turbocharger napisal/-a:Mene pa zanima če mogoče kdo ve,čemu služita tista dva kabla oz. žičke tam na desni strani(SIVA in MODRA)??
Ker na levi strani(BELA in RJAVA) sta od sprednje luči.Tiste dve pa nevem zakaj so??
modra je dolga luč
siva je parkirna luč
bela je kratka luč
rjava je masa
silvo_xd napisal/-a:mam eno vprašanje js ne kapiram ka je pr cilindri zanič če se pregreje zgubi notranjo obliko al kak ?
hh ja če je cilinder pregret je pač material (0.5mm-1.5mm)okoli bata slabše kvaliteten (kovina nima več svoje trdote,pravega raztezanja in posledično ni več prave kompresije in ko je cilinder vroč se pač kovina napačno razteza in zato nikamor ne gre)
- če je pa cilinder preget ga pa pač pobriusimo saj za 1mm ali več !!! in cilindr bo spet OK !!!
neki sem slišal mislim da je jule postal en komentar, da če maš bat pregret ga sam malo pobrusiš naokoli z finim vodobrusnium papirjem pa da je potem ok?je to res?
smejko1 napisal/-a:neki sem slišal mislim da je jule postal en komentar, da če maš bat pregret ga sam malo pobrusiš naokoli z finim vodobrusnium papirjem pa da je potem ok?je to res?
ko je bat enkrat pregret je hin... pa ko z vodobrusnim onegaš se poveča toleranca pa prej ribne...
Meni se je tudi enkrat pregrel cilinder od A3...Bat je biu čisto sfukan(Bele barve) in batni obročki so bli stisnjeni.
Pol mi je en spulirau cilinder(nevem s kom) in kupu nov bat.....Ko sem dau gor,je vžgau s prve in delau normalno.
smejko1 napisal/-a:neki sem slišal mislim da je jule postal en komentar, da če maš bat pregret ga sam malo pobrusiš naokoli z finim vodobrusnium papirjem pa da je potem ok?je to res?
ne to ni RES če se bat pregreje itak zariba. cilinder pa kakor sem že napisal