Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Ni nujno da vrtaš piramido, lahko narediš proženje tudi s te strani Je pa narejena kot vsaka normalna sklopka pri motorju, edina razlika je da je kkšn semering več. Sredice se fiksira na piramido, košara z zobnikom pa se prosto vrti na osi od piramide (iglični ležaj, puša). V splošnem ni huda znanost, je pa veliko dela z realizacijo.
Re: Nabijalnik
če vam slikce kej pomagajo
Na Tomosa se da spravit predelano AM6 sklopko brez problema, rabiš pa kar nekaj časa da to poštudiraš
proženje se pa raje naredi na isti strani kot je sklopka, ker je utor za zagozdo kar globok in mislim da ni lih varno prevrtat piramido
Na Tomosa se da spravit predelano AM6 sklopko brez problema, rabiš pa kar nekaj časa da to poštudiraš
proženje se pa raje naredi na isti strani kot je sklopka, ker je utor za zagozdo kar globok in mislim da ni lih varno prevrtat piramido
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Nabijalnik
Mislim, da bi bil to res en lep tehnični dosežek, dobro narediti suho sklopko na tomosa. To bi jaz primerjal z šest stopenskim menjalnikom, vendar je drugje še veliko rezerve in tudi tomosova original ima neke prednosti, zato menim, da je tak poseg zaenkrat bolj tehnični izziv kot potreba.
lp
lp
Re: Nabijalnik
v čem pa je prednost suhe sklopke?
Re: Nabijalnik
Tudi jaz mislim, da je suha sklopka bolj tehnični izziv kot potreba. Z mnogo manj komplikacijami se da predelati tudi običajno sklopko in gred, da zdržita tudi 20+ km.lojze-si napisal/-a:Mislim, da bi bil to res en lep tehnični dosežek, dobro narediti suho sklopko na tomosa. To bi jaz primerjal z šest stopenskim menjalnikom, vendar je drugje še veliko rezerve in tudi tomosova original ima neke prednosti, zato menim, da je tak poseg zaenkrat bolj tehnični izziv kot potreba.
lp
Suha sklopka je v prednosti samo v toliko, ker je postavljena na drugo gred in se zato vrti na manjših vrtljajih. Je tudi težja, kar ji spet ni v prid.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Re: Nabijalnik
Saj če smo pošteni, je vsaka sklopka na visokih vrtljajih suha in ne meša prav dosti olja, temveč ga razmeče stran od sebe.lojze-si napisal/-a:Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
Sem razmišljav kako bi predelav original sklopko... pomoje najprej bi mogu dat naredit sam lamele, ker te ki jih kupis v trgovini so za en kurec, tud sfreza jo se kar hitro, pa razmisljav sem da utore na šalci pošerov, da bi ble lamele na ušesih širše, da bi težje potrgalo lamele + malo debelejsi pleh na lamelah
dizel sploh ne!
Re: Nabijalnik
hvala za razlagolojze-si napisal/-a:Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Re: Nabijalnik
Najprej zvezdna povezava med gredjo in košaro sklopke. Najšibkejša točka je tisti polkrožni moznik, tam najprej zavrti sklopko. Lamele sklopke iz debelejše vzmetne pločevine, na novo izdelana košara sklopke, na novo izdelani košarici za vzmeti, močnejše vzmeti... Skratka veliko dela, če hočeš, da vzdrži velike sile.folc napisal/-a:Sem razmišljav kako bi predelav original sklopko... pomoje najprej bi mogu dat naredit sam lamele, ker te ki jih kupis v trgovini so za en kurec, tud sfreza jo se kar hitro, pa razmisljav sem da utore na šalci pošerov, da bi ble lamele na ušesih širše, da bi težje potrgalo lamele + malo debelejsi pleh na lamelah
Kakšen cilinder si imel v mislih, da potrebuješ močnejšo sklopko.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa