Nabijalnik

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Ni nujno da vrtaš piramido, lahko narediš proženje tudi s te strani ;) Je pa narejena kot vsaka normalna sklopka pri motorju, edina razlika je da je kkšn semering več. Sredice se fiksira na piramido, košara z zobnikom pa se prosto vrti na osi od piramide (iglični ležaj, puša). V splošnem ni huda znanost, je pa veliko dela z realizacijo.
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a cerar »

če vam slikce kej pomagajo
Na Tomosa se da spravit predelano AM6 sklopko brez problema, rabiš pa kar nekaj časa da to poštudiraš
proženje se pa raje naredi na isti strani kot je sklopka, ker je utor za zagozdo kar globok in mislim da ni lih varno prevrtat piramido
Priponke
wp20d565c3_01_06.jpg
wp8eb40a7c_01_06.jpg
wp8e7f037e_01_06 (1).jpg
10005923_709516999112029_9077620406384812095_o.jpg
1941397_674358395958515_1482837485_o.jpg
1536488_10201794764364099_1937961092_n.jpg
1532013_10201794763684082_2061955423_n.jpg
578544_311355372319200_486025982_n.jpg
487079_314121112042626_710005977_n.jpg
419517_299733896814681_334592858_n.jpg
02-02-0144.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Mislim, da bi bil to res en lep tehnični dosežek, dobro narediti suho sklopko na tomosa. To bi jaz primerjal z šest stopenskim menjalnikom, vendar je drugje še veliko rezerve in tudi tomosova original ima neke prednosti, zato menim, da je tak poseg zaenkrat bolj tehnični izziv kot potreba.
lp
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a maatej »

v čem pa je prednost suhe sklopke?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pich »

lojze-si napisal/-a:Mislim, da bi bil to res en lep tehnični dosežek, dobro narediti suho sklopko na tomosa. To bi jaz primerjal z šest stopenskim menjalnikom, vendar je drugje še veliko rezerve in tudi tomosova original ima neke prednosti, zato menim, da je tak poseg zaenkrat bolj tehnični izziv kot potreba.
lp
Tudi jaz mislim, da je suha sklopka bolj tehnični izziv kot potreba. Z mnogo manj komplikacijami se da predelati tudi običajno sklopko in gred, da zdržita tudi 20+ km.
Suha sklopka je v prednosti samo v toliko, ker je postavljena na drugo gred in se zato vrti na manjših vrtljajih. Je tudi težja, kar ji spet ni v prid.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pich »

lojze-si napisal/-a:
maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.
Saj če smo pošteni, je vsaka sklopka na visokih vrtljajih suha in ne meša prav dosti olja, temveč ga razmeče stran od sebe.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a folc »

Sem razmišljav kako bi predelav original sklopko... pomoje najprej bi mogu dat naredit sam lamele, ker te ki jih kupis v trgovini so za en kurec, tud sfreza jo se kar hitro, pa razmisljav sem da utore na šalci pošerov, da bi ble lamele na ušesih širše, da bi težje potrgalo lamele + malo debelejsi pleh na lamelah
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a maatej »

lojze-si napisal/-a:
maatej napisal/-a:v čem pa je prednost suhe sklopke?
Ker ne meša olja nima izgub na tem delu. Se pa bolj obrablja in segreva, ker jo ne hladi olje in je glasnejša. Ker se počasneje vrti je moment, ki ga mora prenašati večji, zato je večja in težja. Pri vrtilnem momentu se ne pozna kaj dosti, saj se vrti sorazmerno počasneje od one na glavni gredi, se pa pozna na skupni teži motorja, ker je večja, močnejša in ima več vzmeti itd. Suha na menjalniku se običajno uporablja za tekmovalne namene, ta ista v olju pa v komercialne namene. Je pa res, da imajo motcikli redko sklopko na glavni gredi, v nasprotju z avtomobili ki nimajo primarnega prenosa in imajo običajno enolamelno suho sklopko na glavni gredi. Nekateri novejši modeli in dirkalniki pa imajo tudi večlamelne. Obrate iz menjalnika pa zmanjša prenos v diferencialu.
hvala za razlago :P
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pich »

folc napisal/-a:Sem razmišljav kako bi predelav original sklopko... pomoje najprej bi mogu dat naredit sam lamele, ker te ki jih kupis v trgovini so za en kurec, tud sfreza jo se kar hitro, pa razmisljav sem da utore na šalci pošerov, da bi ble lamele na ušesih širše, da bi težje potrgalo lamele + malo debelejsi pleh na lamelah
Najprej zvezdna povezava med gredjo in košaro sklopke. Najšibkejša točka je tisti polkrožni moznik, tam najprej zavrti sklopko. Lamele sklopke iz debelejše vzmetne pločevine, na novo izdelana košara sklopke, na novo izdelani košarici za vzmeti, močnejše vzmeti... Skratka veliko dela, če hočeš, da vzdrži velike sile.
Kakšen cilinder si imel v mislih, da potrebuješ močnejšo sklopko.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori