Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

tomos65 napisal/-a:ali je kaj narobe če recimo na montiram bat ki je od originalnega nižji za ~2 mm s tem da znižam cilinder da pride bat točno do vrha in uskladim bat po pretočnih kanalih :?: :? ??
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

seveda je narobe saj boš s tem sfukal cel porting...
najboljši si da kupiš orginal bat pa je zadeva rešena cene batov se pa vrtijo tam od 20-35eurov
lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

sej fora je u tem da ne dobim original bata z nadmero in zato sm kupil kr od tomosa.a to pomeni da ga moram spodaj cilinder znižat??
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

od česa sploh imaš to ker če boš cilinder znižal boš s tem avtomatsko spremenil ves porting oziroma timinge in se lahko zgodi da sploh več nebo šlo...
tako da raje poišči orginalen bat...
lp.
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

sej pravim da org bata ne dobimm..... bom moral na kak drug način poštimat-samo kako????? :idea: :idea: ker cilinder sem že pohonal po batu :?

cilinder pa je od garellija-bat pa od tomosa
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

tomos65 napisal/-a:sej pravim da org bata ne dobimm..... bom moral na kak drug način poštimat-samo kako????? :idea: :idea: ker cilinder sem že pohonal po batu :?

cilinder pa je od garellija-bat pa od tomosa
mam js en bat od garellija mogoce ti rabi povej dimenzije ta ki mam js je daljsi od tomosovega sornik pa ima nizje postavljen ->če te zanima ZS naprej
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

robi123 napisal/-a: _buco_ hvala za odgovor. Vse zastopim, samo zadnji odstavek mi ni jasen. Kaj si mislil pod sesalni kanali (ali ni samo eden)? Kako si to mislil, da ko je bat v SML ne sme prekrivat sesalnega kanala? A ni takrat sesalni kanal zaprt?

Sepravi naredim izpušnega na okoli 190* , vsis na 135*- 140*, kaj pa pretočni? Kakšen kot naredim?
Nekje sem prepral, da se pretočnih kanalov ne veča? zakaj? in da morajo biti površine kanalov v pravem razmerju.

lepo prosim za pomoč in nasvete.
Mislil sem pretočne kanale, kateri morajo biti odprti, vsis je seveda zaprt takrat pod batom. Zdaj ti je mogoče lahko malo bol jasno, drugače pa ne višaj pretočnih preveč, pri 190° imej na pretočnih okoli 130, max 135°.
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

tomos65 napisal/-a:
tomos65 napisal/-a:ali je kaj narobe če recimo na montiram bat ki je od originalnega nižji za ~2 mm s tem da znižam cilinder da pride bat točno do vrha in uskladim bat po pretočnih kanalih :?: :? ??
Sem ti odgovoril na tvoje vprašanje...
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

_buco_ napisal/-a:
robi123 napisal/-a: _buco_ hvala za odgovor. Vse zastopim, samo zadnji odstavek mi ni jasen. Kaj si mislil pod sesalni kanali (ali ni samo eden)? Kako si to mislil, da ko je bat v SML ne sme prekrivat sesalnega kanala? A ni takrat sesalni kanal zaprt?

Sepravi naredim izpušnega na okoli 190* , vsis na 135*- 140*, kaj pa pretočni? Kakšen kot naredim?
Nekje sem prepral, da se pretočnih kanalov ne veča? zakaj? in da morajo biti površine kanalov v pravem razmerju.

lepo prosim za pomoč in nasvete.
Mislil sem pretočne kanale, kateri morajo biti odprti, vsis je seveda zaprt takrat pod batom. Zdaj ti je mogoče lahko malo bol jasno, drugače pa ne višaj pretočnih preveč, pri 190° imej na pretočnih okoli 130, max 135°.
kot pretoka 135° je že za kot ispušnega kanala okrog 198°
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

robi123 napisal/-a:_buco_ hvala za odgovor. Vse zastopim, samo zadnji odstavek mi ni jasen. Kaj si mislil pod sesalni kanali (ali ni samo eden)? Kako si to mislil, da ko je bat v SML ne sme prekrivat sesalnega kanala? A ni takrat sesalni kanal zaprt?

Sepravi naredim izpušnega na okoli 190* , vsis na 135*- 140*, kaj pa pretočni? Kakšen kot naredim?
Nekje sem prepral, da se pretočnih kanalov ne veča? zakaj? in da morajo biti površine kanalov v pravem razmerju.

lepo prosim za pomoč in nasvete.
če boš imel izpušnega na 190, potem razmišljaj o vsisu najmanj 155, pa do 170
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Odgovori