Stran 13 od 40

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Pe Jun 08, 2012 2:42 pm
Napisal/-a cerar
ro-bi napisal/-a:Z ovitim izpuhom je efekt enak, kot če bi izpuh malo skrajšal?

Drugače pa super moped :)
jap, kot da bi skrajšal mid
sm dobil dobro ponudbo za tale trak, pa sm reku dejmo probat :)
če upoštevam da bom mel druge zunanje prenose, potem bi blo fajn še kak obrat več dobit :)

pa hvala!

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 10:27 am
Napisal/-a smejko1
kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 11:05 am
Napisal/-a cerar
smejko1 napisal/-a:kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?
heat wrap
deluje kot izolacija, v tem primeru zvišamo temp. izpušnih plinov

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 12:13 pm
Napisal/-a KVAS
cerar napisal/-a:
smejko1 napisal/-a:kako se imenuje ta trak? in kako sploh deluje?
heat wrap
deluje kot izolacija, v tem primeru zvišamo temp. izpušnih plinov
In posledično povečamo tlak v samem izpuhu, zato se delovno območje izpuha prestavi višje.

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 5:18 pm
Napisal/-a PVL
Tlak pade ker povečaš hitrost izpušnega plina.

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 8:44 pm
Napisal/-a smejko1
aha hvala, torej se lahko poigraš potem malo z izpuhom, bolj kot ga poviješ bolj se dvigne delovno bomočje, al so neke male razlike?

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 8:46 pm
Napisal/-a cerar
smejko1 napisal/-a:aha hvala, torej se lahko poigraš potem malo z izpuhom, bolj kot ga poviješ bolj se dvigne delovno bomočje, al so neke male razlike?
bom testiral, kako se obnese povit izpuh, ampak je mašina še v delih, šalco je treba zrihtat...
Če bo čas, do petka javim rezultate :)

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 9:51 pm
Napisal/-a KVAS
PVL napisal/-a:Tlak pade ker povečaš hitrost izpušnega plina.
Ni tako, da se tlak pri povišani temperaturi ob nespremenjenem volumnu in presekih poviša? Saj tako je pri načelih fizike. Res je da pri venturijevi cevi manjši presek pomeni manjši tlak in višjo hitrost, pri izpuh sem si pa stvar predstavlu drugače.

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 9:59 pm
Napisal/-a ro-bi
Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.

Re: Tomos D6 replika

Objavljeno: Ne Jun 10, 2012 11:17 pm
Napisal/-a KVAS
ro-bi napisal/-a:Če bi tam, kjer je hitrost največja, bil tlak, potem hitrosti ne bi bilo. Tisti del "ne vidi" tlaka v trenutku, ko je hitrost največja. In če je povito oz. izolirano, je temperatura višja, višja je tudi energija plinov in dosežejo višjo hitrost. Ko val trči ob konus oz. drugi val- tam pa naraste tlak višje, kot z hladnejšimi plini.
V bistvu lahko imata oba prav- hitrost je višja in posledično je peak tlaka višji.
Sej ob ta tlak v izpuhu sm se že večkrat spotaknu. Sj konec koncov nima veze, saj ga ne rabimo pri računanju izpuha (saj js ne). Sm čist za foro reku, dejstvo je kokr si že ti reku, da se bo delovno območje izpuha dvignilo ker bo zadrževal večjo temperaturo napram nepovitemu. Me pa zelo zanima kako se bo obnesel. Cerar sory za off, poklič ko boš testeru ;)