obe sta 70g (približno) to je samo gola ojnica. s komplet ležaji in vsem je pa prox težja za 5-10g tako da pomojem ne bo problemovpomartin napisal/-a:seveda je lahko težja, pravtako lažja, če gre pa v neke ekstreme pa je potrebno uravnotežit gred- postopek je lepo opisan v knjigi f. bizjana.
drugače pa stehtaj kakšno original tomos ojnico, pa boš vedel za ziher
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna uprašanja o tuningu
Janim8 počivaj v miru.
Re: Razna uprašanja o tuningu
Dons sm se spravo na a35 cilindri dvignt izpuh na 170°... zdej me pa zanima kuk nej dvignem pretok pa boost? Aja pa cilinder gre na apn bloke
Re: Razna uprašanja o tuningu
a ni mal preveč 125?pomartin napisal/-a:pretok bi js dal tm okol 125, boosti malo man
če gledaš po razmerju, je 116pretoka na 170 izpuha
boost pa ene 3stopinje pod pretok
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna uprašanja o tuningu
aha tnx
cerar mi lahk kej več poveš o tem razmerju?
cerar mi lahk kej več poveš o tem razmerju?
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Razna uprašanja o tuningu
Ja glej za automatk mašine(frčoti) se uporabla ponavad od 50-55 blowdavna, se pravi da če maš kot izpuha 170 je pretok za 50-55 stopinj manjši, v tvojem primeru 115-120stopinj. Za menjalniške mašine pa je blowdovna nekoliko več.
Re: Razna uprašanja o tuningu
Blowdown je mal bol obsežna stvar, to je TA izpušnega kanala pred odprtjem pretokov. Poenostavljeno kar v stopinjah odšteto. Odvisen je od stopnje tuninga(bmep),za nižje bmep kot so povprečni frčoti/apn se uporablja 40-50° razlike v kotu, za malo več bmep-a 50-55...resne stvari pa imajo tm 59-68°, odvisno od namena, željene krivulje, postavitve kanalov, TA distribution-a...
Za tvoj primer za na apn mašino daj med 118-120 pretok.
Za tvoj primer za na apn mašino daj med 118-120 pretok.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Razna uprašanja o tuningu
Ja ta razmerje ni noben poseben izračun. To je dobljeno bl na podlagi izkušenj, oziroma je to razmerje med koti kanalov od ljudi, ki imajo več izkušenj s tuningi. Je pa za "nas" ta razmerje še vedno zadovoljivo. V poštev pa pride bl za "večje" kote (kot izp.=175-200 stopinj). Primer:akasa napisal/-a:aha tnx
cerar mi lahk kej več poveš o tem razmerju?
--(kanali) pretok : vsis : izpuh
--(razmerje) 0,78 : 1 : 1,14
(kot v stop.) 126 : 162 : 184
Oziroma razmerje pretok:izpuh = 1:1,46 (se pravi kot pretoka pomnožimo z 1,46 in dobimo kot izpuha.)
Kot sem povedal to razmerje ni glih najbolj zanesljivo. Za kaj bolj natančnega(pa ne samo koti kanalov) bi potrebovali kakšen program, kot je naprimer bimotion, ki pa je 1. za marsikoga predrag, 2.ga je treba tut znat uporablat.
Re: Razna uprašanja o tuningu
torej bi teoretično rabil za 195° kot izpuha 133° pretoka?
Janim8 počivaj v miru.
Re: Razna uprašanja o tuningu
Točko tako.dolinar napisal/-a:torej bi teoretično rabil za 195° kot izpuha 133° pretoka?