Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
robi123
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne Jan 01, 2012 3:10 pm
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a robi123 »

robi123 napisal/-a:Lep pozdrav, sem nov na forumu in imam vprašanje glede tuninga moje apn6 mašine. Trenutno imam projekt gokart na katerega imam namen dati tunano mašino od apn6. Najprej sem razmišljal o bt cilndru vendar sem ugotovil da bi se preveč grel. zato sem se odločil za lamo cilinder. Odločil sem se da ga podložim za 1mm in na vrhu postružim za 1,8 mm. Rad bi da bi imel motor malo več obratov in večjo moč pri visokih obratih. Na cilnder pride uplinjač od 19-24mm, nižana glava, toliko da bo kompresijsko razmerje 12:1(približno), ter resonančni izpuh ki bo narejen po merah cilindra. Prenosi pa bodo preračunani tako da bo razmerje med močjo in hitrostjo nekaj takega kot apn. Zanima me koliko naj še pilim kanale (in kako) da povečam obrate in moč ( in ne izgubim preveč navora). Kakšne kote odpiranja mi predlagate?

jaz sem si zamislil nekaj takega kot je na sliki vendar s piljenjem kanalov še nimam izkušenj tako da ne vem če bo to vredu.( vrtina je 42mm, mere na portmapu so za še ne postružen cilinder- sepravi moram odšteti še 1.8mm)
(teli koti nej bi bli vsis 138 pretok 125 izpuh 173 za postružen cilinder)

Slika



Kakšne kote mi predlagate? Komentarji in nasveti zaželjeni.
lepo prosim za pomoč.
Če podložim cilinder za 1mm morm pol tut pretočne pa izpuh spodi spilt, tolk da se poravnajo z batom ko je bat v SML
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

ja fajn je ja, da so vsi kanali takrat do konca odprti
če ti bat pride mal nad kanal nima tolk veze, je pa druga če pride bat pod kanal
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
koti
kriva felna
Prispevkov: 68
Pridružen: To Jan 25, 2011 4:04 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koti »

Je kdo, ki ima preveč časa in bi mi napilil kanale na apn cilindru za neko solidno ceno? ZS!
Uporabniški avatar
tomos65
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 3:36 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomos65 »

ali je kaj narobe če recimo na montiram bat ki je od originalnega nižji za ~2 mm s tem da znižam cilinder da pride bat točno do vrha in uskladim bat po pretočnih kanalih :?: :? ??
Uporabniški avatar
Tilen
zobnik
Prispevkov: 150
Pridružen: Če Jan 12, 2012 1:34 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Tilen »

Rabil bi kakse slike za zadni disk apn,bol tocne slike ko bi mi kaj pomagale,hvala
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

tomos65 napisal/-a:ali je kaj narobe če recimo na montiram bat ki je od originalnega nižji za ~2 mm s tem da znižam cilinder da pride bat točno do vrha in uskladim bat po pretočnih kanalih :?: :? ??
Spremenili se biti koti sesalnih kanalov in izpušnega. Če bi spreminjal za 2mm, se bi ti kr poznalo ( nevem točno koliko stopinj ), kajti 2 mm je že kr fajn.
Verjetno bi bilo lažje, če bi lahko blok ali cilinder spodaj pobral 2mm vstran, da bi dobil željen rezultat...
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

robi123 napisal/-a:
robi123 napisal/-a:Lep pozdrav, sem nov na forumu in imam vprašanje glede tuninga moje apn6 mašine. Trenutno imam projekt gokart na katerega imam namen dati tunano mašino od apn6. Najprej sem razmišljal o bt cilndru vendar sem ugotovil da bi se preveč grel. zato sem se odločil za lamo cilinder. Odločil sem se da ga podložim za 1mm in na vrhu postružim za 1,8 mm. Rad bi da bi imel motor malo več obratov in večjo moč pri visokih obratih. Na cilnder pride uplinjač od 19-24mm, nižana glava, toliko da bo kompresijsko razmerje 12:1(približno), ter resonančni izpuh ki bo narejen po merah cilindra. Prenosi pa bodo preračunani tako da bo razmerje med močjo in hitrostjo nekaj takega kot apn. Zanima me koliko naj še pilim kanale (in kako) da povečam obrate in moč ( in ne izgubim preveč navora). Kakšne kote odpiranja mi predlagate?

jaz sem si zamislil nekaj takega kot je na sliki vendar s piljenjem kanalov še nimam izkušenj tako da ne vem če bo to vredu.( vrtina je 42mm, mere na portmapu so za še ne postružen cilinder- sepravi moram odšteti še 1.8mm)
(teli koti nej bi bli vsis 138 pretok 125 izpuh 173 za postružen cilinder)

Slika

Kakšne kote mi predlagate? Komentarji in nasveti zaželjeni.
lepo prosim za pomoč.
Če podložim cilinder za 1mm morm pol tut pretočne pa izpuh spodi spilt, tolk da se poravnajo z batom ko je bat v SML
Hočeš imeti razmerje med navorom in obrati... no, lahko imaš moč na visokih obratih, ali pa imaš navor pri nizkih obratih. Za nizke obrate so timingi dokaj primerni, ampak moč oz navor na določenih obratih ti bo dal izpuh. Za visoke obrate pa brusi na okrog 190 izpušnega, sesanje je pa solidno, vendar je spet od izpuha odvisno, na katerih obratih hočeš imeti max moč...

