pibi napisal/-a:pa še kako bi zaribalo... če ti vleče preveč zraka ti kmal zariba.
Se opravičujem, ma to ni biu uzrok. Kot vidiš na sliki je bla moja napaka, ker je lonec tik ob cilindru. Poglej na dnu odgovora slika bata in takoj ti bo jasno, d je pregrelo, ne pa neki ribalo zarad zraka.
Nekateri potem tudi niso podučeni, sej je @Aljo69 povedu da ta karburator ne spada na ta motor, na kar smatram da je mislu povedat da pa ne vleče za dosti zraka oz. 'nima pojma' o Dellorto karburatorjih in njihovih oznakah, ker to je običajn 14 mm fergazer. Sm provu dat 14/12 pa ni šlo niti za km/h več. Motorju pa tudi ni nič falilo s 14/9 karburatorjem, le motor ni oddal cele moči vn.
filius napisal/-a:@ UrbanBatic ni ti druzga za rečt, kot nimaš pojma.
Ker ?
PiZdeK6_ napisal/-a:pride na forum, objavi nek moped pol pa te nekaj mu poveš pa te zabije nazaj, jas bi tebe zabil nekam če te bi lahk
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Pa če mi pride sm palamudit da motor ne gre, nej nebi šlo zrd ne vem kašni reči, itd itd. Zmerjeno s GPS-om oz. SportsTrackerjem na telefonu šlo 112 km/h.
Razen če zdej ta 'GPS' laže. ???
golnar napisal/-a:očitno nepoznaš vzrokov za pregrevanje.
V tem primeru je blo tko da je šlo k večjemu zaradi auspuha use u ...khhm.... (nesmem rečt,da ne bom šou u terme banovce). Če prou pogledaš sliko boš vidu da se lonec auspuha dotika cilindra. Prosu bi te pa tudi da mi našteješ par vzrokov za pregrevanje, ker sem na tem področju (po tvoje) še 'nepodučen'.
Hvala usem, ki me napadate kot kriminalca.
še slika bata 80ccm. :
Ziher je šlo za pregretje, ker sta na batu ostala 2 koščka kroma iz cilindra, bat pa je stisnilo na 4 straneh (po diagonali)
Še 2 sliki motorja:
pa nej še kdo reče da je vzrok nek 'zrak'.