Stran 11 od 11

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 2:25 am
Napisal/-a _buco_
Loredan napisal/-a:tako zgleda blok, ni tako kot mor bit, a drugače ni šlo
Zdej ima cilinder narjene kote 196° 132°

Slika
Vidim, da ti je lamelni ventil malenkost v napoto, da bi ti lahko lepo mešanca stekla tudi v boost kanal... Prodaj odmaknit lamelnega bol ven, ter omogoči lep flow še v boost pretočni kanal...

Cilindru lahko tudi slrajšaš srajčko spodaj pri tem boost kanalu, ampak ne preveč. Cilindru, če se kanali je odpirajo popolnoma oz ni v fazi, ga podloži. Če ga boš podložil, si zrihtaj strugara, da ti ga bo na vrhu dol pobral. Sicer pa na tem cilindru nimaš kaj več za podlagat in odvzemat, saj že ima kar visok timing glede na to, da je gusnat sport cilinder, ki dosega ob tuningu približno 10-11 konjev. Predlagam ti, da vsameš s6 sport pro Alu cilinder za minarelli agregat... po usnovi ima cilinder dobre pretočne kanale ter velik uzpušni kanal. Tistega če podložiš, ter zgoraj pobereš, da gaš v fazo, in mu nastaviš squisha približno 0.4mm, bo sekalo. Za timinge ti pa predlagam, da ne presežeš 195 stopinj za izpuh in 130 za sesalne. Takšne timinge ima marsikateri dober HE cilinder...

Drugače zelo dober projekt, pohvale vreden.

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 2:46 am
Napisal/-a _buco_
Pich napisal/-a:Srebrne ležaje imajo tudi ckr ojnice za Tomos toda to ni to. važna je firma, ki jih izdeluje. najboljši so INA. škoda, da si se odločil za lamelo spodaj. če bi jo imel na vrhu bi bilo bolje, ker bi bila lamela obrnjena v pravo smer.
Vbistvo je vseeno, kam so obrjene lamete, kajti vsepovsod vsesava enako. Tukaj je še celo bolše, da je spodaj, saj je cilinder z boost kanalom dol obrjen, torej ni nič falil, da je dal spodaj lamelni ventil. No, sicer pa ima tassinari lamelni ventil, ki je izmed najbolših ventilov na trgu, tako da ni panike, da se mu nebi pravilno odpiral.

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 4:27 pm
Napisal/-a Pich
Seveda je važno, kam so obrnjene lamele. pri nobenem motorju še nisem videl, da bi bile obenjene kontra od pretoka. sicer pa je to tudi opisano v Bellovi knjigi.

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 5:27 pm
Napisal/-a Loredan
Pich, js zdej neštekam kaj hočeš reč s tem obrnjene? pomojem je moj lamelni prav obrnjen ampak ni prav postavljen

Slika

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 6:04 pm
Napisal/-a Pich
Loredan napisal/-a:Pich, js zdej neštekam kaj hočeš reč s tem obrnjene? pomojem je moj lamelni prav obrnjen ampak ni prav postavljen

Slika
Tako, kot si narisal z modro bi bilo bolj pravilno, še bolje pa bi bilo, če bi imel lamelo na vrhu. ne dvomim pa, da gre motor vseeno dobro. s koti, ki jih imaš trenutno bi moral doseči okrog 13500 rpm.

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: Po Jan 03, 2011 6:12 pm
Napisal/-a Loredan
kot sem že apisau; nardiu sem tako kot je ker drugače ni šlo, js sem se tle igrau z estetiko: auspuh pod sedež , spodaj karburator, drugače pa bi itak naredu zgoraj, zdej ki delam še frčota LC mu bom nardiu zgoraj sesanje..vrtljaje sploh ne gledam več kolko bojo, zdej se samo še zajbavam z auspuh tako da mi je vseeno ali ima 8000rpm ali 15000rpm

evo še slikca ALU nihaj
Slika

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: So Jan 26, 2013 12:51 pm
Napisal/-a Tomizok
Prosil bi za en posnetek kk se tole suče :D Hvala...

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: So Jan 26, 2013 6:57 pm
Napisal/-a macula
nekaj moje teorije o lamelah..
ko gre bat gor nastane podtlak v karterju, sepravi je po fizikalnih zakonih v komori tlak povsod enak in na vse stene pritiska/sesa enako.
Lamela je izdelana v špico, sepravi ko nastane podtlak na konici lamele, se usmeri tok v komoro v tako smer kot je oblikovana lamela, sepravi v smeri špice.
tako si jaz to razlagam. ;)

Re: TESTAGIALLA LC

Objavljeno: So Jan 26, 2013 8:36 pm
Napisal/-a Drejo_apn6s
Loredan napisal/-a:tako zgleda blok, ni tako kot mor bit, a drugače ni šlo
Zdej ima cilinder narjene kote 196° 132°

Slika
zakaj pa imaš zaprte ležaje ?