Stran 1085 od 1874

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Pe Jun 28, 2013 7:53 pm
Napisal/-a kirezagar
Magnet sem pustil isti.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Pe Jun 28, 2013 7:55 pm
Napisal/-a nocni voznik
zanima me ali je možno nekak poravnat špic feltno brez da bi menju obroč

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: So Jun 29, 2013 8:50 am
Napisal/-a kirezagar
A mi kdo zna kako po domače razložit, kako mora bit napeljava narejena, da motor vžge, da da iskro? Ker mogoče imam pa kaj narobe zvezano. :) LP!

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: So Jun 29, 2013 10:22 am
Napisal/-a kirezagar
A platine se kaj razlikujejo pri elektriki z notranjim navitjem ali pri tisti z zunanjim?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: So Jun 29, 2013 10:56 am
Napisal/-a kirezagar
Koliko napetosti pa mora biti na svečki, da ta da iskro?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: So Jun 29, 2013 11:19 am
Napisal/-a akasa
Nekaj kV (točno ti neznam povedat)

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: So Jun 29, 2013 11:57 am
Napisal/-a kirezagar
Zrihtal. Ironija, ampak samo en kabel je bil čisto zdela, precvikan, da je le še na eni žički držal. :=)
Hvala za pomoč!

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Ne Jun 30, 2013 5:08 pm
Napisal/-a sinko.dejan
Zanima me zakaj se motor tako obnaša, pač od začetka potegne kot kakšen apn potem na polovici gasa se mu pa kar zmeša pa vleče osupljivo, kot bi imel tisti ventil na izpuhu nevem kako se reče. Sicer mene to ne moti, vendar me zanima zakaj to dela? gre pa za Atxa z novejšo mašino, gor pa je Bt cilinder, bing 18 ter MF pover.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Ne Jun 30, 2013 5:16 pm
Napisal/-a zanek46
jaja rave-ventil si mislo :P

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Ne Jun 30, 2013 5:35 pm
Napisal/-a aljo69
sinko.dejan napisal/-a:Zanima me zakaj se motor tako obnaša, pač od začetka potegne kot kakšen apn potem na polovici gasa se mu pa kar zmeša pa vleče osupljivo, kot bi imel tisti ventil na izpuhu nevem kako se reče. Sicer mene to ne moti, vendar me zanima zakaj to dela? gre pa za Atxa z novejšo mašino, gor pa je Bt cilinder, bing 18 ter MF pover.
visoki koti v cilindru, izpuh za visoke obrate ali pa nastavljen tako ... drugače pa 2t je tak znan po moči v obratih .. če hočeš navor potem rabiš lamo ne bt cyl oz 4t ki je bol prožen čez vse obrate ne doseže pa take moči kot jo 2t