Stran 2 od 2

Re: Problem

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 12:57 pm
Napisal/-a golnar
če bi bil semering tam zanič nebi nabijalo obratov, pač pa bi motor pod nizkimi obrati zelo težko laufal in težko vžigal.

Re: Problem

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 1:47 pm
Napisal/-a Turbo
to se ti je začelo kar naenkrat dogajat? kr drugače je lahko zajla prekratka,pa ti sama malo gas drži...

Re: Problem

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 2:04 pm
Napisal/-a golnar
še nekaj, kje vleče fouš zrak preveriš tako, da okoli tistih možnih točk malo špricneš z start sprejem, ko boš špricnu na mesto kjer vleče fouš zrak se bo mašina zavrtela.

Re: Problem

Objavljeno: Pe Avg 13, 2010 4:27 pm
Napisal/-a filius
golnar napisal/-a:še nekaj, kje vleče fouš zrak preveriš tako, da okoli tistih možnih točk malo špricneš z start sprejem, ko boš špricnu na mesto kjer vleče fouš zrak se bo mašina zavrtela.
Sem videl težavo od blizu in tukaj je samo nekje fora z nastavitvijo ferga.... Zajla skače normalno nazaj, diza je original, prav tako ferg... Bt cilinder bruzšen na 39....

Dela pa nekako tako, ga zalavfaš, držiš nek gas in lavfa, ko dodaš malo gasa, nabije obrate na polno in obrati počasi padajo, če dodaš gas med padanjem obratov ga zamori in crkne...

Štrom ima naštelan od oka caa 1mm pred vrhom... Trenutno mora dobit original airbox, ker ta katerega ima sedaj je v PM... Potem pa se je treba samo igrati z nastavitvijo ferga, ga spucat, naštelat pa bo sigurno delal...

P.S. tesnilo na glavi in pod cilindrom so nova, tesnilo med krivino in fergom je staro, vendar namazano s hernetikom... Prav tako so v mašini novi ležaji ter semeringi...