči henrija je bilo na dirkalniku veliko magnezijevih delov, kar gori z veliko vročino in zgori do prahu, pa imel je nesrečno poln tank goriva. Če kdo najde slike na internetu se vidi da ni ostalo nič od dirkalnika.
Bi se pa dalo danes vse rešit, dirkalniki imajo varne rezervoarje in jekleno konstrukcijo, pri nesreči henrija je bilo na dirkalniku veliko magnezijevih delov, kar gori z veliko vročino in zgori do prahu, pa imel je nesrečno poln tank goriva. Če kdo najde slike na internetu se vidi da ni ostalo nič od dirkalnika.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
Pa Attilio Bettega v lancii 037 leta 85.KVAS napisal/-a:Velika tragedija grupe B je bila tudi smrt Henry-a Toivonena, ki je zgorel v svoji Lanci.
Re: Nabijalnik
Zanimiv si je pogledat dokumentarec z naslovom: Rally, the killer years. Govori o nastanku in ukintvi grupe B. Zanimiv se mi zdi tut komentar Waltherja Rohra: Dve leti prej smo vozili po tej progi s 150 konji, zdej pa s 400. Ista proga, iste skale pa še več ljudi ob cesti.