apn ftw napisal/-a:Fantje kako se obnese tak cilinder z tako postavitvijo reber(hlajenje)? Je vredu če tako stoji na motorju al bi blo potrebno kaj dodelati še, da bi bil za daljše relacije tudi (cca po 100km+)?
Ps. slika ni moja, najdena na bolhi...
nebi blo problema če so spodaj pod cilindrom tisti 4oglati usmerjevalniki zraka.
od čega pa je ta cilinder'
apn ftw napisal/-a:Fantje kako se obnese tak cilinder z tako postavitvijo reber(hlajenje)? Je vredu če tako stoji na motorju al bi blo potrebno kaj dodelati še, da bi bil za daljše relacije tudi (cca po 100km+)?
Ps. slika ni moja, najdena na bolhi...
nebi blo problema če so spodaj pod cilindrom tisti 4oglati usmerjevalniki zraka.
od čega pa je ta cilinder'
Misliš "plug varjanta", no super,...cilindrov podobnih imaš več vrst, še sam jih ne ločim vseh...t4, p4, p6,razni kiti kot so polini 6001, 6005 itd...za fiftye in peripolije, oxforde, raznorazne ostale mopede kateri so imeli agregat t4,p4,p6 če se ne motim...hodi pa so bli 39mm (corsa corta -> kratek hod po slovensko) ali 42mm.
apn ftw napisal/-a:Fantje kako se obnese tak cilinder z tako postavitvijo reber(hlajenje)? Je vredu če tako stoji na motorju al bi blo potrebno kaj dodelati še, da bi bil za daljše relacije tudi (cca po 100km+)?
Ps. slika ni moja, najdena na bolhi...
nebi blo problema če so spodaj pod cilindrom tisti 4oglati usmerjevalniki zraka.
od čega pa je ta cilinder'
Tisti usmerjevalniki so brca v temo, skregani z aerodinamiko. Cilinder lepo deluje na APN blokih in je tudi hudo konkurenčen. Ta konkretno je corsa corta in v blok je vgrajena tudi minarelijeva gred.
LP
apn ftw napisal/-a:Fantje kako se obnese tak cilinder z tako postavitvijo reber(hlajenje)? Je vredu če tako stoji na motorju al bi blo potrebno kaj dodelati še, da bi bil za daljše relacije tudi (cca po 100km+)?
Ps. slika ni moja, najdena na bolhi...
nebi blo problema če so spodaj pod cilindrom tisti 4oglati usmerjevalniki zraka.
od čega pa je ta cilinder'
Tisti usmerjevalniki so brca v temo, skregani z aerodinamiko. Cilinder lepo deluje na APN blokih in je tudi hudo konkurenčen. Ta konkretno je corsa corta in v blok je vgrajena tudi minarelijeva gred.
LP
Hladi dobro kljub postavitvi reber? bi blo za vsakdanjo vožnjo? Govorim pa pretežno o polini 6001 za 42mm hoda, oz 70cc za T4 model.
apn ftw napisal/-a:
Hladi dobro kljub postavitvi reber? bi blo za vsakdanjo vožnjo? Govorim pa pretežno o polini 6001 za 42mm hoda, oz 70cc za T4 model.
Za moje pojme ne. Zrak mora pihat med rebri, tule pa ni mozno. To je enako kot na apn prisilno hlajenje kjer mora ventilator sibat zrak ob strani. Sicer se lahko vozis malo sem pa tja, ampak dolgo ne. Ce se motim pa me naj kak expert kar popravi.
Lp!
apn ftw napisal/-a:
Hladi dobro kljub postavitvi reber? bi blo za vsakdanjo vožnjo? Govorim pa pretežno o polini 6001 za 42mm hoda, oz 70cc za T4 model.
Za moje pojme ne. Zrak mora pihat med rebri, tule pa ni mozno. To je enako kot na apn prisilno hlajenje kjer mora ventilator sibat zrak ob strani. Sicer se lahko vozis malo sem pa tja, ampak dolgo ne. Ce se motim pa me naj kak expert kar popravi.
Lp!
Dajmo že enkrat ločit teoretiče debate od praktično preizkušenih rešitev. Jaz sem vozil tak cilinder prejšji mesec na grobniku in je brez problema zdržal celo dirko, ne eno dve.
LP
apn ftw napisal/-a:
Hladi dobro kljub postavitvi reber? bi blo za vsakdanjo vožnjo? Govorim pa pretežno o polini 6001 za 42mm hoda, oz 70cc za T4 model.
Za moje pojme ne. Zrak mora pihat med rebri, tule pa ni mozno. To je enako kot na apn prisilno hlajenje kjer mora ventilator sibat zrak ob strani. Sicer se lahko vozis malo sem pa tja, ampak dolgo ne. Ce se motim pa me naj kak expert kar popravi.
Lp!
Dajmo že enkrat ločit teoretiče debate od praktično preizkušenih rešitev. Jaz sem vozil tak cilinder prejšji mesec na grobniku in je brez problema zdržal celo dirko, ne eno dve.
LP
Torej z tako postavitvijo reber bi zadeva bla vseeno super. Hvala za tehten odgovor . Kolko časa pa traja ena dirka?