Če boš podlagal, treba uredit kanale tako, da so z robom bata vsi odprti, torej jih nižaš za toliko, koliko boš podložil cilinder. Če ti bat v spodnji legi prekriva sesalne kanale, pa cilinder podložiš z squish podložkami, da cilinder dvigneš tako daleč, da se spodnji rob sesalnih kanalov in rob bata izenačijo. Če bat to prikriva, je moten tok mešanice v cilinder, kar so pa samo izgube, ki se poznajo v odzivnost in času polnjenja cilindra z mešanico.
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a triac »

@Golnar; Izpušni kanal je verjetno preširok in bo odtrgalo obroček.

Lp, Matija
robi123
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne Jan 01, 2012 3:10 pm
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a robi123 »

_buco_ napisal/-a:
robi123 napisal/-a:
robi123 napisal/-a:Lep pozdrav, sem nov na forumu in imam vprašanje glede tuninga moje apn6 mašine. Trenutno imam projekt gokart na katerega imam namen dati tunano mašino od apn6. Najprej sem razmišljal o bt cilndru vendar sem ugotovil da bi se preveč grel. zato sem se odločil za lamo cilinder. Odločil sem se da ga podložim za 1mm in na vrhu postružim za 1,8 mm. Rad bi da bi imel motor malo več obratov in večjo moč pri visokih obratih. Na cilnder pride uplinjač od 19-24mm, nižana glava, toliko da bo kompresijsko razmerje 12:1(približno), ter resonančni izpuh ki bo narejen po merah cilindra. Prenosi pa bodo preračunani tako da bo razmerje med močjo in hitrostjo nekaj takega kot apn. Zanima me koliko naj še pilim kanale (in kako) da povečam obrate in moč ( in ne izgubim preveč navora). Kakšne kote odpiranja mi predlagate?

jaz sem si zamislil nekaj takega kot je na sliki vendar s piljenjem kanalov še nimam izkušenj tako da ne vem če bo to vredu.( vrtina je 42mm, mere na portmapu so za še ne postružen cilinder- sepravi moram odšteti še 1.8mm)
(teli koti nej bi bli vsis 138 pretok 125 izpuh 173 za postružen cilinder)

Slika

Kakšne kote mi predlagate? Komentarji in nasveti zaželjeni.
lepo prosim za pomoč.
Če podložim cilinder za 1mm morm pol tut pretočne pa izpuh spodi spilt, tolk da se poravnajo z batom ko je bat v SML
Hočeš imeti razmerje med navorom in obrati... no, lahko imaš moč na visokih obratih, ali pa imaš navor pri nizkih obratih. Za nizke obrate so timingi dokaj primerni, ampak moč oz navor na določenih obratih ti bo dal izpuh. Za visoke obrate pa brusi na okrog 190 izpušnega, sesanje je pa solidno, vendar je spet od izpuha odvisno, na katerih obratih hočeš imeti max moč...

Če boš podlagal, treba uredit kanale tako, da so z robom bata vsi odprti, torej jih nižaš za toliko, koliko boš podložil cilinder. Če ti bat v spodnji legi prekriva sesalne kanale, pa cilinder podložiš z squish podložkami, da cilinder dvigneš tako daleč, da se spodnji rob sesalnih kanalov in rob bata izenačijo. Če bat to prikriva, je moten tok mešanice v cilinder, kar so pa samo izgube, ki se poznajo v odzivnost in času polnjenja cilindra z mešanico.
_buco_ hvala za odgovor. Vse zastopim, samo zadnji odstavek mi ni jasen. Kaj si mislil pod sesalni kanali (ali ni samo eden)? Kako si to mislil, da ko je bat v SML ne sme prekrivat sesalnega kanala? A ni takrat sesalni kanal zaprt?

Sepravi naredim izpušnega na okoli 190* , vsis na 135*- 140*, kaj pa pretočni? Kakšen kot naredim?
Nekje sem prepral, da se pretočnih kanalov ne veča? zakaj? in da morajo biti površine kanalov v pravem razmerju.

lepo prosim za pomoč in nasvete.
Odgovori